[S4-4.2 ABH] Jaki ma gwint wisco?

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
szczechur
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2012-08-22, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Katowice

[S4-4.2 ABH] Jaki ma gwint wisco?

Post autor: szczechur »

Witam serdecznie kolegów z forum :).
Pytanie moje jest następujące w jaki gwint w wisco w 4.2 ABH.
Trzyma jak niewiem co :D (chyba że już tak dokręciłem)

EDIT: w działach technicznych zakładając temat używaj tagów w nazwie - tym razem uzupełniłem - Mareek
Ostatnio zmieniony 2012-10-17, 14:52 przez szczechur, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

szczechur pisze:Witam serdecznie kolegów z forum :).
Pytanie moje jest następujące w jaki gwint w wisco w 4.2 ABH.
Trzyma jak niewiem co :D (chyba że już tak dokręciłem)
ale osochozi? nie rozumiem kompletnie tego postu :roll:
szczechur
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2012-08-22, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Katowice

Post autor: szczechur »

Chodzi mi jaki gwint czy prawo czy lewo stronny jest przy sprzęgle wentylatora chłodnicy.

[ Dodano: 2012-10-16, 16:29 ]
Nikt nie potrafi mi pomóc ??? :-(
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

jak załozysz klucz to młotkiem musisz porządnie uderzyć w lewą stronę. przednio wsadzając coś pod pasek i zapierającsobie o michę zeby się naciągnął porządnie.
GEKON Quattro
szczechur
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2012-08-22, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Katowice

Post autor: szczechur »

Czyli odkręcamy normalnie tak myślałem :( .
Na początku myślałem że jest lewy gwint i waliliśmy młotem w prawo aż trzy paski poszły :) , potem popatrzyłem na geometrie łopatek i jak sie wszystko kręci i pasowało że gwint jest normalny.
Niestety tak dokręciłem że nie ma mowy o odkręceniu :( nowej wiskozy nigdzie nie ma a ostatnia cena i to na warsztat w inter carsie to 600 :shock: coś mnie te auto nie lubi :(
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

nie kurde czekaj nie:) przeanalizowałem co napisałem własnie.


Zadzwoń do mnie jutro koło południa to pójdę specjalnie i sprawdzę dobrze?? na pw wysyłam numer.
Ostatnio zmieniony 2012-10-16, 20:27 przez Mlody, łącznie zmieniany 1 raz.
szczechur
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2012-08-22, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Katowice

Post autor: szczechur »

Ok przekrence do ciebie . :)
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

sprawdzę bo jest jedna własnie rozbierana :ok:
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

ja pamietam że jest dziurka w kółku od wisko do blokowania czymś prostym tylko z tego co pamietam jak ja rozbierałem to kułko za proste nie było po i cieżko było odkrecić... ale gwintu nie pamietam...
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

na wisko gwint jest odwrontny
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Gdzież blokowanie koła paskiem.... :-/ od tego są owe otwory w kole pasowym podstawy wisko by je zblokować a nie rwać paski.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

Wisco ma lewy gwint jak by w prawą stronę się odkręcało to mogło by się odkręcić podczas pracy silnika na przykład. Jak jest lewy to podczas pracy silnika jest cały czas "dokręcane".
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

Tak odkreca sie w prawo. Sprawdzilem.
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
roberto00
Adept
Adept
Posty: 15
Rejestracja: 2014-05-11, 18:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: pomorskie

Post autor: roberto00 »

siema wszystkim mam male pytanie szukam wicoze do wentylatora do mojej c4 s6 4,2 96 rok moze ktos ma z was na zbyciu bede wdzieczy za info ;-)
Ostatnio zmieniony 2014-05-24, 17:01 przez roberto00, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

roberto00, Czy to jest dział na oferty kupna?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”