[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
i znów trzeba wrócić do softu kolega miniekzgr jak miał S2 to miał soft pisany w holandi z takzwana turbo dziura soft czekał do obrotów gdzie turbo wstaje w pełni i dopiero dawał doładowania, pytanie czy nie masz podobnie logi dynamiczne by sie zdały i zapewne by było wiadomo
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraśnik
U mnie problem z niskim ladowaniem i brakiem mocy znalazl final w zle ustawionym rozrządzie..
[ Dodano: |29 Lis 2017|, o 20:47 ]
Ale nadal jest cos nie tak. Nie ma overbost i cisnienie zamiast spadac np z 0.8 bar do 0.6 wraz z obrotami to u mnie jest odwrotnie. Jest 0.6 przy okolo 3tys obr i rosnie do 0.8 bar przy okolo 6 tys obrotów
[ Dodano: |29 Lis 2017|, o 20:47 ]
Ale nadal jest cos nie tak. Nie ma overbost i cisnienie zamiast spadac np z 0.8 bar do 0.6 wraz z obrotami to u mnie jest odwrotnie. Jest 0.6 przy okolo 3tys obr i rosnie do 0.8 bar przy okolo 6 tys obrotów
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Ostatnio się dowiedziałem i chciałem potwierdzić.
Czy po przekroczeniu 4tys obr ciśnienie powinno się zmniejszyć?
U mnie cały czas ładuje 2.1 .
Zaczyna tak od ok 2tys i do 6tys trzyma.
Czy po przekroczeniu 4tys obr ciśnienie powinno się zmniejszyć?
U mnie cały czas ładuje 2.1 .
Zaczyna tak od ok 2tys i do 6tys trzyma.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Nigdy nie mówiłem że normalny jestem
Poniżej link jak to wygląda w rzeczywistości .
Był to drugi przejazd.
Pierwszym razem ladowało ciut więcej. Tak ok 0.1 więcej.
Teren lotniska oczywiście.
Poniżej link jak to wygląda w rzeczywistości .
Był to drugi przejazd.
Pierwszym razem ladowało ciut więcej. Tak ok 0.1 więcej.
Teren lotniska oczywiście.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- wyborowy
- Moderator
- Posty: 57
- Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
- Imię: Dawid
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Wawa - Białołęka
- Płeć:
Ja u siebie walczyłem z podobnym problemem, turbo ładowało tylko 0.8 bara, przez prawie miesiąc starałem się znaleźć przyczynę i okazało się, że dywanik zawinął się pod pedał gazu.
Wtedy też znalazłem taką lekturę, mam nadzieję, że pomoże.
https://www.audiworld.com/forums/audi-o ... s-2813641/
Wtedy też znalazłem taką lekturę, mam nadzieję, że pomoże.
https://www.audiworld.com/forums/audi-o ... s-2813641/
-
- Mechanik
- Posty: 107
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zielona Góra
W mojej byłej esce miałem podobnie. Okazało się, że map sensor siedzi. Co ja się tam nawymieniałem..... Wysłałem kompa do jakiegoś gościa z allegro (wtedy oglaszali się z chip tuningiem) wymienił map sensor, wygrał mapę na 290KM i latała jak trzeba ☺️ a że po dwóch tygodniach brat mi ją na drzewie zawinał to już inna historia 😛