Chiptuning 2.5 TDI

fill89
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2014-11-10, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pruszcz Gdański

Chiptuning 2.5 TDI

Post autor: fill89 »

Witam

Do kogo uderzyc w trojmiescie badz okolicy aby dokonac wymiany wtryskow na 230 + korekta softu?
Awatar użytkownika
wyborowy
Moderator
Moderator
Posty: 57
Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
Imię: Dawid
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Wawa - Białołęka
Płeć:

Post autor: wyborowy »

Jedź do Grubego z Jutuba do M4K Garage. Myślę, że będziesz zadowolony. Gdybym ja miał do nich blisko to na pewno bym zajrzał.
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja S-taruszka:
viewtopic.php?t=11579

.
fill89
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2014-11-10, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pruszcz Gdański

Post autor: fill89 »

Czyli jechac do Tune-up ?
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Niestety ale w AEL-u masz ECU z epoki kamienia łupanego i nie wiem czy Tune-up się tego podejmie ale warto zapytać. Co masz przerobione przy silniku że chcesz 0.230 zakładać w ile celujesz ???
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
wyborowy
Moderator
Moderator
Posty: 57
Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
Imię: Dawid
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Wawa - Białołęka
Płeć:

Post autor: wyborowy »

fill89 pisze:Czyli jechac do Tune-up ?
Dokładnie, chodziło mi o Tune-Up
fill89
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2014-11-10, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pruszcz Gdański

Post autor: fill89 »

Ja mam AAT ale to i tak stary ECU na stronie widzialem ze w 1.9 AFN dlubie wiec i w starej audi tez powinien. Mam zregenerowana pompe, turbo K16 (plan jest na hubrydowe) celuje pod 180km
Awatar użytkownika
wyborowy
Moderator
Moderator
Posty: 57
Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
Imię: Dawid
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Wawa - Białołęka
Płeć:

Post autor: wyborowy »

fill89 pisze:Ja mam AAT ale to i tak stary ECU na stronie widzialem ze w 1.9 AFN dlubie wiec i w starej audi tez powinien. Mam zregenerowana pompe, turbo K16 (plan jest na hubrydowe) celuje pod 180km
To zrób najpierw hybrydę i cały osprzęt, a potem podejdź na strojenie. Chyba, że chcesz żeby to konkretny "garaż" zrobił Tobie kompleksowo.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

A ja proponuję montaż GTB1756VK idzie już kupić za 600-700 zł a hybryda wyjdzie znacznie drożej. Po drugie reakcja na pedał gazu jest nieporównywalna i oczywiście wstawanie turbiny tej jest znakomite i idzie na niej zrobić 200+. Co do układu paliwowego to wtryski 0.210 (te od AEL-a) wystarczają na okolice 190 KM.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
fill89
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2014-11-10, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pruszcz Gdański

Post autor: fill89 »

Wtryski juz mam wystarczy wstawic i chce to zawirusowac tak jak stoi, z tym GTB1756VK chetnie przemysle temat/poszukam. Wole etapami podnosic sobie moc niz raz a gruboo samochod jest do jazdy na codzien
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

fill89, seryjne turbo w aelu jest tak lujowe na seryjnych wtryskach , a ty chcesz jeszcze dawać 230.... ta turbina daje za mało powietrza. W nowych silnikach 2.0 tdi te 170konnne turbo jest o wiele wiele wieksze niż w aelu - przez to aele zieją batorym przy mocnym butowaniu powyżej 3500 obr.
Wrzucaj jakąś wiekszą turbine najpierw a nie wtryski. Albo nawet sam program do serii i wtedy zobaczysz co w trawie piszczy
AEL INSIDE
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

EDC Chiptuning Otwock. Zajmują się kompleksowo tuningiem R5 TDI, oferują możliwość przeróbki sterownika na OBD2. Tune-up nie trudni się raczej autami poniżej 2000 r. , jeżeli to cena bywa wysoka. EDC znajdziesz na FB. W GD zapytaj w Soft-carze.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez void, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
hleb23
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2018-05-01, 22:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecin

Post autor: hleb23 »

Afro, jakie przeróbki pod GTB1756VK
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

GTB2260VK można osadzić na ori kolektorze wydechowym przykręcając go
GTB1756VK najlepiej przyspawać
Do tego przerobienie instalacji elektrycznej lub adapter mojej produkcji + sterownik EDC15VM+
MAP sensor, MAF można usunąć i zależy w jaką moc celujesz to jeszcze wtryski IC


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
hleb23
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2018-05-01, 22:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecin

Post autor: hleb23 »

Konkretny temat i cenne rady. Dojdę do ładu z wnętrzem i zawiasem to zacznie się bawic. Myślę że z pomocą Kazikboy zrobimy coś rozsądnego. A celuje zaledwie w jakies 200km i sensowny moment. Prawdopodobnie wtryski już są wydajniejsze i wgrany jest wirus. Przy najbliższej okazji hamowania, zobaczymy ile pokaże :)
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
cypiss
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2014-04-09, 13:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Giżycko

Post autor: cypiss »

Z mojej strony tylko powiem, zeby pod żadnym pozorem nie pchać sie do Grubego z M4K ani do tube-up z 2.5tdi R5. Myślałem ze mi pomogą ale nic nie zrobili, wcisnęli mi scieme i zainkasowali 500zl. Totalny brak wiedzy na temat tej jednostki. Pojechałem tam z pierdoła, zeby mi lekko katvtysku przyspieszyli bo założyłem 0.216 i troche dlugo kręciła z rana. Pomyślałem ze chłopaki sie znają to moze sie okazać ze i przyczyna inna.
No i sie zaczyna festiwal teraz: Powiedział mi ze kat wtrysku obecni jest maksymalny jaki moz być, a było 45-55, chciałem cos w granice 80-85( tak wyczytałem tutaj). Dodatkowo powiedzieli, ze juz więcej nie ustawia bo sie nie da i wogole niepowinno bo fabryka kazała ustawić tak jak jest teraz. Po kilku próbach wymuszenia na nich zeby jednak to zrobili, poszli. Za chwile przychodzą, ze jednak sie nie da bo pompa już maksymalnie pchnięta w strone silnika. Co zrobic? Ja wiem, nawet ja to wiem, ze trzeba poluzować koło i ustawiać. A przychodzą ONI wielcy panowie yuotuberzy i mówią mi ze to sie nie da, bo to trzeba cały rozrząd cały rozpinać i utawiac wszystko na nowo. No ręce opadają. W miedzy czasie poczytali parametry silnika i bledy i stwierdzili, ze ciężki rozruch z rana jest spowodowany złymi parametrami przepływomierza xD, który wiem ze sprawny bo tydzien wcześniej robiłem chip-a (na szczęście nie u nich, tylko w Ełku) i tam nie było problemów z niczym. Finalnie zdarli ze mnie 500zl, teraz uwaga za co: ustawienie kata wtrysku, odczyt błędów, adaptacja przepływomierza.

No ja pierdole, nie jedz tam. Błagam, a jak już pojedziesz to im powiedz od razu, ze wiesz ze sie nie znają i jak nie potrafią to nie musza robic.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomorskie”