[100-2.5TDI AAT] Wtrysk sterujący w AAT

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

a w jaki sposób spr sie rezystancje? Rozumiem że miernikiem ale co przytykam końcówki miernika do wtyczki ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

z wtrysku wychodzą 2 piny, ustawiasz miernik na pomiar oporu i przytykasz czarny do jednego pinu a czerwony do drugiego pinu
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Casian, uszkodzony wtrysk objawia się szarpaniem, i nierówną pracą. Sprawdź czy jest katalizator, jeśli ori to na pewno zapchany. Dalej czy nie ma błędów związanych z układem paliwowym i powietrzem, następnie logi dynamiczne.
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

u mnie na wtrysku jest 87Ω
Ostatnio zmieniony 2016-01-17, 16:32 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Dzisiaj mierzyłem swój wtrysk na wtyczce i u mnie wyszło 101 ohm.. Pytanie zepsuty czy nie? Silnik chodzi na biegu jałowym wrecz idealnie.. Nic nie pływa nic się nie złego nie dzieje itp..

edit:

Ponowie pytanie, ile powinna mieć sprawna cewka rezystancji we wtrysku sterującym ? Bo u mnie wyszło niby 101 ohm..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

ja mierzyłem i mam 120 ohm . ???????? :-?
kajoj
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2014-04-21, 07:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: kajoj »

Pomiary też są uzasadnione od kalibracji i multimetru,,,ten tańszy za 10-20zł na pewno zrobi zakłamania w pomiarach
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Posiadam chińszczyznę ale jakoś tam mierzy co trzeba. Pytanie czy ktoś zna przedział rezystancji w którym powinniśmy się zmieścić z dobrym wtryskiem ? Czy 120 i 87 ohm to wartości które wyrażają rezystancję dla dobrego układu ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

Ja też mierzyłem swój chińszczyzną. Ale dla porównania zmierzyłem opornik 3 kOhm i multimetr pokazał 3 kOhm więc chyba jest ok :)

To ile w końcu Ohmów powinna mieć ta cewka od sterującego? Bo każdy pisze coś o swoim a nikt nie napisał jakie są widełki.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
Biedron
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2015-04-24, 11:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rogoźno Wlkp.

Post autor: Biedron »

Czy możliwe, że wtrysk sterujący jest padnięty a mimo to jest tylko błąd 00550 a nie ma błędu wtrysku sterującego?
munior
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: munior »

Panowie ,oporność wtrysku sterującego plus minu 80 czy 120 omów ,świadczy tylko o tym ze cewka sterującego ma obwód .Nieznaczne różnice oporności nie ma mają żadnego wpływu na prawidlową pracę i nie są wyznacznkiem czy wtrysk jest sprawny czy nie .Najczęsciej mimo poprawnej wartosci opornosci silnik "szarpie " gwaltownie ,wlasnie z winy sterującego .Przyczyna wtedy tkwi w wyrobionej iglicy która odczytuje wartość dla ECU ,a nie w cewce .Oczywiscie brak jakiejkolwiek opornosci cewki świadczy że cewka ma przerwę w obwodzie i pożytku z takiego wtrysku już nie będzie ,wtedy mamy sprawę oczywistą ,bo zawsze towarzyszy temu bład G80 nie dający się skasować
Ostatnio zmieniony 2016-11-09, 14:18 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
vag_sell
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2016-11-25, 01:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pacyna

Post autor: vag_sell »

Dokładnie jaki pisze munior

[ Dodano: |25 Lis 2016|, o 19:15 ]
Biedron pisze:Czy możliwe, że wtrysk sterujący jest padnięty a mimo to jest tylko błąd 00550 a nie ma błędu wtrysku sterującego?
to blad od zaworu n108 albo przypchany albo zatarty.albo cos ze sterowaniem ecu
masz problem z pompa wtryskową vp37 ? pisz pw
diagnostyka vcds pomoc w naprawie twojej audi c4 tdi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”