[ALL ] gwint w c4

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
mioso150
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2015-06-30, 16:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: mioso150 »

daj znać jak coś się dowiesz, nie będę już spamował z tym samym pytaniem do niego
Awatar użytkownika
Parczek
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa / Zamość

Post autor: Parczek »

Pytałem, niestety nie robi nic do C4 :-/
Awatar użytkownika
Parczek
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa / Zamość

Post autor: Parczek »

Witam

Odgrzeje trochę temat...

Ktoś z kolegów ogarnął sobie coś z gwintem?

Chyba spróbuję ten ta-technix bo nic innego niestety nie ma :/
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

Parczek,

z ta-technix nic nie zrobisz bez spawania, nie ma sensu
Awatar użytkownika
Parczek
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2016-02-27, 21:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włodawa / Zamość

Post autor: Parczek »

No to podziekuje za ten gwint :/
Awatar użytkownika
bobeck
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2013-10-21, 20:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zabrze

Post autor: bobeck »

TA-technix to paskudny pingpong, miałem okazję bujnąć się kilkoma samochodami z takim gwintem i niestety stwierdzam, że szkoda pieniędzy. Zorientowałem się trochę w temacie i w cenie KW można dostać customowe zawieszenie typu airride.
Awatar użytkownika
polok777
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2014-06-01, 13:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Istebna

Post autor: polok777 »

Odgrzeje troche kotleta jezdzi ktos z forum na gwincie KW :
https://www.enzmannmotorsport.de/Gewind ... S6-quattro ?
:q:
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

polok

ja jeździłem na gwincie KW w moim AELq

miałem go ustawionego najwyżej jak się da - co jest jakieś -50mm od
ustawienia 1BA

komfort ku mojemu zaskoczeniu był na akceptowalnym poziomie, było twardziej
ale dało się jeździć bez większego bólu kręgosłupa

Niestety taki poziom obniżenia skutkuje ryzykiem uszkodzeń podwozia. Ja
u siebie połamałem zderzak, osłonę pod silnikiem a i wzmocnienia podłogi parę razy przytarłem na wyższych garbach.

Finalnie urodziło mi się dziecko i wróciłem do oryginału a gwint czeka na regenerację i lepsze czasy.
Awatar użytkownika
polok777
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2014-06-01, 13:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Istebna

Post autor: polok777 »

drmort, dzieki za odpowiedz w temacie :ok:
zastanawiam sie nad upchnięciem gwintu ale chyba odpuszcze tamat...
:q:
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

ja też myślałem o tym, ale to raczej dobre jeśli często jeździ się na zloty/spoty i inne imprezki motoryzacyjne, dodatkowo jeżeli nie jeździ się po garbach, podziemnych parkingach, Polskich drogach :)
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Ja szukam gwintu. Tylko duża gleba. Auto jeździ 1 w miesiącu. A co z tym ta tech. Lipa straszna? Może ktoś chce sprzedać? Pozdrawiam
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Rozmawiałem z Ruskim, z wysłannikami gwintu. Zostaje tylko KW. Ludzie którzy robili custom nie mają już chęci, lub możliwości.
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

A czy jest możliwość (jakakolwiek) przerobić tył KW ośka(bo mam cały komplet ze zwykłej c4), żeby zaadoptować to do s6c4 quattro?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Pany gwint w trakcie spawania. Na dniach ma przyjść do przymiarki + skrócone ucho co przeszkadza z upchaniem felgi. Wyjściowo ma być -60 + regulacja na maksa. Powiedźcie mi tylko proszę jak z tyłem w ośce. Są jakieś granice że względu na przesunięcie budy ? Pozdrawiam
DOMIELSON
Mechanik
Mechanik
Posty: 185
Rejestracja: 2014-04-25, 15:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielce, Warszawa

Post autor: DOMIELSON »

Parę fotek
Obrazek



Obrazek



Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”