Witam
Od jakiegoś czasu stuka mi coś pod deklem zaworów. Po rozkreceniu wszyskie szklanki twarde nie da się wcisnąć, więc raczej są okey. Kolejna rzecz jaką była sprawdzona to zaworek i teraz jedni mówią że pulsuje dla mnie on leje jak głupi. Filmik do oględzin :
EDIT
Zaworek sprawdzilem na kompresorze trzyma do 2.3 +- a potem puszcza. Czyli niby dobrze. Tylko uszczelki to tam nie ma teraz i nie wiem czy uszczelka do klimy zda egzamin, czy szukać jakieś innej
Z góry dzięki
[100-2.8 AAH] Zaworek szklanek do oceny
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Oczywiście że źle Zaworek ma trzymać do 4 barów i dopiero puszczać. Jeśli chodzi o stuki - miałem wszystkie nowe INA jak robiłem obie głowice, te zaworki też wymieniłem, a i tak auto chodziło jak sieczkarnia. ALE jak je przegoniłem deko na trasie - nie to że jakieś upalanie kapci - to np po 120 km A4 silnik chodził bajecznie - zero klekotu itp.Zaworek sprawdzilem na kompresorze trzyma do 2.3 +- a potem puszcza. Czyli niby dobrze.
Za stukanie szklanek bardziej bym obwiniał zaworki zwrotne pod kolektorem. Jak np było -20*C to olej przez noc szybko gęstniał i nie zdążył "ściec" ze szklanek/głowicy - rano jak odpalałem to też silnik chodził pięknie.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- MARO
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2016-03-30, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wałcz
- Podziękował: 1 raz
przemoprzem pisze:Oczywiście że źle Zaworek ma trzymać do 4 barów i dopiero puszczać. Jeśli chodzi o stuki - miałem wszystkie nowe INA jak robiłem obie głowice, te zaworki też wymieniłem, a i tak auto chodziło jak sieczkarnia. ALE jak je przegoniłem deko na trasie - nie to że jakieś upalanie kapci - to np po 120 km A4 silnik chodził bajecznie - zero klekotu itp.Zaworek sprawdzilem na kompresorze trzyma do 2.3 +- a potem puszcza. Czyli niby dobrze.
Za stukanie szklanek bardziej bym obwiniał zaworki zwrotne pod kolektorem. Jak np było -20*C to olej przez noc szybko gęstniał i nie zdążył "ściec" ze szklanek/głowicy - rano jak odpalałem to też silnik chodził pięknie.
Kurcze... Bo wszędzie pisze ze około 2 - 2.5 bara I ma puści no nwm🤔🤔 zaworki maja dwa lata około. Ja jeżdżę w nim trasy 250 km co jakiś czas i prędkość waha się od 100 do 150. Fakt faktem, że jak stał i miał dekiel jak i zaworek wykrecony to olej sciekl nastepnego dnia. Czyli sądzisz żeby wymienic wszystkie zaworki i powinno być ok? Pierw grała jedna głowica teraz graja obie. W takim razie powiedz mi ( bo nigdzie nie mogę znaleźć) jak jest smarowany wałek..? Sądziłem że tym zaworkiem I kanałem od strony grodzi co ciągle sika. Bo jak ten zaworek ma trzymać ciśnienie do tych 4 - erech to dla mnie on puści po czasie a nie od razu??
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Kurcze, sorry - on ma trzymać do ok 2,7 a nie jak napisałem 4 bar. Nie wiem skąd ta 4 mi się skojarzyło...
Pomocny będzie SSP Audi nr 128.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_128.PDF
U mnie po wymianie tych zaworów przelewowych wzrosło generalnie ciśnienie oleju na zegaru. Gdzieś był mój post - pogrzeb na forum, na telefonie nie dam rady odnaleźć
Pomocny będzie SSP Audi nr 128.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_128.PDF
U mnie po wymianie tych zaworów przelewowych wzrosło generalnie ciśnienie oleju na zegaru. Gdzieś był mój post - pogrzeb na forum, na telefonie nie dam rady odnaleźć
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837