[100-2.5TDI AAT] Wtrysk sterujący w AAT

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

[100-2.5TDI AAT] Wtrysk sterujący w AAT

Post autor: Casian »

Witam

po vagowaniu wyszło że iglica wtrysku sterującego jest kaput.. (błąd czujnika ruchu iglicy). Co może się stać z silnikiem? Zastrzegam że auto chodzi normalnie, odpala jeździ, przyspiesza itp.. czyli jest jakby w normie. Poradźcie co teraz mam zrobić ? Czy to się regeneruje ? Czy tylko trzeba zakupić nowy lub używany ?
Ostatnio zmieniony 2012-09-12, 21:49 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

A powiedz mi nie jest to błąd sporadyczny, pisze tam coś takiego??
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

dziś albo jutro wkleję fotę co jest napisane.. bo jest na kompie kolegi. Doczytałem na necie że jednym z objawów była nierówna praca silnika (czasami) tzn u mnie było takie coś od pewnego czasu zauważyłem ze czasami w pewnej chwili występuje szarpnięcie silnikiem. U mnie występowało to bardzo rzadko ale od 2 dni pali się check i po usunięciu błędu po chwili błąd wraca.
Ostatnio zmieniony 2012-09-12, 22:13 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

Zapalanie się check-a nie jest od iglicy . Tradycyjny błąd G80 (nie sporadyczny) objawia się mruganiem spiralki.

Obserwuj to. Ale nie wróży to nic dobrego. Uprzedzam nowy wtrysk sterujący troszkę kosztuje.
Ostatnio zmieniony 2012-09-12, 23:10 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

W innym wątku to opisywałem, że od jakiegoś czasu mrygała mi kontrolka świec żarowych ale od 2 dni check się zapalił na stałe.. G80 taki błąd był dziś jak mi się uda wkleję screena z błędami..

A czy warto kupować używkę ? Może ktoś ma na sprzedaż ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Rikimaru
Mechanik
Mechanik
Posty: 220
Rejestracja: 2011-03-12, 10:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Elbląg

Post autor: Rikimaru »

Nowy wtrysk sterujący to koszt ponad 1.000zł - mniej więcej.

Ja jak miałem problem z wtryskami to kupiłem pięć używanych i jeżdżę do tej pory i żadnych problemów nie mam koszt to 550zł. Tyle, że kupowałem od forumowicza z a6klubu.
Los się musi odmienić
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

miesiąc temu pytałem w fota o cene wtrysków do mojego.4x450 pln plus 1x650 za sterujący.oryginały bosch.
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

dariodario, podaj nr po jakim sprawdzałeś to sprawdzę w swoich źródłach ;)
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Taki o to komunikat był w VAG-u:

Obrazek
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

Lechu pisze:dariodario, podaj nr po jakim sprawdzałeś to sprawdzę w swoich źródłach ;)
jaki nr?
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

dariodario, po jakmiś nr musieli do sprawdzać. ?

[ Dodano: 2012-09-13, 13:28 ]
Casian, sprawdź czy kabel od wtrysku jest ok. SPrawdź oporność. Raczej jest on do wymiany,.
Co do 550 to sprawdź czy nie masz wody w układzie paliwowym, oraz kąt wyprzedzenia zapłonu.

[ Dodano: 2012-09-13, 13:42 ]
I sprawdziłem źródełko mogę mieć taniej jak pisze dariodario,
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

u mnie ewidentnie są objawy że wtrysk padł... Jak doczytałem na necie to:

wcześniej, b. krótkie szarpnięcia autem, najczęściej na jałowym biegu, od paru tyg migała lampka spiralki, czyli świec żarowych, wczoraj odczyt błędów i dziś zauważyłem że autu powyżej 3K ppm wyraźnie brakuje mocy...

Po ile Lechu byś miał ten wtrysk ? Bo mam nóż na gardle i szukam wszystkiego..
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

lechu jak tanio?i gdzie?moźe być pw.
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

dariodario, Stówa taniej od tego co pisałeś .
Casian, muszę się upewnić, czy to jest ten sam wtrysk co do AEL .

[ Dodano: 2012-09-13, 15:05 ]
Wychodzi na to, że podejdzie do Twojego AAT ;) , tylko rozpylacz trzeba podmienić.
Ostatnio zmieniony 2012-09-13, 15:05 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Wtryski są te same co w passatach 1.9 itd. Jedynie końcówka na kablu może się różnić no i końcówka wtrysku (inne otworki rozpylacza).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”