[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
no tak lista długa ale to do n75 się dobierałem i odpiełem przepływke i takie tak jedynie g40 się powtarzał bez poszukiwania niczego pod maska,
to które grupy najlepiej obserwować ogólnie z altka jakoś 13.67 wychodzi ale to z rozrządem będę robił
sonda możliwe bo eko driving nic nie daje a jak potem zapodam do odcięcie to jak diesel bąka puścił..
to które grupy najlepiej obserwować ogólnie z altka jakoś 13.67 wychodzi ale to z rozrządem będę robił
sonda możliwe bo eko driving nic nie daje a jak potem zapodam do odcięcie to jak diesel bąka puścił..
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraśnik
hej w moim 100 s4 2.2 AAN Z 1992 roku zauważyłem ze auto od jakiegoś czasu jest mułowate wiec kopiłem manometr do doładowana sprawdzając na 3 biegu pod gore z gazem w podłodze przez dłuzszy czas jest 0.4-0.6 bar jak już tak sie dokrec do 4200 obrotów ciśnienie wskakuje prawe do 1 bara i czuć ze chce jechać...
od czego zacząć diagnozę?
od czego zacząć diagnozę?
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
W takim razie lektura obowiązkowa. Było cytowane na forum, poszukać wystarczyło dobrze :
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/229230.phtml
Aaaa ... jakbyś odpuścił to po Gustav'ie jestem drugi w kolejce
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/229230.phtml
Aaaa ... jakbyś odpuścił to po Gustav'ie jestem drugi w kolejce
Ostatnio zmieniony 2017-07-11, 22:43 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraśnik
Bede mial to na uwadze ale dzisiaj wymienilem n75. Jest lepiej ale teraz znowu dolu nie ma. Zaczyna jechać od 4.5 tys obrotów chociaz czuć takie ubytki mocy podczas przyspieszania...
[ Dodano: |15 Lip 2017|, o 19:51 ]
Dzisiaj jeszcze raz przejrzałem wszystkie podcienienia i zaworki. wszystko było ok.
w koncu wziąłem zaślepiłem przewód A na zdjeciu. ładowanie było max 1.1bar ale z gazem w podłodze pod górke oscylowało od 0,7-11bar
ale dół nadal słaby. turbo jakby mniej swiszczało. z tym ze fajnie juz przyspieszało.
[ Dodano: |15 Lip 2017|, o 19:51 ]
Dzisiaj jeszcze raz przejrzałem wszystkie podcienienia i zaworki. wszystko było ok.
w koncu wziąłem zaślepiłem przewód A na zdjeciu. ładowanie było max 1.1bar ale z gazem w podłodze pod górke oscylowało od 0,7-11bar
ale dół nadal słaby. turbo jakby mniej swiszczało. z tym ze fajnie juz przyspieszało.
-
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2013-08-12, 22:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraśnik
Tak, mam wydlubana i wkrecona srube o 4 obroty. Sam to robilem kilka tygodni temu. Sprezyna cala ale nie wiem jak z talezykiem od WG ktory zamyka przeplyw spalin.
Ale dzisiaj jeszcze zdjąłem ten przewod z n75 do WG. Lądowało okolo 1.4bar. Pojezdzilem troche ale tylko 2 razy mi odcielo przy pedale w podłodze caly czas. Dol slaby, turbo wstaje okolo 2.5/3tys obrotow. Dolot caly szczelny...
Ale dzisiaj jeszcze zdjąłem ten przewod z n75 do WG. Lądowało okolo 1.4bar. Pojezdzilem troche ale tylko 2 razy mi odcielo przy pedale w podłodze caly czas. Dol slaby, turbo wstaje okolo 2.5/3tys obrotow. Dolot caly szczelny...