Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6 C4 2,8 AAH] v6 tempomat
Autor Wiadomość
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 19 razy
Wiek: 22
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Zbędowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-25, 18:18   [A6 C4 2,8 AAH] v6 tempomat

Witam. W moim 2.8 mam ori tempomat tylko jest z nim problem nie działa.. Co może być tego przyczyną? I gdzie znajdują sie poszczególne elementy? Tzn ta pompke już znalazłem siedzi na błotniku za zbiorniczek wspomagania cięgno widać od razu a gdzie jest sterownik i co jeszcze być powinno? I powinna zapalać sie jakaś kontrolka czy w c4 nie ma? Proszę o pomoc bo mnie szlak już trafia przez to.. tempo jest i nie działa a nie lubię jak coś nie działa a sie przydaje.
Ostatnio zmieniony przez szybki-ens 2011-07-25, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
garo 
Czeladnik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Imię: Robert
Audi na (pkt): 5
Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 82
Skąd: TBB
Wysłany: 2011-07-25, 21:56   

Mi też w mojej nie działa, ale ponoć bez Vag`a nic się nie zdziała :lol: Bo może być zdeaktywowany czy jakoś tak :mrgreen:
_________________
Moja OOOO http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=99
 
 
     
FAŁDZIK 
Mechanik
złota rączka



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461
Imię: Marcin
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 22
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 196
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2011-07-26, 08:50   

adriang92, żadna kontrolka się nie zapala, spróbuj tego
Cytat:
aktywujemy tempomat podłanczając VAG i kolejno wybieramy:
01-silnik
02-sprawdzamy błędy
11-Login, wpisujemy kod 11463
06-Zamykamy


a jak nie pomoże to przeanalizuj ten temat
http://www.a6klub.pl/a6-c...tory-vt1678.htm
 
 
     
szybki-ens 
C4 Autorytet
Zaslużony Klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 37
Zaproszone osoby: 3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 389
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-07-26, 19:55   

FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.

Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum ;-)
_________________
Diesel musi dymić !!

A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro

II V-ce Mister zlotu `12
 
 
     
FAŁDZIK 
Mechanik
złota rączka



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2461
Imię: Marcin
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 22
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 196
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2011-07-26, 20:39   

szybki-ens napisał/a:
FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.

sprawdzałeś? bo ja nie a zawsze warto spróbować
Cytat:

Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum ;-)

tzn. że trzeba niektóre zagadnienia powielać jeszcze raz?
 
 
     
szybki-ens 
C4 Autorytet
Zaslużony Klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Kamil
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 37
Zaproszone osoby: 3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 389
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-07-26, 21:51   

FAŁDZIK napisał/a:
szybki-ens napisał/a:
FAŁDZIK, AEL opisany w podanym przez ciebie temacie a AAH to dwie inne bajki jeśli chodzi o tempomat. na nic ten temat się nie zda.

sprawdzałeś? bo ja nie a zawsze warto spróbować

tak

FAŁDZIK napisał/a:
Cytat:

Poza tym proszę o nie podawanie linków do A6 Klub na stronach naszego forum ;-)

tzn. że trzeba niektóre zagadnienia powielać jeszcze raz?

przykleić treść. Nie podawać linku.
_________________
Diesel musi dymić !!

A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro

II V-ce Mister zlotu `12
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 19 razy
Wiek: 22
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Zbędowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-27, 16:12   

Cytat:
adriang92, żadna kontrolka się nie zapala, spróbuj tego
Cytat:
aktywujemy tempomat podłanczając VAG i kolejno wybieramy:
01-silnik
02-sprawdzamy błędy
11-Login, wpisujemy kod 11463
06-Zamykamy


a jak nie pomoże to przeanalizuj ten temat
http://www.a6klub.pl/a6-c...tory-vt1678.htm

To raczej nie zadziała w dieslu przepustnica jest elektroniczna w aah na linke wiec jest dodatkowa gruszka podciśnieniowa i pompka ktora ciaga linke i oddzielny sterownik tego całego dziadostwa:P Tylko ciekawe gdzie siedzi o ile w ogóle u mnie siedzi bo może ktoś sie nie bał i z.. i czy też trzeba go aktywować bo może faktycznie nie aktywny. Wie ktoś coś na ten temat? Tak w ogóle działa komuś tempomat w v6? ;-) Bo podobno to rzadkość jak sprawny jest :mrgreen:
_________________

 
 
     
filon705 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Imię: piotr
Trakcja: Quattro
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-07-29, 00:41   

sterownik w orginale jest za schowkiem pasażera,vag własnie zadziała w dizlu bo tempomat jest łaczony bezposrednio z pinami kompa natomiast w benzynie tak jak napisałes jast gruszka pompka i sterownik który wszystkim steruje.


własnie jestem na etapie rezania do swojego a na forach nigdzie nie ma jak to wszystko zmontowac w benzyniaku ale jak ogarne temat to stworze jakies fotostory

jak narazie wsadziłem manetki przy okazji wymieniłem kiere na S-line zmodyfikowałem zegary dodatkowe na białe z S-line i położyłem instalacje pod podpiecie sterownika i manetek a i cholernie ciężko było zamontować krańcówki na pedałach strasznie ciężki dostęp ale jakoś sie udało.A wczesniej podpiołem gruszke do przepustnicy zostało mi jeszcze dorobić uchwyt do pompki i to wszystko pospinac do kupy zeby wkońcu ruszyło po 2 latach szperań po forach i przygotowań
Ostatnio zmieniony przez filon705 2011-07-29, 00:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Butterbean 
Administrator




