[A6-2.5TDI AEL] Problem z odpalaniem logi - potrzebuje pomoc

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
joniu11
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-05-30, 20:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piotrków

[A6-2.5TDI AEL] Problem z odpalaniem logi - potrzebuje pomoc

Post autor: joniu11 »

Witam koledzy potrzebuje pomocy. Po zmianie rozrządu przez mechanika audi bardzo ciężko odpala wydaje mi się że coś z kątem wtrysku poprostu gościu walnął się na pompie tak mi sie wydaje po logach ale wole zapytac sie o zdanie . odrazu pytanko na ile ustawic kat jeśli chodzi o silnik to wszystko seria pompa prawdopodobnie zdrowa.
Z góry dziękuję i pozdrawiam Robert.
Obrazek
q_dancer1
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: opolskie

Post autor: q_dancer1 »

Kąt wyrysku podnieś do 65-70 jednostek.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Potwierdzam - na kącie 65 powinno być juz dobrze- szczególnie na ciepłym.
Na zimnym przy podgrzewaniu świec powinna palić dobrze nawet na takim kacie jak u ciebie jest teraz. Ps na całkiem zimnym silniku też masz problem ?
AEL INSIDE
joniu11
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-05-30, 20:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piotrków

Post autor: joniu11 »

Na całkiem zimnym odpala po 10-15sek na ciepłym 5-8sek kręci ale tak twardo silnik pracuje miałem trochę podobnie w 100 C4 AAT . Przy 65 jednostkach silnik powinien być chyba zwawszy? Bo 38-40 to chyba zbyt nisko?
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

15 sek :shock: mój odpala od trzała na zimnym na takim rozwalonym kącie gdzie na ciepłym potem zaczynały sie kłopoty i cieżkie chełtanie.
AEL INSIDE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”