[100 c4] kompletna awaria (pedalu?) sprzegła
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
wyjmowałem tylko i wyłącznie pompkę sprzęgła
da się to zrobić bez ruszania pedałów, ale wymaga to naprawdę ogromnej cierpliwości i spokoju dostęp jest okropny, o ile zdjęcie zabezpieczenia i wyciągnięcie sworznia z pedału jest w miarę łatwe, o tyle założenie tego s powrotem to już dłubanina.
Jak chcesz to mogę Ci wysłać ten swój Tłoczek ( element B) jeśli Ci będzie potrzebny. To co na fotkach mogę odstąpić za piwo:P
da się to zrobić bez ruszania pedałów, ale wymaga to naprawdę ogromnej cierpliwości i spokoju dostęp jest okropny, o ile zdjęcie zabezpieczenia i wyciągnięcie sworznia z pedału jest w miarę łatwe, o tyle założenie tego s powrotem to już dłubanina.
Jak chcesz to mogę Ci wysłać ten swój Tłoczek ( element B) jeśli Ci będzie potrzebny. To co na fotkach mogę odstąpić za piwo:P
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
Nie no, myślę że dam rade z tych dwóch, z których będę miał zrobić jedność a jak nie to będę się kontaktował ;d
jak wyciągnąć ten sworzeń ? Tam jest jakaś blokada w poprzek rozumiem ?
jak się pozbyć tej blokady ?
EDIT: ort
jak wyciągnąć ten sworzeń ? Tam jest jakaś blokada w poprzek rozumiem ?
jak się pozbyć tej blokady ?
EDIT: ort
Ostatnio zmieniony 2011-07-12, 10:24 przez pablo90, łącznie zmieniany 7 razy.
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
pablo90 stronę wcześniej wrzuciłem Ci screena z ETKI. Masz tam narysowany sworzeń i zabezpieczenie (nr. 11 i 15). Wyciąga go się szczypcami lub śrubokrętem.
Ostatnio zmieniony 2011-07-12, 10:30 przez Kamyk, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
dobra, sworzeń jakimś cudem wyciagnąłem..
Kamyk, powiedz mi jeszcze jedno, jak zakladałeś to na swoje miejsce to blokade sworznia założyłeś z tej strony z której byla czy od strony pedału ? wydaje mi sie ze byloby latwiej od strony pedału, ale czy sam sworzeń wejdzie od drugiej strony i czy zabezpieczenie nie będzie haczyć o pedał ?
jaki błąd ortograficzny zrobiłem wyżej ?!
Kamyk, powiedz mi jeszcze jedno, jak zakladałeś to na swoje miejsce to blokade sworznia założyłeś z tej strony z której byla czy od strony pedału ? wydaje mi sie ze byloby latwiej od strony pedału, ale czy sam sworzeń wejdzie od drugiej strony i czy zabezpieczenie nie będzie haczyć o pedał ?
jaki błąd ortograficzny zrobiłem wyżej ?!
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
Ja to włożyłem tak jak było poprzednio. Do założenia sworznia użyłem małego magnesu przyklejonego do elektrody, tam powinna być dziura w obudowie pedałów przez którą da się wcisnąć sworzeń ( przytwierdzony do jakiejś przedłużki, sam musisz sobie coś wykombinować) Jak już się z tym uporasz to pójdzie gładko. Przy odrobinie szczęścia odpowietrzysz sobie pompkę samym przewodem ( tak jak opisałem wcześniej).
Daj znać jak się uporasz z tym sprzęgłem.
Co do Edycji postu, to bez nerwów, po dorysowywałem tylko ogonki ( ę ą ó) taki drobny szczegół
Pozdrawiam
Daj znać jak się uporasz z tym sprzęgłem.
Co do Edycji postu, to bez nerwów, po dorysowywałem tylko ogonki ( ę ą ó) taki drobny szczegół
Pozdrawiam
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
no wlasnie planuje zrobić
powiedzcie mi, czy :
to co jest w czerwonym kółku jest jakoś istotne ?
jesli nie to moglbym ta calosc zastąpić po prostu srubą z półokrągłym łbem i gwintem na koncu..
da rade ?
powiedzcie mi, czy :
to co jest w czerwonym kółku jest jakoś istotne ?
jesli nie to moglbym ta calosc zastąpić po prostu srubą z półokrągłym łbem i gwintem na koncu..
da rade ?
