Więc raczej nie nieszczelność?Kazikboy pisze:dobra posiedzialem troche dzis przy urku z braku checi na wymiane maglownicy u mnie...
zaslepialem podcisnienie otwierania zaworu DV bez roznicy...
poczym odlaczylem podcicnienie otwierajace WG za zaworkiem N75
rezultat 2.6 na kompterze i teraz tak czy N75 siada i za wczesnie sie otwiera czy map sensor sie sypie ze za szybko otwiera N75 bo nic innego raczej nie moze wspoldzialac z N75 czy sie myle ??
[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem
- miniekzgr
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-01-28, 00:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gryfino
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez miniekzgr, łącznie zmieniany 2 razy.
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
To nic nie da jeśli blow jest nieszczelny. Może puszczać ciśnienie przed turbo.Kazikboy pisze:zaslepialem podcisnienie otwierania zaworu DV bez roznicy...
Tak ma być. Odpięcie i zaślepienie przewodu z WG ma powodować napompowanie poza skalę MAPa (250kPa) i skończyć się okrutnym odcięciem paliwa. Blow z tego testu wynika że może być ok. Jeśli nie ma dziur w dolocie, bardziej stawiałbym że N75 się przywiesza, to że tyka to żadna diagnoza.Kazikboy pisze:poczym odlaczylem podcicnienie otwierajace WG za zaworkiem N75
rezultat 2.6 na kompterze i teraz tak czy N75 siada i za wczesnie sie otwiera czy map sensor sie sypie ze za szybko otwiera N75 bo nic innego raczej nie moze wspoldzialac z N75 czy sie myle ??
Nie wiem czy do końca rozumiecie jak działa w tym silniku N75 i WG.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
droga zachowawcza n75 otwiera badz zamyka WG po odlaczeniu kostki z n75 wg jest otwierany wiec N75 gdy dostaje zasilanie sie zamyka aby podcisnienie nie otwierało WG
dobrze zaobserwowałem ??
byle lekka nieszczelnosc... ale dostalem dobry patent na sprawdzanie szczelnosci od chlopakow z V-tech-u w ZS ale dalej to samo.....
zrobilem maly patent z ktorego nikt nie bedzie zadowolony
ale dziala i funkcjonuje pod obciazenie 2.1 czasem 2.2 ale to zadkosc na BC sie pojawia poszukiwania N75 i dalej sie zobaczy co i jak
dobrze zaobserwowałem ??
byle lekka nieszczelnosc... ale dostalem dobry patent na sprawdzanie szczelnosci od chlopakow z V-tech-u w ZS ale dalej to samo.....
zrobilem maly patent z ktorego nikt nie bedzie zadowolony
ale dziala i funkcjonuje pod obciazenie 2.1 czasem 2.2 ale to zadkosc na BC sie pojawia poszukiwania N75 i dalej sie zobaczy co i jak
Ostatnio zmieniony 2012-09-14, 11:25 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Kazikboy, zauważyłem ostatnio że spadło mi ciśnienie doładowania - max 1,7 średnio 1,5 do 1,6. Możesz zdradzić swój patent na sprawdzenie szczelności? Posprawdzałem szczelność wszystkich podciśnień i niby jest ok, nie sprawdzałem jeszcze grubych przewodów od intercoolera (ogólnie tych do których dostęp jest od spodu auta, ze względu na brak kanału). Wymieniłem DV na nówkę z ASO, ale myślę jeszcze nad N75. Rozumiem że nie ma możliwości sprawdzenia tego zaworu dynamicznie? (w sensie dziwnego zachowania podczas jazdy). Jest możliwość podpięcia N75 od s4 B5 ? bo takich na chwilę obecną dysponuję.
