[100-2.5TDI AAT] Wtrysk sterujący w AAT
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
pierwsza sprawa przy szukaniu usterki sterujacego to pomiar opornosci, powinna wynosic ok100 ohm, korpusy sa podobno zamienne ale koncowki rozne w roznych silnikach, jak masz z a80 to trzeba tez sprawdzic, czy to aby nie jednosprezynkowiec i przelozyc bebechy - koncowke najlepiej z trzpieniem i przekladką, jak jednosprezynkowy to zdaje sie przekladka wszystkich bebechow zalatw
ia sprawe. kabel mozna obciac i dolutowac np z tego padnietego choc na testy to bym niczego nie ruszal i pojezdzil bez rozbierania - krotki kabel siega do gniazdka a inne koncowki nie sa dla testow problemem. jest tez mozliwosc, ze w starych wtryskach zatarta jest iglica i nie podnoszac sie wyskakuje sporadycznie blad. na test stara podkladka ok tylko ja splanowac na plaskiej powierzchni by znowu wlasciwie uszczelnila i porzadnie wyczyscic obudowe wtrysku i gniazdo glowicy np naftą. docelowo nowe, sa
na alledrogo po 2.5zl.
pzdr
ia sprawe. kabel mozna obciac i dolutowac np z tego padnietego choc na testy to bym niczego nie ruszal i pojezdzil bez rozbierania - krotki kabel siega do gniazdka a inne koncowki nie sa dla testow problemem. jest tez mozliwosc, ze w starych wtryskach zatarta jest iglica i nie podnoszac sie wyskakuje sporadycznie blad. na test stara podkladka ok tylko ja splanowac na plaskiej powierzchni by znowu wlasciwie uszczelnila i porzadnie wyczyscic obudowe wtrysku i gniazdo glowicy np naftą. docelowo nowe, sa
na alledrogo po 2.5zl.
pzdr
AAT@17xKM/380Nm
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Z tym, że robi się pierwsze pomiar oporności cewki wtrysku, to się zgodzę. Ale korpusy wtryskiwaczy 1 sprężynowych a 2 sprężynowych są inne. I nie nadają się. 2 sprężynowe wtryskiwacze, czyli jedna sprężyna na jedno ciśnienie otwarcia wtrysku, wtryskiwacz z 1.9 TDI pasuje, tylko trzeba przełożyć końcówkę i ustawić ciśnienia, i przerobić kostkę od wtryskiwacza, i tyle.
-
- Mechanik
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Z tymi jednosprężynkowymi to możesz mieć rację, kostka (znaczy wtyczka rozumiem) pasuje bo sam testowałem w AAT wtryskiwacz z krótkim kabelkiem z jakiejś wersji 1.9 (rozpylacz p442). Gdy się zrobi przekładkę całości wnętrza lub co najmniej końcówka + trzpień + przekładka może się obejść bez regulacji. Zresztą u siebie mam od może roku założone najtańsze z najtańszych końcówki od AEL bez regulacji i też jeżdżę....a właściwie jeździłem.
AAT@17xKM/380Nm
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
GTR34, podobna oddałeś wtryski pompiarzowi, więc on takie rzeczy na porządku dziennym powinien wymieniać.
Smary i jakieś wyżarzanie , sorry, ale 2PLN w ASO .
POmiar oporności cewki, wyjdzie jak wtrysk jest już kaput. Przy, że tak powiem szwankującym lipa z oporem. Jedynie serwis Boscha jest to wstanie stwierdzić. Vagiem chyba też można sprawdzić napięcie bądź oporność na sterującym.
Smary i jakieś wyżarzanie , sorry, ale 2PLN w ASO .
POmiar oporności cewki, wyjdzie jak wtrysk jest już kaput. Przy, że tak powiem szwankującym lipa z oporem. Jedynie serwis Boscha jest to wstanie stwierdzić. Vagiem chyba też można sprawdzić napięcie bądź oporność na sterującym.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Lechu, Zgadza się, tylko jest tak jak napisałem wcześniej. Akurat takich podkładek nie miał, tylko miał 1mm grubsze, z tym, że takie będą na nic. Muszą być takie same. Tak to jest jak w mieście jest tylko jeden pompiarz, ogólnie w woj. Lubelskim ciężko o dobrego pompiarza, chyba, że serwis z autoryzacją BOSCH'a w Świdniku.
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-03-13, 19:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
stało się to co wyżej napisane.sporadyczny błąd wtrysku sterującego.
Ma ktoś może do sprzedania do AEL ?
Ma ktoś nr.wtrysku sterującego ?
Jaki rozmiar podkładek miedzianych pod wtrysk ?
Ma ktoś może do sprzedania do AEL ?
Ma ktoś nr.wtrysku sterującego ?
Jaki rozmiar podkładek miedzianych pod wtrysk ?
Ostatnio zmieniony 2013-11-28, 20:48 przez rubik..., łącznie zmieniany 2 razy.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
Casian, zawór piezoelektryczny
a numery się zgadzają, jedni pompiarze mi kiedyś powiedzieli, że numery powinny się zgadzać co do literki
a numery się zgadzają, jedni pompiarze mi kiedyś powiedzieli, że numery powinny się zgadzać co do literki
Ostatnio zmieniony 2016-01-16, 14:09 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Numery się niby zgadzają, Chodzi o to że w zeszłym roku zakupiłem (fakt używka) wtrysk, mam wrażenie że znów się coś spsuło. Wrażenia sa takie że ciągnie dobrze do 3 tys obrotów i potem jest takie uczycie jakby się zapychał. Nie mam jak spr bo mój laptop sie wysypał i nie mam gdzie podłączyć VAG-a
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
Casian, VAG nie powie ci "Wymień wtrysk"
ja miałem takie objawy jak ty i wyszło, że katalizator zapchany, wywaliłem go i autko odzyskało werwę
co do wtrysku sterującego, to u mnie były takie objawy, że trzęsło mi całą budą na jałowym biegu, ale dopiero wtedy jak silnik się nagrzał, ostatecznie jak wtrysk padł, zapaliła się kontrolka świec żarowych i silnik przeszedł w tryb awaryjny, czyli jechał ale bez mocy
sprawdź miernikiem impedancję na wtrysku, powinna mieścić się między konkretnymi wartościami, niestety nie wiem jakimi, chyba w okolicach 90-110Ω ale mogę się mylić
jutro za dnia sprawdzę jaką mam u siebie
ja miałem takie objawy jak ty i wyszło, że katalizator zapchany, wywaliłem go i autko odzyskało werwę
co do wtrysku sterującego, to u mnie były takie objawy, że trzęsło mi całą budą na jałowym biegu, ale dopiero wtedy jak silnik się nagrzał, ostatecznie jak wtrysk padł, zapaliła się kontrolka świec żarowych i silnik przeszedł w tryb awaryjny, czyli jechał ale bez mocy
sprawdź miernikiem impedancję na wtrysku, powinna mieścić się między konkretnymi wartościami, niestety nie wiem jakimi, chyba w okolicach 90-110Ω ale mogę się mylić
jutro za dnia sprawdzę jaką mam u siebie
Ostatnio zmieniony 2016-01-16, 18:03 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.