2.8 AAH '91 Układ chłodzenia i dodatkowe wyjście w chłodnicy

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
marcosik11112
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2019-05-14, 23:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

2.8 AAH '91 Układ chłodzenia i dodatkowe wyjście w chłodnicy

Post autor: marcosik11112 »

Witam wszystkich!

Chciałbym się doradzić w jednej sprawie - otóż do swojej C4 2.8 AAH '91 zakupiłem nową chłodnicę z powodu wymieszania płynu i oleju skrzyni. Pierwsza, którą kupiłem była taka, jak stara jeśli chodzi o złącza (posiada dodatkowe na środku idące do silnika koło filtra oleju). Mimo, że to NRF, wyglądała badziewiasto (składana mechanicznie) i oddałem, po czym kupiłem lutowaną również NRFa. Ta jednak jest do modelu od '92 i nie ma tego dodatkowego wyjścia (lutowanej z tym wyjściem nie mogłem znaleźć). Tutaj pytanie do kolegów posiadających V6 od '92 - dokąd biegnie u Was wąż, który normalnie wchodził do chłodnicy koło filtra oleju od strony kierowcy.

Najbardziej przydałby mi się wąż z dwoma odgałęzieniami (jedno do zbiorniczka, drugie do silnika koło filtra) ale zastanawiam się, czy nie zrobić tego, jak po '92 - wtedy celowałbym w węże z A6 C4 jak najnowszej:) Nie wiem tylko dokładnie, jak to tam jest dokładnie zrobione.

Pozdrawiam, Marek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”