[A6-2.5TDI AEL] Koło pasowe wału korbowego
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2014-09-22, 23:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Elbląg
Koledzy, czy mieliście może do czynienia z kołem pasowym SKF? Nigdzie nie znalazłem opinii na jego temat, a jak mam być szczery to jeżeli miałbym wybierać między Corteco, a SKF-em to bym brał to drugie. Cena SKF-a oscyluje tak około 650-800zł. Może ktoś je montował u siebie.
Facet powinien być jak schabowy: Z kapustą i z jajami
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
Czytam ten temat z zaciekawieniem i coraz bardziej jestem przekonany, żeby zrobić koło sztywne u tokarza. Moim skromnym zdaniem poza funkcją łagodzenia drgań główną funkcją tego koła jest zapobiegnięcie przedwczesnego zerwania paska pk. Może się mylę ale po prostu na sztywnym kole trzeba by częściej wymieniać pasek(wolę to niż zmieniać koła . Ale do rzeczy. Czy ktoś w końcu ma to sztywne koło czy nie, bo piszecie, że ktoś tram już lata ale żadnych konkretów. Opiszcie zróbcie fotkę, pytajcie właścicieli o wrażenia pozdro
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Gdyby niemcy chcieli sztywne koło to by je zamontowali tylko wtedy 2.5 tdi nie pracowałby w miare jedwabiscie od 1.5 tys obrotów ale im wiecej obrotów było by tym wiecej wibracji.
Jak jeździles starym traktorem z dieslem to bedziesz wiedział o czym mowa.
Kultura pracy na sztywnym kole pojdzie w pixdu szarpanie paska to ostatni problem
- bedzie telepalo amortyzatorkie,m drgan , wisco tak ze je zaraz szlag trafi -
I co wtedy ???
Tanie (tj bezusterkowe rzeczy) nie sa dla biednych ludzi - Zapamietaj to raz na zawsze, a zaoszczedzi dużo wydatków w życiu !!!!!!
Dodek, pisz jak człowiek
Jak jeździles starym traktorem z dieslem to bedziesz wiedział o czym mowa.
Kultura pracy na sztywnym kole pojdzie w pixdu szarpanie paska to ostatni problem
- bedzie telepalo amortyzatorkie,m drgan , wisco tak ze je zaraz szlag trafi -
I co wtedy ???
Tanie (tj bezusterkowe rzeczy) nie sa dla biednych ludzi - Zapamietaj to raz na zawsze, a zaoszczedzi dużo wydatków w życiu !!!!!!
Dodek, pisz jak człowiek
Ostatnio zmieniony 2015-01-12, 23:04 przez Dodek, łącznie zmieniany 2 razy.
AEL INSIDE
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
No to już wszystko jasne szkoda tylko, ze firma Corteco nie potrafi albo nie chce użyć porządnych materiałów do produkcji tego koła skoro mogła by robić takie jak oryginały. Osobiście wolał bym dać 1500 zł za koło jeśli bym wiedział, ze wytrzyma co oryginalne.
Ostatnio zmieniony 2015-01-12, 23:14 przez Nuras, łącznie zmieniany 2 razy.
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Dodek, a co powieszna to?
Czary czy jak.z perspektywy jazdy ponad rok czasu, z różnymi obrotami, małymi i dużymi zrobiłbym to jeszcze raz. a w przyszłym aucie, jesli srobi sie to samo, to już wiem jak problem rozwiązać.
z góry podkreślam ze u mnie jest co prawda lekki ale jednak jednomas.
we wcześniej przytoczonym materiale, wspomniano że dwumas jest powodem zwiększenia drgań NA WALE KORBOWYM.
piszę dużymi literami, w celu podkreślenia tych słów, nie w formie wykrzyknika.