Ostatnio zmieniony 2011-07-13, 10:30 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
Spawałem, wytrzymało tydzień i dzięki Bogu pękło dopiero po powrocie z Wawy 3km od domu. Gdyby pękło w środku miasta to kaplica, a tak ( gasimy silnik wrzucamy 2 odpalamy na biegu i toczymy się do domu) ten element od kulki do końca śruby ma być prosty inaczej opór przy wciskaniu będzie zbyt duży i pęknie znowu ( a pękać lubi w najmniej spodziewanym momencie). Moje zdanie jest takie: Wymień tak jak było w oryginale, zanim złożysz hybrydę dokładnie wyczyść cały cylinder i otwory. Złóż tak jak przewidział producent i jeździj bez stresu, czy spaw wytrzyma. Dostęp jest tak fatalny że lepiej za tydzień czy dwa znowu tego samego nie przechodzić.pablo90 pisze:no wlasnie planuje zrobić
powiedzcie mi, czy :
[url=http://images50.fotosik.pl/984/b554512868febb02m.jpg]Obrazek[/URL]
to co jest w czerwonym kółku jest jakoś istotne ?
jesli nie to moglbym ta calosc zastąpić po prostu srubą z półokrągłym łbem i gwintem na koncu..
da rade ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2011-07-13, 19:43 przez Kamyk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
panowie, dzisiaj przyszedl dawca firmy BOGE. rozebrałem pompke w srodku jest tloczek plastikowy.
zalozylem go, dalem nowe uszczelnienia i pompka dziala na sucho bardzo mocno i twardo.. mam nadzieje ze po podlaczeniu przewodów to sie zmieni ?
potrzeba chwile czasu zeby tloczek wrocil do gory. narazie zalozylem i czekam az tloczek podskoczy do gory zeby podpompowac.
myslicie ze z czasem i od cisnienia bedzie latwiej chodzic ?
zalozylem go, dalem nowe uszczelnienia i pompka dziala na sucho bardzo mocno i twardo.. mam nadzieje ze po podlaczeniu przewodów to sie zmieni ?
potrzeba chwile czasu zeby tloczek wrocil do gory. narazie zalozylem i czekam az tloczek podskoczy do gory zeby podpompowac.
myslicie ze z czasem i od cisnienia bedzie latwiej chodzic ?
Ostatnio zmieniony 2011-07-14, 18:24 przez pablo90, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
niestety musialem wymontować pompke i wymienić uszczelnienia na stare bo tlok stał w miejscu. poskrecalem udalo mi sie wytworzyc cisnienei - pedal wraca ale czuc pompowanie dopiero przy koncu skoku pedalu - czeka mnie odpowietrzenie przy wysprzegliku rozumiem ?
Proszę popraw swoje posty w wolnej chwili.
w ten sposób będą wyglądały czytelniej:
Proszę popraw swoje posty w wolnej chwili.
w ten sposób będą wyglądały czytelniej:
Niestety musiałem wymontować pompkę i wymienić uszczelnienia na stare bo tłok stał w miejscu. Poskręcałem udało mi się wytworzyć ciśnienie - pedał wraca ale czuć pompowanie dopiero przy końcu skoku pedału - czeka mnie odpowietrzenie przy wysprzęgliku rozumiem ?"
Ostatnio zmieniony 2011-07-15, 22:06 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
Dlaczego nie czytasz tego co Ci pisałem wcześniej. Miałeś wprost napisane jak zrobić żeby było dobrze. Po co te kombinacje...pablo90 pisze:niestety musialem wymontować pompke i wymienić uszczelnienia na stare bo tlok stał w miejscu. poskrecalem udalo mi sie wytworzyc cisnienei - pedal wraca ale czuc pompowanie dopiero przy koncu skoku pedalu - czeka mnie odpowietrzenie przy wysprzegliku rozumiem ?
Powinno chodzić gładko. Posmarowałeś uszczelnienia odrobiną płynu hamulcowego przed złożeniem, czy na sucho sprawdzałeś jak chodzi? Pisałem, że można odpowietrzyć to luzując śrubę przy przewodzie stalowym.
Ostatnio zmieniony 2011-07-15, 22:07 przez Kamyk, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
Poprawie posty jak tylko naprawie alta w klawiaturze laptopa.
Uszczelnień niczym nie posmarowałem, teraz na starych uszczelnieniach chodzi gładko i z czasem powinno być jeszcze bardziej gładko.
Zrobiłem tak jak pisałeś niestety mam zapowietrzony układ, w poniedziałek pojadę na odpowietrzenie.
Uszczelnień niczym nie posmarowałem, teraz na starych uszczelnieniach chodzi gładko i z czasem powinno być jeszcze bardziej gładko.
Zrobiłem tak jak pisałeś niestety mam zapowietrzony układ, w poniedziałek pojadę na odpowietrzenie.
Ostatnio zmieniony 2011-07-17, 22:35 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.