ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.8 ACK] Przekroczone korekcje długoterminowe na pb
Autor Wiadomość
hamish 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2.8 30V
Imię: Kuba
Trakcja: Quattro
Wiek: 23
Dołączył: 08 Wrz 2017
Posty: 82
Skąd: Chełm
Wysłany: |23 Lis 2018|, o 19:47   [A6-2.8 ACK] Przekroczone korekcje długoterminowe na pb

Cześć, chciałem sobie ustawić lpg na tip top więc zacząłem od benzyny, i tak:

- jedyne błędy jakie były w ecu są wynikiem jazdy na źle ustawionym lpg:
Cytat:
01088 - Mixture Control Adaptation 2
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
00561 - Mixture Adaptation
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
01088 - Mixture Control Adaptation 2
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
00561 - Mixture Adaptation
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
więc wszystkie czujniki, sondy, przepustnica zdrowe
- wykasowałem błędy i korekcje długoterminowe
- odłączyłem akumulator na godzinę
- i zrobiłem na samej benzynie ponad 150 kilometrów

Po tym dystansie korekcje długoterminowe są na poziomie +20% dla obu banków (czyli jest ubogo i ecu próbuje wzbogacać mieszankę wydłużając czasy wtrysku) a powinny być w okolicach zera. Czym może być to spowodowane? Lewego powietrza raczej nie ma. Czy pompa paliwa może już padać i dawać za małe ciśnienie? Auto ogólnie jeździ normalnie, zbiera się jak trzeba i z dynamiką czy kulturą pracy nie ma żadnych problemów.
_________________
Moje C4, które powoli ratuję po chorych umysłowo "mechanikach" :)
Ostatnio zmieniony przez hamish |23 Lis 2018|, o 19:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lukaszz2369 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2771
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 197
Skąd: Konin
Wysłany: |24 Lis 2018|, o 11:08   

Trzeba pamiętać że to nie są nowe samochody. Najlepiej by było jakby miał ok 0 ale też nie wiadomo jakie miał korekty wyjeżdżając z fabryki. Także bym nie szukał problemu skoro samochód jeździ bezproblemowo. A na jakim paliwie jeździsz 95 czy 98? Bo teoretycznie ACK było projektowane pod 98 i tam osiąga maksymalną moc a na 95 moc jest obniżona.

Ps. Na jakim kanale w VAG COMie sprawdzasz korekty długo i krótko terminowe?
Ostatnio zmieniony przez lukaszz2369 |24 Lis 2018|, o 13:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
hamish 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2.8 30V
Imię: Kuba
Trakcja: Quattro
Wiek: 23
Dołączył: 08 Wrz 2017
Posty: 82
Skąd: Chełm
Wysłany: |28 Lis 2018|, o 12:43   

Nie są to nowe samochody ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeździły jak nowe. W zasadzie o korekcjach na 0 nawet nie marzę, ale dobrze byłoby gdyby były w przedziale przynajmniej -5 +5, a nie ponad 20.

Kanał 6, wartości 3 i 4 - korekcje krótkoterminowe bank 1 i bank 2
Kanał 7, wartości 1 i 2 - korekcje długoterminowe w czasie jazdy
-----------wartości 3 i 4 - korekcje długoterminowe na biegu jałowym
_________________
Moje C4, które powoli ratuję po chorych umysłowo "mechanikach" :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15