ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5
Autor Wiadomość
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1037
Skąd: Warszowice
Wysłany: |31 Paź 2011|, o 21:26   [A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5

Witam szanowne grono. Zakładam chyba dosyć nie typowe pytanie ale może jednak ktoś coś będzie wiedział. Chodzi mi tak jak pisze w temacie o swap hamulców, i proszę mi powiedzieć czy jarzma, zaciski i tarcze hamulcowe będą pasowały od S6 4,2 lub 2,2T. Czy może kombinować w innym kierunku typu z nowszego modelu A6 C5 lub passata założyć tarcze 312, oraz jarzma pod 312. Wyczytałem że jest wielka możliwość że będzie pasować. Jedno wiem na pewno zaciski i klocki są te same co w 288.
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |1 Lis 2011|, o 18:39   

afro89 napisał/a:
Jedno wiem na pewno zaciski i klocki są te same co w 288.

Nic podobnego. To zupełnie inne zaciski, S6 są dwu-tłoczkowe.
Nie pasują , chyba że przerzucisz to razem z całymi kolumnami i piastami. Mowa o przodzie.
Lepiej kombinuj z C5 312mm bo wiem że jest łatwiej, chyba pasują nawet jarzma na otwory.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Ostatnio zmieniony przez J.A.G |1 Lis 2011|, o 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1037
Skąd: Warszowice
Wysłany: |2 Lis 2011|, o 21:17   

Mi chodziło że zaciski hamulcowe, oraz klocki są te same co w 288(czyli u mnie) i 312 z nowszego modelu, a to że w S6 są dwutłoczkowe to akurat wiedziałem. Powiedz mi tak jak kupię jarzma i zaciski z S6 to zakręcę je do moich kolumn czy musze kupić kolumny z S6.
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |3 Lis 2011|, o 17:18   

:idea:
JAG napisał/a:
Nie pasują , chyba że przerzucisz to razem z całymi kolumnami i piastami.

Musisz kupić całe kolumny z S6, dlatego lepiej i taniej kombinować z C5.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 28
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |3 Lis 2011|, o 17:23   

A czasem nie bawili sie tak ze tylko same jarzma przekladali z s6 a zaciski zostawaly a do tego tarcze 312?
_________________

 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |3 Lis 2011|, o 18:00   

Nie bawili, bo to właśnie jarzma są montowane na otwory w kolumnie a te są inne w A6C4 a inne w S6C4. Rozstaw otworów większy po prostu.
Poza tym standardowe zaciski nie pasują do jarzm z S6
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Ostatnio zmieniony przez J.A.G |3 Lis 2011|, o 18:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1037
Skąd: Warszowice
Wysłany: |3 Lis 2011|, o 22:07   

Ok wielkie dzięki za info. Będę kombinował z 312.
 
 
     
swieca91 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Wiek: 29
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 176
Skąd: Gliwice
Wysłany: |28 Gru 2011|, o 18:09   

Do 312 potrzebujesz jarzm o numerze 451 jeśli dobrze pamiętam. Postaram się ti jeszcze sprawdzić bo sam mam taki zestaw. Szukając jarzm pamietaj że muszą być z wersji C5 przed liftem bo po lifcie były aluminiowe zwrotnice.
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1037
Skąd: Warszowice
Wysłany: |28 Gru 2011|, o 18:41   

O kurcze ale fajnie że jest ktoś co ma to obcykane. A nie umiał byś tego załątwić tych jarzm, witam kolejnego kolege ze śląska. :ok:
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
swieca91 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Wiek: 29
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 176
Skąd: Gliwice
Wysłany: |28 Gru 2011|, o 19:13   

z załatwieniem tego ponoć trzeba się trochę namęczyć szukając albo będziesz miał szczęście i uda Ci się je w miarę szybko załatwić jak np. mi. :P Pan od którego to kupiłem miał oba i w dodatku nie wiedział że są poszukiwane i dostałem je w normalnej cenie :)
Proponuję Ci poszukać wśród ludzi którzy maja A6 C5 i takie rozbierają.
Jeśli dobrze pamiętam to tarcze 312 mm miały większość wersji Quattro z silnikiem przynajmniej 2.5. Przynajmniej ja tak szukałem i się udało.
Co do tarcz to mam tarcze Zimmermann'a która były tańsze niż ATE a z tej samej półki.
Pytaj zawsze o numer jarzm. Nie da się go nie zobaczyć. Chyba zawsze jest 3 cyfrowy i tylko 451.
Ostatnio zmieniony przez swieca91 |28 Gru 2011|, o 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1037
Skąd: Warszowice
Wysłany: |29 Gru 2011|, o 18:04   

A myślisz że będziesz miał te same kolumny co i u mnie bo ty masz benzynkę a ja mam klekocika. Kurcze fajnie by było jak bym dorwał te jarzma i by spasiło.
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
swieca91 
Mechanik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1991
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2771
Wiek: 29
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 176
Skąd: Gliwice
Wysłany: |29 Gru 2011|, o 18:19   

Wydaje mi się że skoro bierzemy jarzma z A6 C5 i pasują do C4 to miedzy C4 już nie powinno być róznicy. raczej jest to wszystko to samo.
Generalnie obstawiam na bank takie same kolumny ale mozesz sie jeszcze popytać.
Ostatnio zmieniony przez swieca91 |29 Gru 2011|, o 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |29 Gru 2011|, o 20:28   

afro89 napisał/a:
A myślisz że będziesz miał te same kolumny co i u mnie bo ty masz benzynkę a ja mam klekocika.

100% te same. Przód jest taki sam we wszystkich C4 ośka i quattro, poza S4/S6 z wiadomych przyczyn.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 45
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3700
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |29 Gru 2011|, o 21:48   

wiem ze syper z a6klubu ma zalozone te jarzma.prosze ustalcie jakie to numery i tez sobie poszukam...a moze ktos ma patent na te placki z tylu???bo jak je widze to mnie zalosc bierze...
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 751
Skąd: c.k
Wysłany: |30 Gru 2011|, o 01:03   

Co do hamulcy - pasują hamulce przod: 6 tloczkow z Porsche na tarczach 365x34. Tyl: 4 tloczki z Porsche 330x28. 8-) :cool:

Przód


tył



Całokształt w trakcie ...




_________________
AEL INSIDE
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15