[100-2.5TDI AAT] [FWD-AUT.] Odpalanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
kajoj
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2014-04-21, 07:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

[100-2.5TDI AAT] [FWD-AUT.] Odpalanie

Post autor: kajoj »

Witam ma problem ,rozrząd był robiony jest wszystko ustawione na znaki,problem dotyczy odpalania w plusowych temperaturach jak nie grzeją świece,kat ustawiony na 4,5stopnia pompa była u pompiarza na uszczelnienie,powiem tak że przed uszczelnieniem było wszystko ok.Jak postoi dobę to czasami 3-5obrotow żeby odpalił,pracuje równo.Po 4godzinach odpala ok,więc nie wiem już co może być przyczyną silnik aat,wtryski 0,210 wym 2lata temu

//Temat przesunięty z napędów
mas0n
Ostatnio zmieniony 2019-02-28, 10:03 przez kajoj, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
LuzaQ
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 88
Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
Imię: Paweł
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Biała Podlaska
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: LuzaQ »

ja tak mialem jak mi sie paliwo z pompy cofalo z uwagi na nieszczelnosc w ukladzie zasilania.
Rym cym cym, z rury czarny dym.
kajoj
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2014-04-21, 07:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: kajoj »

Cały układ sprawdzić od pompy powrót-filtr-zbiornik?
Awatar użytkownika
LuzaQ
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 88
Rejestracja: 2017-01-02, 16:07
Imię: Paweł
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Biała Podlaska
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: LuzaQ »

masz przezroczysty przewod z filtra do pompy ? obserwowac ten odcinek przed odpaleniem. podczas pracy na zimnym i pozniej po zdrowym nagrzaniu silnika, oraz pozniej po tuz po zgaszeniu i pozniej np na nastepny dzien jak bedzie będa bomble to mozna rozpoczynac dalsze dochodzenie jak nie bedzie nic to szukac przyczyny w czym innym.
Ostatnio zmieniony 2019-03-01, 18:32 przez LuzaQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Rym cym cym, z rury czarny dym.
kajoj
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2014-04-21, 07:15
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: kajoj »

Wczoraj było wieczorem +3 stopnie chciałem uruchomić samochód odpalił po 3-4razem krecenia ale dlaczego nie zapaliła się kontrolka od świec żarowych i nie zagrzał,czy do wymiany czujnik?Dzisiaj sprawdzę oporność,przeważnie wł się jak było na minusie.Dzisiaj +6 stopni odpala odrazu ale świece się zagrzały ikona się zapaliła
Ostatnio zmieniony 2019-03-03, 10:31 przez kajoj, łącznie zmieniany 1 raz.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

ustaw jeszcze raz kąt wtrysku VAGiem albo VCDS na ok 60-70 jednostek w Basic Settings i bedzie odpalac od strzała
AEL INSIDE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”