[100 C4] Silnik nawiewu nagrzewnicy
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
wolfik0, co w tym przypadku daje ci gwarancja?cena silniczka nie jest az tak duza w stosunku do robocizny jaka trzeba włozyc w wymiane jego.
co z tego ze kupisz tani badziew z gwarancją jesli bedziesz sie z nim potem brandzlował w odsyłanie czekanie na rozpatrzenie reklamcji itp.
przypuśćmy ze zawiedzie nowy silniczek.rozbierzesz auto doeslesz silnik i co dalej?bedziesz czekal z rozebranym autem na rozpatrzenie reklamacji?czy pójedziesz kupisz kolejny silnik?
co z tego ze kupisz tani badziew z gwarancją jesli bedziesz sie z nim potem brandzlował w odsyłanie czekanie na rozpatrzenie reklamcji itp.
przypuśćmy ze zawiedzie nowy silniczek.rozbierzesz auto doeslesz silnik i co dalej?bedziesz czekal z rozebranym autem na rozpatrzenie reklamacji?czy pójedziesz kupisz kolejny silnik?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
Butterbean, a jak kupisz używkę w niewiadomym stanie ? Założysz i możesz jeździć rok, dwa a również może się zepsuć za miesiąc
Dlatego napisałem... ja to bym kupił ten z allegro- wiadomo nie to co oryginał i dobrze wiemy, jak niestety niektóre zamienniki są wykonane.
Jest to tylko moje zdanie a autor wątku zrobi i tak to co uzna za najlepsze
Dlatego napisałem... ja to bym kupił ten z allegro- wiadomo nie to co oryginał i dobrze wiemy, jak niestety niektóre zamienniki są wykonane.
Jest to tylko moje zdanie a autor wątku zrobi i tak to co uzna za najlepsze
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
wolfik0,
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Okej Panowie potrzebuje podpowiedzi. Rozłożyłem prace na dwa dni, dziś demontaż, jutro sprawdzenie silników ewentualnie zakup nowego/używanego i teraz pytania.
1. Nowa nagrzewnica, którą asekuracyjnie zakupiłem wydaje dźwięki jakby coś w niej się przesuwało, jakiś element latał luźno - norma? wybrakowana?
2. Widziałem nowy silnik nagrzewnicy. Oryginalny jest solidniejszy, a jedynym problemem w moim to po prostu wytarte szczotki. Jeszcze się nie zdecydowałem czy wymienić szczotki (dorobić, przerobić) ale boję się o ich zawieszanie, czy kupić ori i zwrócić uwagę na szczotki. Nową używkę pominę ze względu na nie do końca budzący zaufanie materiał z którego zrobione są te ów, szczotki (ponoć 3-4 lata i do wymiany)
3. Ręka w górę kto wykręcał kiedyś lambdę i czy jest do tego jakiś specjalny klucz, specjalny patent? Chodzi mi o lambdę od strony kierowcy (przepraszam że tematem trochę robię OT)
4. Manual super - dwóch chłopa, 2:15 i nagrzewnica na stole. Jedynie na weiwy na nogi w moim przypadku były przymocowane wkrętami z łbem na klucz 8kę.
Dziękuję za dotychczasową pomoc, jesteście nieocenieni
1. Nowa nagrzewnica, którą asekuracyjnie zakupiłem wydaje dźwięki jakby coś w niej się przesuwało, jakiś element latał luźno - norma? wybrakowana?
2. Widziałem nowy silnik nagrzewnicy. Oryginalny jest solidniejszy, a jedynym problemem w moim to po prostu wytarte szczotki. Jeszcze się nie zdecydowałem czy wymienić szczotki (dorobić, przerobić) ale boję się o ich zawieszanie, czy kupić ori i zwrócić uwagę na szczotki. Nową używkę pominę ze względu na nie do końca budzący zaufanie materiał z którego zrobione są te ów, szczotki (ponoć 3-4 lata i do wymiany)
3. Ręka w górę kto wykręcał kiedyś lambdę i czy jest do tego jakiś specjalny klucz, specjalny patent? Chodzi mi o lambdę od strony kierowcy (przepraszam że tematem trochę robię OT)
4. Manual super - dwóch chłopa, 2:15 i nagrzewnica na stole. Jedynie na weiwy na nogi w moim przypadku były przymocowane wkrętami z łbem na klucz 8kę.
