[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

i znów trzeba wrócić do softu kolega miniekzgr jak miał S2 to miał soft pisany w holandi z takzwana turbo dziura soft czekał do obrotów gdzie turbo wstaje w pełni i dopiero dawał doładowania, pytanie czy nie masz podobnie logi dynamiczne by sie zdały i zapewne by było wiadomo
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

Ale chyba sie nie da zrobic logow w audi 100 s4?
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

U mnie problem z niskim ladowaniem i brakiem mocy znalazl final w zle ustawionym rozrządzie..

[ Dodano: |29 Lis 2017|, o 20:47 ]
Ale nadal jest cos nie tak. Nie ma overbost i cisnienie zamiast spadac np z 0.8 bar do 0.6 wraz z obrotami to u mnie jest odwrotnie. Jest 0.6 przy okolo 3tys obr i rosnie do 0.8 bar przy okolo 6 tys obrotów
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

Problemem braku doładowania w moim aucie jest uszkodzony sterownik.
Naprawia ktos?
Ostatnio zmieniony 2017-12-08, 13:37 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Ostatnio się dowiedziałem i chciałem potwierdzić.
Czy po przekroczeniu 4tys obr ciśnienie powinno się zmniejszyć?
U mnie cały czas ładuje 2.1 .
Zaczyna tak od ok 2tys i do 6tys trzyma.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

No właśnie.
Czyli coś jest nie tak u mnie?
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Błąd overboostu zapisany w ECU ?.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

albo n75 ominiety i wysterowany na sprezynie w zaworze upustowym na 1bar doładowania
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Jak dobrze pamiętam, WG ustawiało się aby przy 0.5 Bara zaczął się otwierać. Może N75 (siedzi oryginał) się "skleił" może membrana w WG pęknięta.

Reasumując 80% posiadaczy AAN narzeka na braki w doładowaniu a tu proszę :mrgreen:
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Nigdy nie mówiłem że normalny jestem :P


Poniżej link jak to wygląda w rzeczywistości .
Był to drugi przejazd.
Pierwszym razem ladowało ciut więcej. Tak ok 0.1 więcej.



Teren lotniska oczywiście.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Awatar użytkownika
wyborowy
Moderator
Moderator
Posty: 57
Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
Imię: Dawid
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Wawa - Białołęka
Płeć:

Post autor: wyborowy »

Ja u siebie walczyłem z podobnym problemem, turbo ładowało tylko 0.8 bara, przez prawie miesiąc starałem się znaleźć przyczynę i okazało się, że dywanik zawinął się pod pedał gazu. ;-)

Wtedy też znalazłem taką lekturę, mam nadzieję, że pomoże.

https://www.audiworld.com/forums/audi-o ... s-2813641/
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja S-taruszka:
viewtopic.php?t=11579

.
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

W mojej byłej esce miałem podobnie. Okazało się, że map sensor siedzi. Co ja się tam nawymieniałem..... Wysłałem kompa do jakiegoś gościa z allegro (wtedy oglaszali się z chip tuningiem) wymienił map sensor, wygrał mapę na 290KM i latała jak trzeba ☺️ a że po dwóch tygodniach brat mi ją na drzewie zawinał to już inna historia 😛
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Tutaj raczej nie układ pomiaru ciśnienia czyli mapsensor a któryś z elementów wykonawczych może "niedomagać". DV odpada, podćiśnienia odpadają. N75 albo membrana w WG moim zdaniem :roll:
Awatar użytkownika
gustav
Mechanik
Mechanik
Posty: 215
Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: gustav »

Tak jak mówiłem Mateusz, przegląd układu ssącego. Nie męcz eski w ten sposób.
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest A6 C5 AGA
Jest A6 C4 AAT
Jest A4 B5 ANB
Garage Our Cars
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”