[ALL ] gwint w c4

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

afro89 czy mozesz wysłać do nich zapytanie czy mają taki zestaw do ośki i w jakiej cenie? ( powinna być stosunkowo sporo niższa skoro to jest do Q )
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

popytam czy mają dostęp do ośki
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

tu raczej nie ma znaczenia rodzaj napedu przy cenie.
i raczej nie maja do oski.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

a czy tylna "kolumna" do nie rozni sie ino w zwykłych zestawach typu kit ze wzgledu na inne springi w stosunku do amorkow? ..moze gewinde jest"unisex" ? 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Amortyzator jest inny, niby taki sam a inny. Gwint drobniejszy na nakrętce i dłuższe podtoczenie w sztycy amorka wpuszczające ją do poduszki która jest bardziej rozbudowana niż w ośce. Wysokość talerzyka też jest inna ale to pomijam przy gwincie bo można by było sobie wyregulować. Nijak tego nie ominiesz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

a no własnie zapomniałem o talerzyku..
Obrazek
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Talerzyk to najmniejsze twoje zmartwienie, gwint i podtoczenie dyskwalifikuje je do ośki.
Jedynym wyjściem dla Was ośkowców :-P byłoby zdobycie całych poduszek górnych z S4/S6 wtedy można myśleć o takim zestawie.
Piwo za patent proszę 8-)
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

Być może miałbym te zawieszenia nieco taniej, aczkolwiek nie miałem tego w ręku, nie widziałem na żywo więc się nie wypowiadam, jeździłem chwilę na amortyzatorach Ta Technixa z przodu w swojej Esce i mogę tylko powiedzieć, że to była tragedia w zestawieniu z czymś bardziej firmowym.

Zawieszenia typu MTS czy Ta Technix są idealne do obniżeń i nic więcej, zresztą czego się spodziewać jeśli niektóre kity w detalu kosztują po 600zł, mniej więcej tyle ile jeden firmowy amortyzator :mrgreen:

Tak naprawdę osobiście wolałbym kupić firmową używkę niż ładować 2 koła w TaT, bo jaki by nie był nie jest moim zdaniem tych pieniędzy warty, gdyby to kosztowało 1000zł to jeszcze pół biedy.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Misiek, Dziś dostałem odp, producent na chwilę obecną nie przewiduje tego w ośce
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Daniello85
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2012-02-03, 14:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zgorzelec

Post autor: Daniello85 »

panowie znalazłem stronę gdzie oferują gwint do naszych audiczek w sedanie i w avancie http://www.mint-group.nazwa.pl/sklep_su ... c4-i-avant
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

a ja sie zastanawiam czy sie nie pozbyc tego na rzecz naprawde ladnych felg.. :-P :-P :-P
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Panowie jest sprawa. Znalazłem gościa który się mną zainteresował w końcu. Sprawa następująca, jest możliwość zrobienia zawieszenia gwintowanego w cenie 2,500 zł. Do rzeczy wysyłane są do niego przednie kolumny Mc persona on zaś je wysyła do Niemiec gdzie przednie kolumny są przerabiane tak jak się należy, powiedział że otrzymujemy do tego atest certyfikat itp. Do tego otrzymujemy przerobione kolumny, nowe amorki przód nowe amorki tył gwintowane oraz nowe sprężyny przód i tył. Co o tym myślicie?? Firma która to przerabia nazywa się Supersport.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

to moze trza uderzyc bezposrednio do ss :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

afro89, poka mi ta firme>
google w tej nazwie podaje same kanaly telewizyjne.
na kormoranie pawel zlecal taka produkcje.podpytam gdzie i u kogo.
Obrazek
Obrazek
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”