[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem
- MaRuNiA
- Czeladnik
- Posty: 67
- Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
- Imię: Marek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: DOA/OŁAWA
- Płeć:
Też tak myśle ze turbo już na rente powinno iść. Po ogladnieciu filmu tylko współczuc troche za duże te luzy. regenerować turbine i latać dalej albo znaleść dobrą używke choć z tym może być cieżkokk84 pisze:Myślę, że turbosprężarka ma dosyć.
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
- MaRuNiA
- Czeladnik
- Posty: 67
- Rejestracja: 2017-05-21, 22:33
- Imię: Marek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.0E 101KM (AAE)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: DOA/OŁAWA
- Płeć:
To aż taka lipa z używkami Kurde i wysmiali moje propozycjekk84 pisze:MaRuNiA pisze: albo znaleść dobrą używke
MaRuNiA pisze:regenerować turbine i latać dalej
Było 2X Daewoo,Renault,2X Honda,Mazda
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
Jest AUDI 100 C4 2.0 8v 92
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13607 ... sc&start=0
-
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraśnik
W okolicy Lublina jest pare osób ktore robia programy itp ale z jednym juz rozmawiałem. Po za tym ta hybryda i tak będzie sterowal oryginalny n75 na seryjnym kompie tyle tylko ze mam nadzieke ze szybciej bedzie wstawala i dol bedzie mocniejszy
[ Dodano: |20 Lip 2017|, o 18:12 ]
jeszcze jedno pytanie. Ciśnienie które otwiera WG ma jakoś zostać w WG czy ma iść w spaliny? Bo jak wezme w pompuje powietrze w zawór, ono go troche uchyla i idzie w spaliny..
[ Dodano: |20 Lip 2017|, o 18:12 ]
jeszcze jedno pytanie. Ciśnienie które otwiera WG ma jakoś zostać w WG czy ma iść w spaliny? Bo jak wezme w pompuje powietrze w zawór, ono go troche uchyla i idzie w spaliny..
Ostatnio zmieniony 2017-07-20, 08:47 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Jeżeli koło kompresji CNC jest lżejsze od seryjnego to faktycznie ma prawo mieć lepszy spool up. Seryjnie w manualu 350Nm masz przy 1950obr/min. Źle ?. Nie oczekuj "dołu" Nm jak w dieslu bo tylko się rozczarujesz. Takie koło z reguły zapewnia większy przepływ i warto poinformować ECU, że jednak może spodziewać się więcej powietrza przy zadanym wysterowaniu N75.
Od razu jednym syknięciem ciśnienie z WG Ci ucieka prowadnicą w wydech ?. Czy może powoli ?.
Teoretycznie prowadnica powinna w miarę szczelnie pracować z trzonkiem grzybka WG. Przerabiałem WG na prowadnicę z brązu fosforowego.walus501 pisze:Ciśnienie które otwiera WG ma jakoś zostać w WG czy ma iść w spaliny?
Od razu jednym syknięciem ciśnienie z WG Ci ucieka prowadnicą w wydech ?. Czy może powoli ?.
-
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraśnik
Turbo z regenerowane, zawor WG tez. N75 nowy i DV. Auto lepiej jeździ jednak do 4 tys obrotow nadal ma jakby ciezko a powyżej 4 tys wkreca sie pieknie. Tak ma byc?
Ostatnio zmieniony 2017-07-31, 22:22 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.