[A6-2.5TDI AEL] Zerwany pasek
- hleb23
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2018-05-01, 22:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczecin
[A6-2.5TDI AEL] Zerwany pasek
Wymieniłem napinacz oraz pasek wielorowkowy. Poskładałem wszystko do kupy zgodnie ze sztuką i próbowałem odpalić auto. Przy próbie niestety samochód kaszlał zamiast odpalić i zauważyłem że pękł pasek rozrządu. Nie widzę innego wyjścia jak tylko to, że między którąś z rolek a pasek wpadł bit torx (sądziłem, że gdzieś go zgubiłem) i rozciął pasek. Teraz pytanie jak bardzo może być źle biorąc pod uwagę, że auta nie udało się odpalić. Co pozostaje?
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ustaw rozrząd na nowych gratach i pokręć silnikiem, przy 2 obrotach wału powinieneś mieć 5 razy opór (stopień sprężania). Jeżeli uznasz że nic nie dobija to odpalaj.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- hleb23
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2018-05-01, 22:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczecin
Dziękuje za podpwiedzi. Jutro zrzucam przód żeby mieć dostęp do rozrządu i w poniedziałek z pomocą Kazikboy postaramy się ustawić na znaki i odpalić, zobaczymy. W najlepszym wypadku nic się nie stało i wystarczy nowy pasek, w najgorszym nowy słupek? A kolega mówi : Zarżnąłeś silnik nie do zarżnięcia...
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
tata też zarżnął silnik nie do zarżnięcia.
Przyjechał do domu i jak to mówi "chciałem już go zgasić-zgasł szybciej" Efekt? jeden zawór zgięty
Najpierw złożył na nowym pasku. kręcił kluczem-niby ok. ale po odpaleniu niestety nie było tak fajnie.
Seta już zrobiona. Przy okazji okazało się że aż 1 świeca żarowa grzała i jeden wtrysk się skończył
Przyjechał do domu i jak to mówi "chciałem już go zgasić-zgasł szybciej" Efekt? jeden zawór zgięty
Najpierw złożył na nowym pasku. kręcił kluczem-niby ok. ale po odpaleniu niestety nie było tak fajnie.
Seta już zrobiona. Przy okazji okazało się że aż 1 świeca żarowa grzała i jeden wtrysk się skończył
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
nie zmieniaj słupka bez potrzeby, ściągnij czapkę i oceń stan jeżeli będą do wymiany zawory to je wymień poskładaj i jeździj
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13