[A6-2.8 ACK] Przekroczone korekcje długoterminowe na pb

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
hamish
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2017-09-08, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

[A6-2.8 ACK] Przekroczone korekcje długoterminowe na pb

Post autor: hamish »

Cześć, chciałem sobie ustawić lpg na tip top więc zacząłem od benzyny, i tak:

- jedyne błędy jakie były w ecu są wynikiem jazdy na źle ustawionym lpg:
01088 - Mixture Control Adaptation 2
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
00561 - Mixture Adaptation
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
01088 - Mixture Control Adaptation 2
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
00561 - Mixture Adaptation
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
więc wszystkie czujniki, sondy, przepustnica zdrowe
- wykasowałem błędy i korekcje długoterminowe
- odłączyłem akumulator na godzinę
- i zrobiłem na samej benzynie ponad 150 kilometrów

Po tym dystansie korekcje długoterminowe są na poziomie +20% dla obu banków (czyli jest ubogo i ecu próbuje wzbogacać mieszankę wydłużając czasy wtrysku) a powinny być w okolicach zera. Czym może być to spowodowane? Lewego powietrza raczej nie ma. Czy pompa paliwa może już padać i dawać za małe ciśnienie? Auto ogólnie jeździ normalnie, zbiera się jak trzeba i z dynamiką czy kulturą pracy nie ma żadnych problemów.
Ostatnio zmieniony 2018-11-23, 19:47 przez hamish, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje C4, które powoli ratuję po chorych umysłowo "mechanikach" :)
Awatar użytkownika
lukaszz2369
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 305
Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
Imię: Łukasz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Konin
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć:

Post autor: lukaszz2369 »

Trzeba pamiętać że to nie są nowe samochody. Najlepiej by było jakby miał ok 0 ale też nie wiadomo jakie miał korekty wyjeżdżając z fabryki. Także bym nie szukał problemu skoro samochód jeździ bezproblemowo. A na jakim paliwie jeździsz 95 czy 98? Bo teoretycznie ACK było projektowane pod 98 i tam osiąga maksymalną moc a na 95 moc jest obniżona.

Ps. Na jakim kanale w VAG COMie sprawdzasz korekty długo i krótko terminowe?
Ostatnio zmieniony 2018-11-24, 13:18 przez lukaszz2369, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
hamish
Mechanik
Mechanik
Posty: 105
Rejestracja: 2017-09-08, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: hamish »

Nie są to nowe samochody ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeździły jak nowe. W zasadzie o korekcjach na 0 nawet nie marzę, ale dobrze byłoby gdyby były w przedziale przynajmniej -5 +5, a nie ponad 20.

Kanał 6, wartości 3 i 4 - korekcje krótkoterminowe bank 1 i bank 2
Kanał 7, wartości 1 i 2 - korekcje długoterminowe w czasie jazdy
-----------wartości 3 i 4 - korekcje długoterminowe na biegu jałowym
Moje C4, które powoli ratuję po chorych umysłowo "mechanikach" :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”