Ostatnio zmieniony 2013-01-17, 11:54 przez Pawel27, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Pawel27, powiem tak kupuj najtańszy filtr paliwa z 1.8T obojętnie czy a4 czy pasat jest takiej samej średnicy prawie co dolot lekko uzupełniasz izolacja ściągasz dolot zaraz za przepływką instalujesz filtr paliwa i poprzez niego masz redukcje na wężyk paliwowy którym podajesz ciśnienie powietrza i słuchasz czy gdzieś syczy
co do n75 chyba w 2,2t działają one inaczej niż w innych turbo ale pewny nie jestem kolego
co do n75 chyba w 2,2t działają one inaczej niż w innych turbo ale pewny nie jestem kolego
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Kazikboy, Patent fajny. W gazownictwie i chłodnictwie są dostępne fajne "szpraje" do wykrywania nieszczelności, wytwarzają albo pianę albo wielkiego bąbla wskazującego gdzie szukać dokładniej.
N75 to N75, idea jest ta sama wszędzie jedynie kształt i wymiary zaworków różne, czasami nawet zabudowane są w muszli po stronie zimnej omawianej turbiny, np. 2.5TFSI 340KM.
N75 to N75, idea jest ta sama wszędzie jedynie kształt i wymiary zaworków różne, czasami nawet zabudowane są w muszli po stronie zimnej omawianej turbiny, np. 2.5TFSI 340KM.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Panowie gdzieś czytałem wypowiedź kolegi JAga raczej jak źle pamiętam przepraszam za pomyłkę że w zimowych warunkach doładowanie na BC jest niższe tylko o ile aby było wiadomo że dobrze jest ??
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Kazikboy, to normalne. Dlaczego ?.
Np. przy 0*C w 1m^3 jest więcej tlenu niż 1m^3 przy temperaturze 20*C. ECU mierzy ilość i temperaturę i na tej podstawie wylicza dawkę, kąt zapłonu i przede wszystkim doładowanie.
Pisałem jakiś czas temu na SB o tym , poszukaj.
Np. przy 0*C w 1m^3 jest więcej tlenu niż 1m^3 przy temperaturze 20*C. ECU mierzy ilość i temperaturę i na tej podstawie wylicza dawkę, kąt zapłonu i przede wszystkim doładowanie.
Pisałem jakiś czas temu na SB o tym , poszukaj.
Ostatnio zmieniony 2013-02-11, 22:19 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie wiem czy silikon bez wzmocnienia to dobry pomysł przy doładowanym silniku. Lepiej użyj normalnych ale lepszej jakości np Parker, elastyczne nawet po kilku latach a przy tym bardzo wytrzymałe.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Rzeczywiście silikon może być za miękki przy tej średnicy...ale właśnie ..kurcze nikt nie pamięta średnicy? dostęp do garażu będę miał jutro i to na krótki okres czasu, a chciałem za jednym zamachem wymieć gumki
Edit: 4 - 5 mm wewnętrznej średnicy? ktoś może potwierdzć?
Edit: 4 - 5 mm wewnętrznej średnicy? ktoś może potwierdzć?
Ostatnio zmieniony 2013-02-17, 20:45 przez Pawel27, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
a co tam odświeżę kotleta takie tam skriny i litania od ECU:
bład stukowców wynikał z próby oszustwa poprzez podpięcie innych nie zamontowanych do bloku czujników reszta to błędy powstałe po przejechaniu 700kilometrów powtarzalny bład to czujnik Halla g40
Fleks siekiera czy w całości w kontener
bład stukowców wynikał z próby oszustwa poprzez podpięcie innych nie zamontowanych do bloku czujników reszta to błędy powstałe po przejechaniu 700kilometrów powtarzalny bład to czujnik Halla g40
Fleks siekiera czy w całości w kontener
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Takie screeny za bardzo nic nie dają... logi statyczne i dynamiczne ale w tym silniku to też za wiele nie podpowiada.
Lista błędów spora, piszesz o stukowcu którego tam nie ma i tylko powtarzającym się Halla gdy tam jest więcej niż tylko Hall.
Jedyne co mogę powiedzieć to Lambda stoi i napięcie ciut za niskie nawet jak na wskazanie w ECU.
Lista błędów spora, piszesz o stukowcu którego tam nie ma i tylko powtarzającym się Halla gdy tam jest więcej niż tylko Hall.
Jedyne co mogę powiedzieć to Lambda stoi i napięcie ciut za niskie nawet jak na wskazanie w ECU.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13