[100-2.5TDI AAT] Problem brak reakcji na padał gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
JacekSzydlik
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2019-10-23, 10:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Orneta

[100-2.5TDI AAT] Problem brak reakcji na padał gazu

Post autor: JacekSzydlik »

Witam Mam problem z moim skutkiem audi 100 c4 2.5
Chodzi o to że nie mam reakcji na pedal gazu jest pusty zdenerwowałem nastawnik pompy auto ciężko odpala wyskoczył błąd n109 ale dał się skasować pomóżcie mi w czym szukać przyczyny bo już sam nie wiem od czego teraz zacząć z góry dziękuję i pozdrawiam
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

N109 to elektrozawór odcinający paliwo do pompy wtryskowej. Sprawdz czy nie masz alarmu - zwykle dają odcięcie zapłonu na tym przewodzie i po latach alarm sie chrzani on robi krecią robotę, ew sprawdz czy przewód do tego elektrozaworu sie nie przetarł / uszkodził ew nie zjadły ci go kunolisy.
Dawke paliwa ustawiałeś komputerem po tym czyszczeniu nastawnika ? Ps nie ułamałeś czasem trzpienia w nastawniku przy jego montażu?
AEL INSIDE
JacekSzydlik
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2019-10-23, 10:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Orneta

Post autor: JacekSzydlik »

Witam posiadam alarm.
Auto przy opalaniu kręci długo zanim złapie paliwo wczoraj jak montowalem nastawnik niby ten trzpień co wychodzi w te kółeczko w pompie siedzi ale próbowałam ustawić na znaki nastawnik i nie mogę nim ruszać.
Jeżeli jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć co i jak to proszę o kontrakt to moze lepiej wytłumaczę 519727029 kontakt może być 24/7 pozdrawiam
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

https://a6forum.pl/zmiana-dawki-paliwa-t35.html
https://a6forum.pl/czyszczenie-nastawnika-t89.html

1. Bez ustawienia dawki komputerem nawet nie podchodź do tematu
2. Odkreć jeszcze raz nastawnik i zobacz czy nie wyłamałeś w nim trzpienia.
3. Może nastawnik padł na amen = tu w ostatnim poście jest rozwiązanie
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?p=146711
Ostatnio zmieniony 2019-11-09, 10:48 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
JacekSzydlik
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2019-10-23, 10:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Orneta

Post autor: JacekSzydlik »

Hej cała procedurę znam teraz tylko jakiegoś vaga znaleźć i próbować .ale powiedzcie mi czy źle ustawiona dawka może powodować że nie mam reakcji na pedal gazu
JacekSzydlik
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2019-10-23, 10:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Orneta

Post autor: JacekSzydlik »

Witam dalej się bujam dalej brak reakcji na pedal gazu nastawnik zregenerowalem żadnych błędów nie ma po rozebraniu pompy są opiłki od strony tam gdzie się przykreca przewody jest tam nie wiem jak to nazwać takie okrągłe pofalowane okrągłe kółko i na nim są ubytki i tak jakby było pordzewiale
JacekSzydlik
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2019-10-23, 10:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Orneta

Post autor: JacekSzydlik »

Witam dalej mam problem nastawnik i pompa po regeneracji auto pali tylko na plaka nie daje ciśnienia na wtryski brak paliwa na powrocie i chyba brak sygnału na czujniku odcinajacym paliwo proszę o pomoc bo już brak opcji
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”