[100-2.5TDI AAT] Wtrysk sterujący w AAT
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
Nie, nie trzeba... zakładasz imbus torx dłuższy na grzechotkę i nie ma żadnego problemu z odkręceniem, wyciągasz śrubę i wyjmujesz to co dociska wtrysk do głowicy i sam wtrysk ( najlepiej ściągaczem do wtrysków bo po tylu latach możesz mieć problem z ruszeniem go
I taka podpowiedź, nim zaczniesz odkręcać wtrysk to wężyk z góry odkręć z niego, bo chyba o nim zapomniałeś i stąd Twoje problemy ?
I taka podpowiedź, nim zaczniesz odkręcać wtrysk to wężyk z góry odkręć z niego, bo chyba o nim zapomniałeś i stąd Twoje problemy ?
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Sam wyjmowałem swoje wtryski na podmiankę dla kolegi. Wyjmowałem pierwsze 4 patrząc od chłodnicy a wiec i sterujacy. Nic nie musiałem rozbierać. Dwa dni przed tylko WD40 i wyszły ręka ew jest podcięcie na klucz na korpusie wtrysku, wtedy można pokręcić lewo prawo i wyjdzie oczywiście tak jak koledzy pisza przewody ciśnieniowe odkręcone. Poza tym nic trudnego
Ostatnio zmieniony 2012-11-03, 20:21 przez plazma24, łącznie zmieniany 4 razy.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
A więc tak może to bardziej zobrazuje co robiłem
odkręcone zostały te aluminiowe rurki nr 21 i 22, od pompy również.
Odkręciłem wężyki przelewowe nr 15, odłączyłem kabel zasilający do wtrysku sterującego.
Co mnie blokuje ? Nr 3. tam jest nakrętka którą również odkręciłem nr 6 i 5.
Ni jak nie mogę podejść tam kluczem, nie mam ściągacza do wtrysków. Podnosząc nr 3 opiera się on o górna krawędź wtrysku
odkręcone zostały te aluminiowe rurki nr 21 i 22, od pompy również.
Odkręciłem wężyki przelewowe nr 15, odłączyłem kabel zasilający do wtrysku sterującego.
Co mnie blokuje ? Nr 3. tam jest nakrętka którą również odkręciłem nr 6 i 5.
Ni jak nie mogę podejść tam kluczem, nie mam ściągacza do wtrysków. Podnosząc nr 3 opiera się on o górna krawędź wtrysku
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
I tu pojawia się problem gdyż nr 3 opiera się o tą krawędź na wtrysku co pokazałem, i nie idzie więcej do góry. Stopka ma otwór, przez który idzie szpilka do bloku, u góry jest tylko nakrętka i podkładka.. Więc pytanie brzmi jak wykręcić ta szpilkę z bloku ?
Ostatnio zmieniony 2012-11-04, 13:50 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Adept
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-05-19, 09:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biłgoraj
U mnie sprawę rozwiązała wiertarka i rozwiercenie szpilki.Casian pisze:I tu pojawia się problem gdyż nr 3 opiera się o tą krawędź na wtrysku co pokazałem, i nie idzie więcej do góry. Stopka ma otwór, przez który idzie szpilka do bloku, u góry jest tylko nakrętka i podkładka.. Więc pytanie brzmi jak wykręcić ta szpilkę z bloku ?
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Sprawa poszła do przodu wtrysk zmieniony łapałem go szczypcami w szmatę i targałem do góry aż wyszedł... ale gdy składałem wszystko do kupy oczywiście musiałem ukręcić śrubę do wężyków przelewowych..
nr 16 - 028 130 315
Pytanie teraz, bo auto stoi unieruchomione, czy pasuje inna śrubka w to miejsce? Miał ktoś podobny problem w przeszłości i dopasował od czegoś innego taką śrubkę ?
nr 16 - 028 130 315
Pytanie teraz, bo auto stoi unieruchomione, czy pasuje inna śrubka w to miejsce? Miał ktoś podobny problem w przeszłości i dopasował od czegoś innego taką śrubkę ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ale poczekaj chwilę, zakładałeś inny kompletny wtrysk czy jak?? Kupiłeś drugi wtrysk bez tego króćca na nadmiary??
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
nie wtrysk jest kupiony inny, tylko przy montażu śrubka nr 16 się ułamała... Byłem na szybko 2 sklepach to nie maja takich na sprzedaż.. W salonie zmówiłem ale będzie na wtorek-środa.. Dlatego pytam czy może ktoś pod pasował taką śrubkę z czegoś innego abym mógł w pon uruchomić auto..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Witam
Dla potomnych, gdyż a forum nikt nie zwrócił mi uwagi na to, a ja nie byłem tego świadom. Przy wymianie wtrysków, obligatoryjnie wymieniamy miedzianą uszczelkę wtrysku (uszczelniacz). Ja tego nie wykonałem za pierwszym razem i miałem przedmuchy na wtrysku (okopcony wtrysk). Mechanik mój powiedział że gdybym tak jeździł dalej mógłbym wypalić gniazdo wtrysku i głowica do roboty.
Dla potomnych, gdyż a forum nikt nie zwrócił mi uwagi na to, a ja nie byłem tego świadom. Przy wymianie wtrysków, obligatoryjnie wymieniamy miedzianą uszczelkę wtrysku (uszczelniacz). Ja tego nie wykonałem za pierwszym razem i miałem przedmuchy na wtrysku (okopcony wtrysk). Mechanik mój powiedział że gdybym tak jeździł dalej mógłbym wypalić gniazdo wtrysku i głowica do roboty.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018