[A6 C4] uciekajacy prad, ale tylko na chwile
- Mrozu76
- C4 Autorytet
- Posty: 289
- Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
[A6 C4] uciekajacy prad, ale tylko na chwile
niewiedzialem jak to dobrze zatytulowac problem polega na tym, ze juz drugi raz zdarzylo sie cos takiego, ze wsiadam do auta, przekrecam kluczyk i tak jakby aku padl. za pierwszym razem bylem pod domem, wiec aku na prostownik i nastepnego dnia zapalil. dzis to samo, tylko, ze bylem daleko od domu mialem ze soba zapasowy aku i chcialem go zalozyc, ale cos mnie tknelo i ten padniety odlaczylem, przeczyscilem klemy i go podlaczylem spowrotem i odpalil. zrestartowalem aku i zagadal, tylko co moze byc przyczyna? dodam, ze klema 'plusowa' mi 'zakwitla'.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Generalnie utlenione klemy kiepsko przewodzą. Proponuję : zdjąć klemy i przetrzeć papierkiem ściernym, wyprowadzenia aku tak samo papierkiem aż będą się świecić jak psu obroża . Następnie zabezpieczyć miejsca styku przed utlenieniem. I tu dwie szkoły - stara mówi wazeliną techniczną, nowożytna mówi smarem miedziowym. Jak Ci się chce to możesz sobie włączyć w szereg z minusowymi wyprowadzeniami amperomierz i popatrzyć ile Ci auto na stendbaju pobiera prądu z aku. W moim przypadku pobór prądu na stendbaju to 82mA.
-
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-03-19, 15:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tomaszów Maz.
Podepnę się pod temat. Pojechałem kiedyś do teściów. Po dwóch godzinach wychodzę a aku nawet pa pa mi nie powiedział. Zdechł totalnie. Po kolejnych dwóch godzinach pod prostownikiem miałem prądu na tyle, że odpalił. Po jakimś czasie znikła mi iskra (nie ma jej do tej pory). Po zaprowadzeniu do mechanika w któryś piątek (już nie pamiętam który ..tak dawno to było) było ok. W sobotę poszedłem sprawdzić co i jak a u niego smród! Patrzy się na mnie i mówi, że aku był gorący i zdechł totalnie. Myślałem, że zwora robi się w tylnej klapie. Odpiąłem całą wiązkę klapy i nic nie pomogło.
Druga sprawa (ośmiu mechaników + ja z miernikiem i schematami) ..nadal nie mam iskry. Może to jest powiązane? Potrafi mi ktoś na to odpowiedzieć? Najlepiej na PW ..bo jestem nowy i mogę nie znaleźć tego tematu.
Druga sprawa (ośmiu mechaników + ja z miernikiem i schematami) ..nadal nie mam iskry. Może to jest powiązane? Potrafi mi ktoś na to odpowiedzieć? Najlepiej na PW ..bo jestem nowy i mogę nie znaleźć tego tematu.
Szukam magika lub wróżki do ogarnięcia C4 AAH - brak iskry.