[Q] posprawdzane powymieniane a dalej jest jakiś luz
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
[Q] posprawdzane powymieniane a dalej jest jakiś luz
Trochę mnie to irytuje już.
Końcówki drążków nowe. Wahacze nowe. Gumy nowe. Koła wyważone. Żadnych luzów.
A mimo to w zakresie 80-120km/h drga mi kierownica o hamowaniu nie wspominając bo wtedy to już istna masakra - tarcze wykluczone.
Gdzie może być pies pogrzebany? Jakieś sugestie?
Jak umocowany jest ten element co spina oba wahacze? On może mieć na to jakiś wpływ bo tego nie sprawdzałem z racji, że osłony nie ściągałem.
Bo już do szewskiej pasji mnie te drgania doprowadzają.
Końcówki drążków nowe. Wahacze nowe. Gumy nowe. Koła wyważone. Żadnych luzów.
A mimo to w zakresie 80-120km/h drga mi kierownica o hamowaniu nie wspominając bo wtedy to już istna masakra - tarcze wykluczone.
Gdzie może być pies pogrzebany? Jakieś sugestie?
Jak umocowany jest ten element co spina oba wahacze? On może mieć na to jakiś wpływ bo tego nie sprawdzałem z racji, że osłony nie ściągałem.
Bo już do szewskiej pasji mnie te drgania doprowadzają.
Ostatnio zmieniony 2012-05-20, 21:24 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 2 razy.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jeśli na 100% to co wymieniłeś jest ok, pozostaje syf między tarczą a piastą. Ściągaj koła, zaciski, tarcze, szczotka i papier ścierny w ruch.
Hardkorowa wersja to krzywa piasta, nigdzie nie przywaliłeś kołem?
Sanki/łoże nie ma nic do wibracji.
Luz w łożyskach tylko potęguje ten efekt ale sam w sobie nie jest przyczyną.
Hardkorowa wersja to krzywa piasta, nigdzie nie przywaliłeś kołem?
Sanki/łoże nie ma nic do wibracji.
Luz w łożyskach tylko potęguje ten efekt ale sam w sobie nie jest przyczyną.
Ostatnio zmieniony 2012-05-20, 21:31 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ten element co łączy dwa wahacze to się nazywa stabilizator, bo chyba o to Ci chodzi. Jeśli masz jakieś drgania jeszcze to sprawdź czy nie masz marasu między piastą a tarczą hamulcową, nie wykluczam również lekko zwichrowanej piasty. Felgi masz chyba ori audi, więc powinny leżeć prawidłowo na otworze centrującym.
PS widzę że szybko odp a ja za długo piszę
PS widzę że szybko odp a ja za długo piszę
Ostatnio zmieniony 2012-05-20, 21:34 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Koła tez już wymieniałem przód na tył - nic nie pomogło. Fele czy zimowe czy letnie drga więc nie wina felg.
No to cza rozebrać te zaciski w takim razie
never everJ.A.G pisze:Hardkorowa wersja to krzywa piasta, nigdzie nie przywaliłeś kołem?
No to cza rozebrać te zaciski w takim razie
Ostatnio zmieniony 2012-05-20, 21:37 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
-
- Adept
- Posty: 18
- Rejestracja: 2012-05-18, 18:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: małopolska
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
dziś ściągnąłem tarczę w kole, którym przywaliłem w krawężnik w zimę (przypomniało mi się, że jednak taka akcja miała miejsce w styczniu) i na tyle na ile to możliwe sprawdziłem tę piastę. Wkręciłem śrubę w miejsce mocowania zacisków na równo z piastą no i obracałem i wydaje mi się na oko, że jest skrzywienie rzędu 1-2 mm. Takie skrzywienie może mieć wpływ na te moje bicie?
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Wiesz co, jest to ogromne skrzywienie bo jak na piaście masz 1,2 mm to na tarczy masz kilka razy więcej, a na kole to już ani nie gadam. Dopuszczalna granica jest chyba 0,3mm, jak coś to poprawcie.
Ostatnio zmieniony 2012-06-13, 18:55 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
No to masz przyczynę.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć: