[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Koledzy nie mają racji, jest jak piszesz, na odpiętej wtyczce n75 sprężarka załaduje 1.4 max 1.5bara (BC), czyli tyle ile jest w stanie utrzymać sprężyna WG.
Dalej myślę że masz gdzieś dziurę.
[ Dodano: 2012-09-08, 21:11 ]
Wykręć jak była tą śrubę z WG, bo to nic nie daje poza ewentualnym nagłym przerostem ciśnienia z robiącego się niższego skoku zaworu WG a więc tworzącego się tzw "ciasnego/wąskiego gardła".
Dalej myślę że masz gdzieś dziurę.
[ Dodano: 2012-09-08, 21:11 ]
Wykręć jak była tą śrubę z WG, bo to nic nie daje poza ewentualnym nagłym przerostem ciśnienia z robiącego się niższego skoku zaworu WG a więc tworzącego się tzw "ciasnego/wąskiego gardła".
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Odpięty N75 oznacza, że WG nie upuści spalin bokiem gorącej części turbo i wspomniane przeładuje wprowadzając motronica w tryb awaryjny. Twoja irytacja sięga zapewne zenitu. A jest możliwość, że WG ma nieszczelność i popuszcza spaliny bokiem ?. Nie chce mi się patrzeć ale co powiedzieli na APmotorsporcie na wspomniane objawy o to już jakiś czas się z brakiem doładowania bujasz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ten schemat ma błąd, WG jest źle ustawiony, od lat go wszędzie wklejają/powtarzają i nikt nie zamierza tego poprawić na żadnym forum. Chyba sam to zrobię choćby w paincie.
Tak to powinno wyglądać
Tak to powinno wyglądać
Ostatnio zmieniony 2012-09-08, 23:02 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- miniekzgr
- Adept
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-01-28, 00:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gryfino
J.A.G rozbierałem cały dolot..ZERO.Ale jak się zawezme to w poniedziałek jeszcze raz wszsytko rozbiore.
A co myślicie Panowie o świecach?Mam NGK,a czytałem ze polecają BOSCHA,czytałem też że wina może być w świecach.
kk84 Racja,długo.Ale w sumie nie cały czas o to walczyłem były też inne kłody.
W sumie jest lepiej niż jak kupiłem wtedy było 1.5...
A co myślicie Panowie o świecach?Mam NGK,a czytałem ze polecają BOSCHA,czytałem też że wina może być w świecach.
kk84 Racja,długo.Ale w sumie nie cały czas o to walczyłem były też inne kłody.
W sumie jest lepiej niż jak kupiłem wtedy było 1.5...
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
Audi S8 D2
VW Golf mk3 GTI
Suzuki GSXR
VW Polo 86cf2
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
a ja dodam ze lekko mnie niepokoi dzwiek ciaglej regulacji cisnienia jakby DV-ka obecnie bloo-off sie otwierał i zamykał ciagle takie sekundowe upusty i to od 2tyś obrotow prawie ze teraz pytanie czy to n75 ciagle WG czy jak wczoraj pod gorke mialem chwile 1.9 ale to sztuka wydusic a na odpietym n75 1.6 dobijało nie wiecej...
ps. zabawa blofem powoduje ze pali wiecej od mojej
ps. zabawa blofem powoduje ze pali wiecej od mojej
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Świece może i mają co nieco do tego ale walnięte a nie marka. NGK sam mam i ładowanie jest jak trzeba.
DV czy Blow'em steruje ciśnienie panujące w kolektorze ssącym, więc skoro upuszcza przy dodawaniu gazu jest nieszczelny lub nie potrafi utrzymać tego ciśnienia (co dalej = nieszczelność)Kazikboy pisze:DV-ka obecnie bloo-off sie otwierał i zamykał ciagle takie sekundowe upusty
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
dobra posiedzialem troche dzis przy urku z braku checi na wymiane maglownicy u mnie...
zaslepialem podcisnienie otwierania zaworu DV bez roznicy...
poczym odlaczylem podcicnienie otwierajace WG za zaworkiem N75
rezultat 2.6 na kompterze i teraz tak czy N75 siada i za wczesnie sie otwiera czy map sensor sie sypie ze za szybko otwiera N75 bo nic innego raczej nie moze wspoldzialac z N75 czy sie myle ??
zaslepialem podcisnienie otwierania zaworu DV bez roznicy...
poczym odlaczylem podcicnienie otwierajace WG za zaworkiem N75
rezultat 2.6 na kompterze i teraz tak czy N75 siada i za wczesnie sie otwiera czy map sensor sie sypie ze za szybko otwiera N75 bo nic innego raczej nie moze wspoldzialac z N75 czy sie myle ??
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS