[ ALL] [100 C3] Pare pytań co licznika z AC BC
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
[ ALL] [100 C3] Pare pytań co licznika z AC BC
Siema. Ostatnio kupiłem u Butterbeana licznik od audi 200 do ryśwkowza. (Tzw 100 c3 2.5TDi) I teraz mam pare pytań.
1)Znalazłem linka w innym temacie o dokładaniu bc na naszym forum. I według tego wystarczy podłączyć niebieski kabelek tam w nogi pasażera, a ta kostkę (brązowo czerwona) pod manetkę od bc?
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=79069
2) Według naklejek na zegarze była to wersja USA z przełącznikiem Diesel benzyna z zakresem od 1 do 6 Teraz ustawione jest na 3.I teraz pytanie. Ruszać to, czy nie.
3) Czy można jakoś samemu dorobić przełącznik w manetce do bc, czy trzeba kupić manetkę z sterowaniem bc ?
Jedynie mam manetkę od tempomatu z tych wymyslnych
Za podpowiedzi nawet małe dzięki.
Pozdrawiam
EDIT: w tematach w działach technicznych stosujemy tagi - Mareek
1)Znalazłem linka w innym temacie o dokładaniu bc na naszym forum. I według tego wystarczy podłączyć niebieski kabelek tam w nogi pasażera, a ta kostkę (brązowo czerwona) pod manetkę od bc?
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=79069
2) Według naklejek na zegarze była to wersja USA z przełącznikiem Diesel benzyna z zakresem od 1 do 6 Teraz ustawione jest na 3.I teraz pytanie. Ruszać to, czy nie.
3) Czy można jakoś samemu dorobić przełącznik w manetce do bc, czy trzeba kupić manetkę z sterowaniem bc ?
Jedynie mam manetkę od tempomatu z tych wymyslnych
Za podpowiedzi nawet małe dzięki.
Pozdrawiam
EDIT: w tematach w działach technicznych stosujemy tagi - Mareek
Ostatnio zmieniony 2012-10-20, 19:51 przez kasiarka, łącznie zmieniany 5 razy.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kasiuarka.
podlaczenie tego licznika nie rozni sie od c4 wiec ten temat jest wyczerpany na forum.co do maneltki to teoretycznie mozna dorobic ale jak nei amsz z czego czyli nie masz manetki z komputrem to nie urodzisz... i naprawde nie chce wiecej tematow o licznikach w c4
podlaczenie tego licznika nie rozni sie od c4 wiec ten temat jest wyczerpany na forum.co do maneltki to teoretycznie mozna dorobic ale jak nei amsz z czego czyli nie masz manetki z komputrem to nie urodzisz... i naprawde nie chce wiecej tematow o licznikach w c4
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Ty lepiej powiedz o co biega z tymi zakresami benzyna/diesel bo to to pierwszy raz widzę w licznikuButterbean pisze:kasiuarka.
podlaczenie tego licznika nie rozni sie od c4 wiec ten temat jest wyczerpany na forum.co do maneltki to teoretycznie mozna dorobic ale jak nei amsz z czego czyli nie masz manetki z komputrem to nie urodzisz... i naprawde nie chce wiecej tematow o licznikach w c4
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Odgrzewam swojego kotleta.
Po zatrudnieniu pana diagnosty tzw zegarów z AC/BC do taty autka
zaczęły mi się palić takie 2 kontrolki o spalonych żarówkach:
Podłączone jak na razie mam 3 kostki( te oryginalne, co są w zwykłych zgarach)
Zostało podłączyć kostkę od AC/BC
Jeżeli chodzi o oświetlenie, to jedna żarówka mi się nie pali nad tablica rejestracyjną i czasami mi nie łączą światła tylne w jednej lampie(nawet jak się palą żaden komunikat nie znika)
Po zatrudnieniu pana diagnosty tzw zegarów z AC/BC do taty autka
zaczęły mi się palić takie 2 kontrolki o spalonych żarówkach:
Podłączone jak na razie mam 3 kostki( te oryginalne, co są w zwykłych zgarach)
Zostało podłączyć kostkę od AC/BC
Jeżeli chodzi o oświetlenie, to jedna żarówka mi się nie pali nad tablica rejestracyjną i czasami mi nie łączą światła tylne w jednej lampie(nawet jak się palą żaden komunikat nie znika)
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Dokładałeś zegary z AC/BC, więc pewnie nie masz modułu kontroli żarówek. Trzeba po prostu zmasować 2 piny odpowiadające za to. Jeśli masz moduł kontroli żarówek, to po prostu wymień żarówki, które nie świecą. Jeśli zaś nie masz modułu to sprawa jest bardzo prosta. Czarna kostka od AC, pin 1 i 2 masujesz i tyle.