Dziękuję za dotychczasową pomoc, jesteście nieocenieni
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Pawel27, temat sondy zaloz w silnikach.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- maly81
- C4 Autorytet
- Posty: 266
- Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok /Sztabin
tak do wykręcania sondy jest klucz
http://allegro.pl/klucz-do-sondy-lambda ... 16038.html
http://allegro.pl/klucz-do-sondy-lambda ... 16038.html
Ostatnio zmieniony 2012-07-09, 21:05 przez maly81, łącznie zmieniany 2 razy.
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
80 B3 1.8 75 KM
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
maly81 za chwle zarobisz beleczke za smiecenie.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Już doczytałem, są to kulki zapobiegające osadzaniu się kamienia. Jednym słowem stan normalny, gdyby ktoś kiedyś w przyszłości się obawiał że coś z nią nie tak. Jag klikam pomógł, gratki za manuala.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
To ja chyba kupiłem bez takiego wypasu albo ciasno upchane bo nic nie słyszałem. Z drugiej str gdzież do pomyślenia by na płynie kamień jakikolwiek się wytrącał toż to nie stary ciągnik co na wodzie non-stop śmiga.
Swoją ori rozbierałem z ciekawości i nic takiego nie było, wew rurek były tylko jakieś plastikowe "tłumiki przepływu" (tak tylko to nazwalałem bo nie wiem po co to) w kształcie makaronu "świderki" może to w ori jest zamiast kulek może to tylko w zamienniku jest?
Swoją ori rozbierałem z ciekawości i nic takiego nie było, wew rurek były tylko jakieś plastikowe "tłumiki przepływu" (tak tylko to nazwalałem bo nie wiem po co to) w kształcie makaronu "świderki" może to w ori jest zamiast kulek może to tylko w zamienniku jest?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Być może, ja kupiłem Febi i prosiłem o zweryfikowanie sprzedawcę. Wyczytałem też na kilku forach właśnie taką informację. U mnie siedział jeszcze oryginał i nic słychać nie było po wyjęciu.
PS. nie zdecydowałem się jednak na zakup oryginalnego używanego silnika z wentylem, ze względu na prawie całkowite zużycie szczotek w tych które akurat oglądałem ( pewnie zaraz ktoś napisze że zawsze można wymienić, ale może to przypadek, może tak jest - nieoryginalne szczotki są ze słabego materiału i potrafią się przywiesić - to nie jest moja opinia, a opinia osoby której autorytet jest w tych sprawach ważny dla mnie). Czekam więc na nówkę zamienną. Zdam relację i podzielę się odczuciami.
PS. nie zdecydowałem się jednak na zakup oryginalnego używanego silnika z wentylem, ze względu na prawie całkowite zużycie szczotek w tych które akurat oglądałem ( pewnie zaraz ktoś napisze że zawsze można wymienić, ale może to przypadek, może tak jest - nieoryginalne szczotki są ze słabego materiału i potrafią się przywiesić - to nie jest moja opinia, a opinia osoby której autorytet jest w tych sprawach ważny dla mnie). Czekam więc na nówkę zamienną. Zdam relację i podzielę się odczuciami.
Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 13:51 przez Pawel27, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Może nie tyle co oryginalne ale niemarkowe są na pewno do kitu. Kiedyś w A80 zmieniłem szczotkotrzymacz rozrusznika na jakiś niemarkowy i po niecałym roku 3/4 wysokości szczotek zostało, rozrusznik cały upindolony wew w pyle, w dodatku zaczął strasznie słabo kręcić, myślałem że wirnik czy komutator już padł a te szczotki cały komutator zabiły, z błyszcząco miedzianego czarny się zrobił... kupiłem boscha i problem znikł. Te tanie to chyba z mąki, piasku i wody robione...Pawel27 pisze:nieoryginalne szczotki są ze słabego materiału i potrafią się przywiesić
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13