[A6 C4 2,8 AAH] v6 tempomat

mietek69
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2011-06-25, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Czestochowa

Post autor: mietek69 »

Polecam się na przyszłość :lol:

A tak na poważnie to ja Tobie dziękuję za wszystkie informacje.

Dla wyjaśnienia napisze, że jedyny koszt to zakup elementów tempomatu plus ori uchwyt jeśli tempomat pochodzi z innej wersji silnika. Mnie się udało zestaw łącznie z manetką zakupić za 200zł (od audi 80 2.0), sam uchwyt "gruszki" warto już nabyć w salonie (ok.35zł dla silników AAH i ABC). Przeróbka cięgna (jeśli w ogóle potrzebna) to banał. Pompkę można zamontować w ori miejscu przy pompie ABS albo na podszybiu co ja wybrałem. Reszta już sama się układa: kable do auta przez otwory fabryczne, manetka pod kierownice (da się przełożyć sam pałąk jeśli otwór w "pająku" jest za mały), sterownik nad nogi pasażera, krańcówki mad pedały hamulca i sprzęgła, kable można wpiąć tak od strony kierowcy jak od strony pasażera (jest ich raptem 3 szt.: plus po stacyjce, plus po hamulcu i sygnał prędkości). Ot cała filozofia, którą można zastosować nawet w starych dieslach! Warunek jeden: wolne 1-2 dni na rezanie :mrgreen:
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

A mozecie mi powiedziec jak sprawdzic szczelnosc pompki? Bo u mnie temp nie dziala, sprawdzilem juz gruche i wszystko szczelne watpliwosci mam co do pompki.. Podlaczyc jej poprostu prad czy jak? I w ktory pin co wpiac zeby nie spalic. Bo juz tylko to wykluczam albo pompka albo sterownik
filon705
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 84
Rejestracja: 2011-07-28, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: warszawa

Post autor: filon705 »

http://www.audi80.pl/b3-6a-montaz-tempomatu-vt44554.htm


tu masz dobrze opisane sprawdzenie pompki na krótko jak i zaznaczone zimne luty na sterowniku
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Wiec tak walczyłem troche z tempomatem, pompka ozyła, rozebrałem na częsci pierwsze silnik i działa, układ uszczelniony, przepuszczał czujnik przy hablu ale juz działa, sterownik niby klika no i własnie a tempo nadal nie działa.. Co może być przyczyną? Sterownik? Przerwa na kablach? Wie ktos może za co odpowada który pin w kostce przy sterowniku zeby kable wykluczyc? Bo trafia mnie juz,bo to ostatnia rzecz ktora nie działa :evil:
wisu
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2012-10-15, 22:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: goleniów

Post autor: wisu »

witam. u mnie problem jest taki, że tempomat włącza się po czym po przejechaniu srednio ok 800 m sam sie wylacza. czy ktos wie co moze byc tego powodem?
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

wisu,

_przywitajsie
II V-ce Mister zlotu `13
krrizz
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2011-07-01, 14:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wAwA

Post autor: krrizz »

wrzucam zdjęcia z kondensatorami które należy wymienić żeby tempomat ożył
ponieważ w linkach podawanych wcześniej fotki nie są aktywne

PS kondensatory to 1 rzecz na którą zwróciłbym uwagę zwłaszcza jeśli tempomat działał wcześniej

mój sterownik
Obrazek
centralnie nowe kondensatorki w żółtym kolorze (3 szt.) po wymianie
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”