[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Myślę, że turbosprężarka ma dosyć.
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

po za tym jest już wyczuwalny niewielki wzdłużny luz...
Awatar użytkownika
MaRuNiA
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 67
Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
Imię: Marek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1991
Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: DOA/OŁAWA
Płeć:

Post autor: MaRuNiA »

kk84 pisze:Myślę, że turbosprężarka ma dosyć.
Też tak myśle ze turbo już na rente powinno iść. Po ogladnieciu filmu tylko współczuc troche za duże te luzy. regenerować turbine i latać dalej albo znaleść dobrą używke choć z tym może być cieżko
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92 :oska:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

MaRuNiA pisze: albo znaleść dobrą używke
:nabijasie: :nabijasie:
MaRuNiA pisze:regenerować turbine i latać dalej
:ok:
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

Dzisiaj poszła na hybryde xD
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

walus501 pisze:Dzisiaj poszła na hybryde xD
A masz tunera który dostroi resztę do hybrydy ?.
Awatar użytkownika
MaRuNiA
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 67
Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
Imię: Marek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1991
Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: DOA/OŁAWA
Płeć:

Post autor: MaRuNiA »

kk84 pisze:
MaRuNiA pisze: albo znaleść dobrą używke
:nabijasie: :nabijasie:
MaRuNiA pisze:regenerować turbine i latać dalej
:ok:
To aż taka lipa z używkami ;-) Kurde i wysmiali moje propozycje :P
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92 :oska:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

W okolicy Lublina jest pare osób ktore robia programy itp ale z jednym juz rozmawiałem. Po za tym ta hybryda i tak będzie sterowal oryginalny n75 na seryjnym kompie tyle tylko ze mam nadzieke ze szybciej bedzie wstawala i dol bedzie mocniejszy

[ Dodano: |20 Lip 2017|, o 18:12 ]
jeszcze jedno pytanie. Ciśnienie które otwiera WG ma jakoś zostać w WG czy ma iść w spaliny? Bo jak wezme w pompuje powietrze w zawór, ono go troche uchyla i idzie w spaliny..
Ostatnio zmieniony 2017-07-20, 08:47 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Jeżeli koło kompresji CNC jest lżejsze od seryjnego to faktycznie ma prawo mieć lepszy spool up. Seryjnie w manualu 350Nm masz przy 1950obr/min. Źle ?. Nie oczekuj "dołu" Nm jak w dieslu bo tylko się rozczarujesz. Takie koło z reguły zapewnia większy przepływ i warto poinformować ECU, że jednak może spodziewać się więcej powietrza przy zadanym wysterowaniu N75.
walus501 pisze:Ciśnienie które otwiera WG ma jakoś zostać w WG czy ma iść w spaliny?
Teoretycznie prowadnica powinna w miarę szczelnie pracować z trzonkiem grzybka WG. Przerabiałem WG na prowadnicę z brązu fosforowego.
Od razu jednym syknięciem ciśnienie z WG Ci ucieka prowadnicą w wydech ?. Czy może powoli ?.
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

Ma wlasnie być CNC. Komputer bedzie robiony właśnie za pare miesiecy. Mam automat i troche inaczej to czuc...

Jest strzal strzykawki i od razu idzie w wydech...
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

To zastanowił bym się nad zregenerowaniem zespołu trzonek - prowadnica w celu poprawienia szczelności, parę dziesiątych bara jednak tamtędy też potrafi spierdzielić z BC :P.
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

stan trzonka i zaworu
a w filmiku gniazdo i zawór. co o tym mysllisz?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ostatnio zmieniony 2017-07-21, 13:18 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Wyklepane gniazdo i grzybek. WG śmietnik.
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

Zregeneruje trzonek zaworu, dorobie prowadnice i gniazdo zaworu, moze będzie śmigać :mrgreen:
Kolo środy powinienem miec juz hybryde :ok:
walus501
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 59
Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraśnik

Post autor: walus501 »

Turbo z regenerowane, zawor WG tez. N75 nowy i DV. Auto lepiej jeździ jednak do 4 tys obrotow nadal ma jakby ciezko a powyżej 4 tys wkreca sie pieknie. Tak ma byc?
Ostatnio zmieniony 2017-07-31, 22:22 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”