Czary czy jak.z perspektywy jazdy ponad rok czasu, z różnymi obrotami, małymi i dużymi zrobiłbym to jeszcze raz. a w przyszłym aucie, jesli srobi sie to samo, to już wiem jak problem rozwiązać.
z góry podkreślam ze u mnie jest co prawda lekki ale jednak jednomas.
we wcześniej przytoczonym materiale, wspomniano że dwumas jest powodem zwiększenia drgań NA WALE KORBOWYM.
piszę dużymi literami, w celu podkreślenia tych słów, nie w formie wykrzyknika.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
arwam, a co właściwie tam widać ? Wszystko jest ok
Zamontowałeś napinacz rozrządu z AEL ? Bo widzę, że nie ma rolki prowadzącej i napinacz jest na dole. No i pasek Ci nie drga na wolnych.
[ Dodano: 2015-01-13, 17:53 ]
Aaaa rozumiem masz sztywne koło ?
U mnie jest te stare koło z małą ilością gumy a napinacz lata i pasek popiskuje i nie wiem jak sobie z tym poradzić...
Po zdjęciu paska i oględzinach koło chodzi idealnie równo bez żadnego bicia..
[ Dodano: 2015-01-13, 17:53 ]
Aaaa rozumiem masz sztywne koło ?
U mnie jest te stare koło z małą ilością gumy a napinacz lata i pasek popiskuje i nie wiem jak sobie z tym poradzić...
Po zdjęciu paska i oględzinach koło chodzi idealnie równo bez żadnego bicia..
Zamontowałeś napinacz rozrządu z AEL ? Bo widzę, że nie ma rolki prowadzącej i napinacz jest na dole. No i pasek Ci nie drga na wolnych.
[ Dodano: 2015-01-13, 17:53 ]
Aaaa rozumiem masz sztywne koło ?
U mnie jest te stare koło z małą ilością gumy a napinacz lata i pasek popiskuje i nie wiem jak sobie z tym poradzić...
Po zdjęciu paska i oględzinach koło chodzi idealnie równo bez żadnego bicia..
[ Dodano: 2015-01-13, 17:53 ]
Aaaa rozumiem masz sztywne koło ?
U mnie jest te stare koło z małą ilością gumy a napinacz lata i pasek popiskuje i nie wiem jak sobie z tym poradzić...
Po zdjęciu paska i oględzinach koło chodzi idealnie równo bez żadnego bicia..
-
- Adept
- Posty: 12
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WWL
Kupiłem koło firmy GATES. Zgadnijcie gdzie jest wyprodukowane?
Nie chcę panikować, ale sam napis mnie wkur*ił, co to będzie jak założę.
Kod: Zaznacz cały
MADE IN CHINA
-
- Mechanik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
SJake, a co teraz nie jest tam produkowane? Te czasy ,że Chińczycy robili tylko tani badziew już minęły. Sam uzywam chińskiego smartfona, który kosztuje ułamek ceny markowego o podobnych parametrach i nie narzekam Bez paniki, zakładać i ewentualnie obserwować czy się nic nie dzieje.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
- verus
- Mechanik
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-12-24, 16:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
Ja kupiłem oryginalne alufelgi Audi wyprodukowane w Chinach przez Dicastal.com...
Co do tematu to u mnie koło pasowe Corteco wytrzymało aż 50 tys km. Niebawem przy okazji rozrządu będzie podmiana na nowe i zastanawiam się czy jest jakieś lepsze...
Słyszałem opinie od człowieka handlującego częściami w dużej hurtowni, że producenci dobrych jakościowo części zamiennych powoli zwijają się z rynku. Jest to kwestia najbliższej przyszłości, może kilka lat minie zanim dojdzie do tego.
Nadchodzą nowe czasy w motoryzacji.
Co do tematu to u mnie koło pasowe Corteco wytrzymało aż 50 tys km. Niebawem przy okazji rozrządu będzie podmiana na nowe i zastanawiam się czy jest jakieś lepsze...
Słyszałem opinie od człowieka handlującego częściami w dużej hurtowni, że producenci dobrych jakościowo części zamiennych powoli zwijają się z rynku. Jest to kwestia najbliższej przyszłości, może kilka lat minie zanim dojdzie do tego.
Nadchodzą nowe czasy w motoryzacji.