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
jak sprawdzić ten moduł ? czy mam go, czy nie ?GTR34 pisze:Dokładałeś zegary z AC/BC, więc pewnie nie masz modułu kontroli żarówek. Trzeba po prostu zmasować 2 piny odpowiadające za to. Jeśli masz moduł kontroli żarówek, to po prostu wymień żarówki, które nie świecą. Jeśli zaś nie masz modułu to sprawa jest bardzo prosta. Czarna kostka od AC, pin 1 i 2 masujesz i tyle.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Jak na dzisiejszy dzień, to ten moduł chyba jest...
granaty się palą i 2 lampki się nie palą.. Stop i kierunek działa, a reszta nie.
Z tego co patrzę, to te 100 c3 ma instalację z 100 c4 lub z a6 c4. Kostki te co są to są polutowane. Ale wszystko wygląda ok.
Nawet kostkę od termometru mam. W c3 tego wypasu chyba nie było
granaty się palą i 2 lampki się nie palą.. Stop i kierunek działa, a reszta nie.
Z tego co patrzę, to te 100 c3 ma instalację z 100 c4 lub z a6 c4. Kostki te co są to są polutowane. Ale wszystko wygląda ok.
Nawet kostkę od termometru mam. W c3 tego wypasu chyba nie było
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Dzisiaj zachciało mi się podłączyć BC w secie, ale w nogach pasażera nie mam kostek takich jak w a6 c4, jest tylko komputer. I teraz pytanie z którego komputera mam ten sygnał spalania wziąć i który pin ?
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
A ile Ty masz komputerów w tym samochodzie ? Skoro nie masz tych kostek w nogach pasażera tylko sam ECU, to jestem prawie pewien, że sygnał spalania to będzie 10 pin w kostce od ecu. Tylko najlepiej zaopatrz się w najzwyklejszy miernik uniwersalny i na 10 pinie sprawdź na wolnych obrotach jakie daje napięcie. Jeśli jest to około 0,2 - 0,3 volt to jest to sygnał spalania i śmiało podłączaj to do kostki w zegarach.kasiarka pisze:I teraz pytanie z którego komputera mam ten sygnał spalania wziąć i który pin ?
Ostatnio zmieniony 2012-11-03, 22:43 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Znaczy mam tez ten komputer pod tylną kanapą. A ta kostkę to mam wypiąć i na wypiętej sprawdzać ?
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Pod tylną kanapą to pewnie sterownik od ABS. Najlepiej to zrób tak, odłącz klemę z aku, wypnij kostkę z ecu i w pin 10 w kostce wsadź sobie kawałek kabelka. Podłącz z powrotem kostkę od ecu, nasadź klemę. Odpalasz auto i niech sobie pyrka na biegu jałowym, weź miernik w łapę i plusową sondę miernika przyłóż do tego kabelka co wypuściłeś z ECU a drugą sondę minusową do masy. I będziesz wiedział jakie daje napięcie, jeśli koło 0,3V to jest to właśnie sygnał spalania i podłącz ten kabelek do zegarów..
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Ok dzięki. Zrobię tak jak mówisz. a jak zadziała to będę szczęśliwyGTR34 pisze:Pod tylną kanapą to pewnie sterownik od ABS. Najlepiej to zrób tak, odłącz klemę z aku, wypnij kostkę z ecu i w pin 10 w kostce wsadź sobie kawałek kabelka. Podłącz z powrotem kostkę od ecu, nasadź klemę. Odpalasz auto i niech sobie pyrka na biegu jałowym, weź miernik w łapę i plusową sondę miernika przyłóż do tego kabelka co wypuściłeś z ECU a drugą sondę minusową do masy. I będziesz wiedział jakie daje napięcie, jeśli koło 0,3V to jest to właśnie sygnał spalania i podłącz ten kabelek do zegarów..
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka