[S6-4.2 AEC] Ciezko pali

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
loveaudi86
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-09-18, 15:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ustrzyki dolne

[S6-4.2 AEC] Ciezko pali

Post autor: loveaudi86 »

Witam.. Panowie taka sprawa.. Eska zaczęła ciężko palić na rozgrzanym.. A mianowicie.. Rano jakoś odpali po zgłaszaniu i ponownym odpaleniu łapie na strzał.. Postoji 20 min i ledwo łapie jak złapie chodzi nie równo podgazuje wszystko git.. Moc jest.. Błąd g28.. Wymieniłem czujniki dalej to samo.. Jest lpg.. Czuć paliwo.. Czasem słabe ładowanie na granicy 12.5 13 V.. Jak obstawiacie.. Za co mam się wziąć? Z góry dzięki

[ Dodano: |16 Cze 2018|, o 15:04 ]
Ktoś tu zagląda na forum ;-)
loveaudi86
Maros
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2018-02-21, 18:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: Maros »

Hej ,przejrzyj na początek wszystkie połączenia elektryczne przewody itp. wiem że może brzmi to jak banał ale z doświadczenia wiem że często tego typu przypadłości powodują na pozór błahostki...... jak wyeliminujesz jakiś przypadek trzeba szukać dalej.
Masz za niskie ładowanie , ja ostatnio wymieniłem alternator który był niby regenerowany ale nigdy nie ładował więcej niż 13,2V , i powiem ci że jak ładowanie wróciło do 14,1 - 14,4 V auto nabrało wigoru , tak więc ma to również duże znaczenie .
Zwróć uwagę jaki jest spadek napięcia podczas pracy rozrusznika , może zwyczajnie aku nie daje rady .
Pzdr. M
Maros.
loveaudi86
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-09-18, 15:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ustrzyki dolne

Post autor: loveaudi86 »

Witam wracam do tematu.. Audi coraz ciężej pali... Załapuje na 4 raz jak postoji.. I ciężko póki nie dodam gazu klapie jak pralka z cegla w bebnie.. Co może być przyczyną.. Objawy dość czytelne dla kogoś obeznanego.. Pomocy dzieki
loveaudi86
loveaudi86
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-09-18, 15:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ustrzyki dolne

Post autor: loveaudi86 »

Ktoś coś wie pomoze
loveaudi86
loveaudi86
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-09-18, 15:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ustrzyki dolne

Post autor: loveaudi86 »

Pomocne forum
loveaudi86
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

pojezdzij na benzynie moze byc ze parownik poprzez wezyk podcisnienia do kolektora ssacego podaje gaz i jest go za duzo aby zrobic poprawny zaplon
moze tez byc ze z listwy paliwowej splywa paliwo i bardzo ciezko mu nabic ponownie,
jakies płyny ubywaja albo cos ?
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
TheStig95
Mechanik
Mechanik
Posty: 158
Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
Imię: Michał
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Serock

Post autor: TheStig95 »

Filtr paliwa wymieniony?
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
loveaudi86
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-09-18, 15:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ustrzyki dolne

Post autor: loveaudi86 »

Auto robi również coś takiego.. Przy pierwszym odpaleniu ciężko mu przerzucić jak by był słaby aku a jest nowy ma 3 miesiące.. Potem kręci lepiej ale odpala za 4 razem tak właśnie jak by się paliwo wracało z listwy.. Odpali chodzi nie równo dodam gazu i obrazu odzywa kopa ma że boże.. Postoji 15 min kręci już normalnie ale znowu ciężko gada sił brak a kocham to zelastwo..

[ Dodano: |21 Lip 2018|, o 12:43 ]
Ubywa chłodzący płyn w dużych ilościach wyciek na bank.. Rano muszę dolewac Ubywa najwięcej przy ostrej jeździe podejrzewam że dziura się powiększa pod ciśnieniem.. Jest jeszcze taka sprawa ze jak się zagrzeje to mam ciśnienie na korku płynu ale to norma chyba.. Zajmę się tym jak rozwikłam sprawę palenia.. Narazie jestem w pracy jak wrócę zacznę wszystko od poczatku

[ Dodano: |21 Lip 2018|, o 12:43 ]
Ubywa chłodzący płyn w dużych ilościach wyciek na bank.. Rano muszę dolewac Ubywa najwięcej przy ostrej jeździe podejrzewam że dziura się powiększa pod ciśnieniem.. Jest jeszcze taka sprawa ze jak się zagrzeje to mam ciśnienie na korku płynu ale to norma chyba.. Zajmę się tym jak rozwikłam sprawę palenia.. Narazie jestem w pracy jak wrócę zacznę wszystko od poczatku

[ Dodano: |21 Lip 2018|, o 12:45 ]
Dzięki panowie za odzew..
loveaudi86
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

a wiesz ze jak płyn zalewa ci jeden cylinder przez uszkodzona uszczelke pod glowica to tez bedzie mial problem z przezuceniem bo jest za duzo do sprezania w cylindrze,niechcialbym aby to byla prawda ale pojdz tez w ta strone z testami na co2 w ukladzie chlodzenia itd.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
loveaudi86
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-09-18, 15:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ustrzyki dolne

Post autor: loveaudi86 »

Możesz mieć rację.. Nie wiesz w jakich cenach teraz są uszczelki.. Rozrząd był robiony pół roku temu..

[ Dodano: |21 Lip 2018|, o 17:05 ]
Spuszcze cały płyn odczekam i będę ją próbował palić..
loveaudi86
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

okolo 140zl za sztuke widze ze w katalogu jest roznica lewa prawa , do tego doliczyc dekle planowanie glowicy , uszczelniacze zaworowe itd.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
loveaudi86
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-09-18, 15:47
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ustrzyki dolne

Post autor: loveaudi86 »

Jaki koszt tak na plus minus szacujesz.. ? Bez roboty..
loveaudi86
jacek9702
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2016-11-27, 18:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Sieraków

Post autor: jacek9702 »

Ja tak miałem, niestety, tylko że mi paliła normalnie ale chodziła nierówno i delikatnie dymiła z wydechu, aż pewnego dnia nie dało się obrócić silnikiem bo cylinder zalał się płynem. Za zrobienie obu głowic szlifierz policzył 700 zł do tego wszystkie uszczelki, uszczelniacze i rozrząd, wyszło ok 2k zł nie licząc robocizny. Uszczelki pod głowice są prawa i lewa.
kosmaty
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2016-08-10, 18:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ŁOWICZ

Post autor: kosmaty »

Czesc
Mam podobny problem z odpaleniem, rano pali tylko kluczyka dotknę postoi z godzine jest problem. Kreci dlugo ale jak zaskoczy nie chodzi na wszystkich i śmierdzi nie spalona benzyna. Czujniki płynu wymieniałem uklad vin caly nowy, plynu nie ubywa oraz olejem sie nie zalewa po nocy bo dopiero silnik po kapitalnym remoncie lpg brak. Ma ktos jakis pomysl bo mi juz powoli brakuje
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”