ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem
Autor Wiadomość
miniekzgr 
Adept
S-gang




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: AQH
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Dominik
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Gryfino
Wysłany: |15 Maj 2012|, o 23:29   [S4-2.2T AAN] Problem z doładowaniem

Witam! Mam problem ze zbyt małym doładowaniem.Na BC pokazuje mi się maksymalnie 1.6 kiedy bez problemu powinno być 2.1.Sprawdziłem cały dolot niektóre wężyki wymienione,opaski podokręcane,IC szczelny,gumy tak samo całe.Na początku myślałem ze DV jest trafiony,założyłem BOV-a bez zmian,założyłem drugi DV,bez zmian.Membrana w WG jest szczelna.N 75 cyka pod napięciem jednak kiedy dmucham w wężyk idący z N75 do WG czuje jak uchodzi powietrze...Macie może jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić??
_________________
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2

VW Golf mk3 GTI

Suzuki GSXR

VW Polo 86cf2
 
 
     
mmlody86 
Adept
S-Gang



Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Imię: Krzysiek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Bialystok
Wysłany: |16 Maj 2012|, o 06:40   

podmien ten n75 dla pewnosci na inny, ale problem moze lezec w wielu innych sprawach, jezeli komputer wykryje jakis problem to w zaleznosci od tego jak jest on powazny, to sam steruje tak n75 zeby dalo sie jechac a nie uszkodzic silnika, podlacz pod VAGa i zobacz czy cos ci pokaze
_________________

 
 
     
miniekzgr 
Adept
S-gang




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: AQH
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Dominik
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Gryfino
Wysłany: |16 Maj 2012|, o 08:59   

Podłaczaliśmy z kolegą,ale nic poważnego nie pokazało.Z tego co pamiętam to był błąd "czujnik spalania stukowego"
_________________
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2

VW Golf mk3 GTI

Suzuki GSXR

VW Polo 86cf2
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |16 Maj 2012|, o 09:57   

To też jest powód niższego doładowania.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
mmlody86 
Adept
S-Gang



Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Imię: Krzysiek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Bialystok
Wysłany: |16 Maj 2012|, o 14:45   

dokladnie dlatego doladowanie masz na poziomie 1.6 bo czujnik wykrywa cos nie tak, moze sam czujnik jest uszkodzony ...
_________________

 
 
     
miniekzgr 
Adept
S-gang




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: AQH
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Dominik
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Gryfino
Wysłany: |16 Maj 2012|, o 23:17   

W takim razie w przyszłym tygodniu działamy z tym czujnikiem.A powiecie gdzie się ten czujnik znajduje??
_________________
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2

VW Golf mk3 GTI

Suzuki GSXR

VW Polo 86cf2
 
 
     
mmlody86 
Adept
S-Gang



Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2T
Imię: Krzysiek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Bialystok
Wysłany: |17 Maj 2012|, o 07:53   

791353856 zadzwon na ten numer kolega ma na imie Lukasz, powiedz ze masz telefon od Krzyska z bialegostoku i powiedz jaki masz problem, odrazu powie ci co i jak i gdzie szukac :)
_________________

 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |17 Maj 2012|, o 10:07   

miniekzgr, Podaj kod błędu. Czujniki spalania stukowego masz dwa, jeden od 1,2,3 cyl oraz drugi 4 i 5 cyl. Są w sumie takie same, różni je dł. przewodów i kolory wtyczek (niebieska i zielona, zielony jest dla 1,2,3cyl)

ECU ogranicza doładowanie i zmienia wyprzedzenie zapłonu żeby nie rozwalić motorni spalaniem detonacyjnym. Albo zalałeś lichego paliwa, albo źle jest dokręcony czujnik (złym momentem a jest on bardzo ważny - 15Nm) a bardziej prawdopodobne że padł.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
miniekzgr 
Adept
S-gang




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: AQH
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Dominik
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Gryfino
Wysłany: |17 Maj 2012|, o 13:35   

mmlody86 dzięki śliczne.Zadzwonie trochę później.A powiedzcie Mi gdzie te czujniki się znajdują?W głowicy,bloku? z boku z tyłu??
_________________
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2

VW Golf mk3 GTI

Suzuki GSXR

VW Polo 86cf2
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |17 Maj 2012|, o 14:59   

Po nitce do kłębka. Postaraj się i wytęż trochę biorąc moją wcześniejszą wypowiedź pod uwagę a nie na gotowca czekasz :-P :-P :-P
Bez dobrego klucza dynamo. nawet nie podchodź do tego, mało który ma skalę poniżej 28Nm.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
miniekzgr 
Adept
S-gang




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: AQH
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Dominik
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Gryfino
Wysłany: |17 Maj 2012|, o 18:35   

J.A.G napisał/a:
Po nitce do kłębka. Postaraj się i wytęż trochę biorąc moją wcześniejszą wypowiedź pod uwagę a nie na gotowca czekasz :-P :-P :-P
Bez dobrego klucza dynamo. nawet nie podchodź do tego, mało który ma skalę poniżej 28Nm.


A to już chyba wiem gdzie :lol:

[ Dodano: 2012-05-22, 18:25 ]
Czujnik zmienione I... Jest już 1.8 a przez chwile pokazało 1.9.Już niewiele brakuje. :ok: O to prawdopodobny powód awarii
_________________
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2

VW Golf mk3 GTI

Suzuki GSXR

VW Polo 86cf2
 
 
     
miniekzgr 
Adept
S-gang




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: AQH
Pojemność silnika: 4.2
Imię: Dominik
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Gryfino
Wysłany: |7 Wrz 2012|, o 00:05   

Panowie ciąg dalszy szukania usterki.Dalej jest 1.8..Ostatnio dokręciłem sprężyne na WG o ok 4 obroty.I Ku mojemu zdziwieniu po krótkiej przejażdżce doładowanie na BC nawet nie drgneło.Odpinałem N75 i na odpiętym ładuje maksymalnie 1.5.
_________________
W Mojej małej kolekcji :
Audi S8 D2

VW Golf mk3 GTI

Suzuki GSXR

VW Polo 86cf2
 
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |7 Wrz 2012|, o 14:47   

A turbawka w jakiej kondycji ?.
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |7 Wrz 2012|, o 15:23   

miniekzgr napisał/a:
Odpinałem N75 i na odpiętym ładuje maksymalnie 1.5.

Trochę dziwne, po odpięciu N75 turbina powinna pompować aż do przeładowania i wejścia w tryb awaryjny.. Chyba, że w tym silniku tak nie ma ?
 
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 996
Skąd: Warszawa
Wysłany: |7 Wrz 2012|, o 15:32   

GTR34 napisał/a:
Chyba, że w tym silniku tak nie ma ?

jest.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 15