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 54
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 87 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 2870
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-07-29, 07:47   

filon705, no to szacun za wytrwalosc.wiem ze jeden kolo z a80.pl nabywal od znajmego caly komplet i zastanawiam sie czy juz to zalozyl...icek69 jego nick,wejdz podpytaj.
_________________
Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie.
(I will always remember ....)

albo grubo albo wcale...
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 19 razy
Wiek: 22
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Zbędowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-29, 10:30   

Cytat:
sterownik w orginale jest za schowkiem pasażera,vag własnie zadziała w dizlu bo tempomat jest łaczony bezposrednio z pinami kompa natomiast w benzynie tak jak napisałes jast gruszka pompka i sterownik który wszystkim steruje.


własnie jestem na etapie rezania do swojego a na forach nigdzie nie ma jak to wszystko zmontowac w benzyniaku ale jak ogarne temat to stworze jakies fotostory

jak narazie wsadziłem manetki przy okazji wymieniłem kiere na S-line zmodyfikowałem zegary dodatkowe na białe z S-line i położyłem instalacje pod podpiecie sterownika i manetek a i cholernie ciężko było zamontować krańcówki na pedałach strasznie ciężki dostęp ale jakoś sie udało.A wczesniej podpiołem gruszke do przepustnicy zostało mi jeszcze dorobić uchwyt do pompki i to wszystko pospinac do kupy zeby wkońcu ruszyło po 2 latach szperań po forach i przygotowań

Dzieki beede szukał ;-) A nie wiesz dlaczego to cholerstwo działać nie chce? co mogło w takim razie paść ze nie działa? Gratulacje cierpliwośći :-)
_________________

 
 
     
filon705 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Imię: piotr
Trakcja: Quattro
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-07-29, 17:11   

zacznij może od sprawdzenia szczelności układu



a tu masz reszte rysunków









a tak wyglada sterownik którego szukasz za schowkiem



[ Dodano: 2011-07-29, 17:32 ]
dzikuje adminisratorowi za szacun ale bede usatysfakcjonowany jak to wkoncu wszystko złoże i bedzie chciało działac. musze przyznac ze niezle sie balem jak wymieniałem kiere ,manetki , pogrzebałem przy zegarach i przy pedałach jak zakładałem krancowki a obok wisiało kupe kabli czy nie wywali mi immo (a wszystko składałem o 1 w nocy przy lampce bo deszcze mi niepozwalały działac przy otwartym aucie a po zonke i dzieciaka musiałem jechac nastepnego dnia)
Ostatnio zmieniony przez filon705 2011-07-29, 17:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 19 razy
Wiek: 22
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Zbędowice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-30, 10:08   

Cytat:
zacznij może od sprawdzenia szczelności układu

Ok od tego zaczne. Ale mam rozumieć ze wciskam tą membranę przy przepustnicy tak? czy jakaś też przy heblu jest? A jak sprawdzić pompkę?
Dzieki za rysunki wszystkie elementy odnalezione i na miejscu tylko któryś kopie sprawę:p będę szukał który ;-)
_________________

 
 
     
filon705 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Imię: piotr
Trakcja: Quattro
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-07-31, 15:27   

Tak ta membrana zwana jest gruszką podciśnbienia


jak bede miał czas to podesle ci schemat elektryczny podpiecia tempomatu do twojego rocznika
Ostatnio zmieniony przez filon705 2011-07-31, 15:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
mietek69 
Mechanik



Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ADR
Pojemność silnika: 1800
Imię: Adrian
Trakcja: Ośka
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 138
Skąd: Adamów
Wysłany: 2011-10-22, 23:18   

To ja się podepnę pod temat. Mam awarie z kompem i nie mam dostępu do etki a potrzebuję schematu/informacji gdzie są w naszych a6 c4 wyprowadzone kostki pod tempomat? Potrzebuję jakiejkolwiek informacji, która by mi pomogła je wyszukać... Proszę o pomoc
 
 
     
filon705 
Czeladnik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Imię: piotr
Trakcja: Quattro
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-10-23, 17:21   

prosze fotka ze schematem






Przełącznik tempomatu Sterownik 12pinowy,[10pinowy]
1- krańcówka na pedale sprzęgła\ pedał hamulca 11(3) czerwono-zielony
2- bezpośrednio do sterownika 10(6) niebieski
3- bezpośrednio do sterownika 4(2) czerwono-żółty
4- bezpośrednio do sterownika 8(10) czarno-żółty(niebiesko czerwony)
5- +12V czarno-niebieski ----------------------------------
6- do światła stopu czerwono-czarny ---------------------------------------
Pompa podciśnienia
1- bezpośrednio do sterownika 7(1) niebiesko-czerwono
2- bezpośrednio do sterownika 6(4) brązowo-czerwono
3- bezpośrednio do sterownika 12(7) zielono-niebieski
5+1*(9+8*) brązowy do masy(-)
*- Jedynie pojazdy silnikowe z Beit 110KW 9 sygnał prędkości
Ostatnio zmieniony przez filon705 2011-10-23, 17:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 14