Witam.
Jest kilka podobnych tematów w sieci, ale w żadnym z nich nie znalazłem wystarczającej i jednoznacznej odpowiedzi.
Mianowicie:
Padł mi silnik w moim audi i mam do zakupienia w okolicy silnik z volvo D5252T w bdb stanie.
Wszędzie piszą że blok i głowica są takie same, a właśnie słupek mnie interesuje, ale... Porównując mój wyjęty silnik z powyższym zauważyłem jedną różnice w budowie głowicy. Ta z volvo na wysokości pierwszego cylindra od strony kolektorów ma wyjście na wężyk, który podpięty jest do podstawy filtra oleju. I tu moje pytanie. Co to jest? Czy można to jakoś zaslepić? A może gdzieś podłączyć? I dlaczego każdy pisze że głowice są takie same jak tu taka ewidentna różnica?
[A6-2.5TDI AEL] Różnica pomiędzy silnikiem AEL a D5252T z vo
-
- Czeladnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2013-11-25, 00:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
-
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-12-12, 22:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kielecki
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Głowica w volvo jest zupełnie inna, inna pokrywa klawiatury inny system odm, ale da się ją założyć do naszych C4, jak taką mam.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2013-11-25, 00:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm