[100 C4] Silnik nawiewu nagrzewnicy
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
W twoim wypadku (bo wyjmujesz cały zestaw) nie trzeba konsoli środkowej ruszać, tylko radio żeby rozpiąć te dwie kostki niebieską i czerwoną. Te pierwsze kroki możesz pominąć z konsolą.
Drut jest do wyjmowania ori radia żeby zwolnić blaszki w ramce.
Czyścisz bez użycia specyfików tylko malutka igiełka i szmatka żeby wytrzeć komutator (to miedziane po czym szczotki chodzą) Czyścisz szczeliny w komutatorze. Jeśli będzie kolor ciemny/nadpalony komutator możesz papierkiem bardzo drobnym przetrzeć np 2000
Wszystko tam jest, wyłącz tłumaczenie to może lepiej zrozumiesz.
Drut jest do wyjmowania ori radia żeby zwolnić blaszki w ramce.
Czyścisz bez użycia specyfików tylko malutka igiełka i szmatka żeby wytrzeć komutator (to miedziane po czym szczotki chodzą) Czyścisz szczeliny w komutatorze. Jeśli będzie kolor ciemny/nadpalony komutator możesz papierkiem bardzo drobnym przetrzeć np 2000
Wszystko tam jest, wyłącz tłumaczenie to może lepiej zrozumiesz.
Ostatnio zmieniony 2011-11-01, 20:59 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
lipton, błagam Nie wprowadzaj w błąd kolegów. Nagrzewnicy tak nie wyciągniesz... Tylko przez wyjęcie całego zespołu wentylatora (puszki)
Pewnie można panelu klimy i radia (radio, ponoć się nie odmienia ) nie ruszać ale wypinanie wtyczek klap od str silnika przy jednoczesnym trzymaniu zespołu jest co najmniej kłopotliwe
A jaki jest drugi sposób
Pewnie można panelu klimy i radia (radio, ponoć się nie odmienia ) nie ruszać ale wypinanie wtyczek klap od str silnika przy jednoczesnym trzymaniu zespołu jest co najmniej kłopotliwe
A jaki jest drugi sposób
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
a jeszcze odgrzeje temacik..
Ile jest tych silniczków ? Bo z tego co widzę po zdjęciach to mam 2. Jeden na obudowie :
I drugi tu :
Dobrze rozumiem?
Bo chciałem je najpierw wyczyścić a potem rozebrać całe podszybie... Musze to zrobić na raty bo czasu nigdy nie mam za dużo
Ile jest tych silniczków ? Bo z tego co widzę po zdjęciach to mam 2. Jeden na obudowie :
I drugi tu :
Dobrze rozumiem?
Bo chciałem je najpierw wyczyścić a potem rozebrać całe podszybie... Musze to zrobić na raty bo czasu nigdy nie mam za dużo
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Na tej mojej fotce widzisz to czerwone ramie? to jest 3 a z drugiej strony jest niebieskie ramię i tam jest 4 silniczek. Są one na takim "talerzyku" i do nich właśnie najgorzej się dostać bez demontażu kokpitu albo wyjęcia zespołu wentylatora.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2011-06-25, 19:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Teraz pytanko, bo jestem w trakcie wymiany nagrzewnicy , te węże to rozumiem, że konieczność żeby potem wyciągnąć cały ten zespół wentylatorów? Czy w jakim to celu się robi... I te węże żeby rozczepić to trzeba rozbabrać cały panel od klimy i radia? czy da się tak jak wyżej w cytacie i ewentualnie jakaś podpowiedź jak je rozczepić bo od strony kierowcy wypiąłem go od tego nawiewu z lewej strony przy lusterku, ale od środkowego nawiewu nie mam pojęcia jak go wypiąć- wysunąć go jakoś czy co.... żeby szkód nie narobić zbędnychDomel pisze: 1. Okręcam półkę pod kierownicą, (5 czy 6 śrubek), zchodzi bardzo lekko, masz dostęp do węży które rozprowadzają powietrze na boki, zciągasz je.
2. Od strony pasażera nie odkręcałem schowka, położyłem się głęboko, otworzyłem go nad sobą i już miałem dostęp. Ta sama akcja z wężami od powitrza.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jest manual mojego autorstwa, szukaj
Węże (zapewne plastikowe kolanka) trzeba rozłączyć oraz dolny gumowy łącznik/harmonijkę na nogi tył.
EDIT
Daję odnośnik do manuala i zamykam
Dział download również.
Węże (zapewne plastikowe kolanka) trzeba rozłączyć oraz dolny gumowy łącznik/harmonijkę na nogi tył.
EDIT
Daję odnośnik do manuala i zamykam
Dział download również.
Ostatnio zmieniony 2012-01-31, 21:51 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Witam
Mam pytanie czy zna ktoś może dokładne wymiary nagrzewnicy w audi 100 C4 ?
Przeglądam katalog w InterCars i w opisach są różne wymiary szerokości długości.
Może ktoś ma na wierzchu i mógłby zmierzyć taką nagrzewnice ?
Czy taka marka jak NRF mówi Wam coś ?
Mam pytanie czy zna ktoś może dokładne wymiary nagrzewnicy w audi 100 C4 ?
Przeglądam katalog w InterCars i w opisach są różne wymiary szerokości długości.
Może ktoś ma na wierzchu i mógłby zmierzyć taką nagrzewnice ?
Czy taka marka jak NRF mówi Wam coś ?
Ostatnio zmieniony 2012-04-10, 10:27 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Cześć,
Właśnie dziś niespodziewanie padł mi ów delikwent. W tygodniu wezmę się za wymianę, pytania jednak mam dwa:
1) Czym różni się taki silnik w wersji z climatronikiem od tej bez
2) Regenerować i mieć gwarancję czy kupić oryginalną używkę?
Dziękuje
Właśnie dziś niespodziewanie padł mi ów delikwent. W tygodniu wezmę się za wymianę, pytania jednak mam dwa:
1) Czym różni się taki silnik w wersji z climatronikiem od tej bez
2) Regenerować i mieć gwarancję czy kupić oryginalną używkę?
Dziękuje
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
Czy jest sens wkładać używkę w niewiadomym stanie ? To już musisz sobie sam odpowiedzieć Roboty z wymianą jest trochę.
Ja bym kupił, zamiennik ale ma gwarancję http://allegro.pl/wentylator-dmuchawa-a ... 48594.html
Ja bym kupił, zamiennik ale ma gwarancję http://allegro.pl/wentylator-dmuchawa-a ... 48594.html
- Maszto
- C4 Autorytet
- Posty: 270
- Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SCI
jak to będziesz miał wszystko otwarte, możesz od razu pomyśleć nad wymianą nagrzewnicy. Bo jeżeli Ci się rozcieknie za jakiś czas to masz w sumie tą samą robote z rozbieraniem wszystkiego, a nagrzewnica to tania sprawa.