Witam wszystkich!
Jako że to mój pierwszy post to wypadało by się przywitać Nazywam się Łukasz, posiadam aktualnie Audi 100 C4 2.3E + LPG Niestety napęd tylko na ośkę ale często zasiadam do bolidu A6 C5 2.8 Quattro .
Zdjęcie mojej setki:
Dobra wracając do tematu: Ostatnie kilka dni to dopieszczanie mojej seteczki Wymieniłem już Kilkanaście rzeczy min. Uszczelkę pokrywy zaworów, czujnik włączający wentylator chłodnicy i wiele wiele innych, chcę teraz wymienić uszczelkę misy olejowej bo pluje olejem jak durna. Gdzieś na innych forach czytałem że są dwie opcje ponieważ misa jest nad belką. Albo odkręcić silnik od mocować i poduszek albo opuścić całą ławę. Myślę że ogarnąć do dołu zawiechę będzie łatwiej. Macie jakieś porady które śruby odkręcać a których nie podczas opuszczania ? Wszelkie Sugestie i pomysły z chęcią przyjmę! Pozdrawiam!