[A6-2.5TDI AEL] Węże ciśnienia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
hleb23
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2018-05-01, 22:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczecin

[A6-2.5TDI AEL] Węże ciśnienia

Post autor: hleb23 »

Głupia sprawa ale poskładalem auto i jeden wąż ciśnienia jest jakby 1cm przy krótki.... Zwariowalem. Proszę o podpowiedź. Z intercoolera mamy dwa wyjścia, jeden bezpośrednio do turbo drugi składa się z jednego węża i idzie do ssącego. Kolejna sprawa to z filtra powietrza idzie wąż który idzie do turbo od strony wirnika (ten powiedzmy "kratkowany"). Za krótki mam wąż idący z ic do ssącego. Tak jakby cooler był za nisko zamocowany, ale to nie jest możliwe.... Teraz wąż założony ale na sztukę, przy wysokich obrotach spada na opasce. Co mogłem spieprzyc?
była ośka, był tył napęd, czas na quattro
matif482
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2018-11-27, 19:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczyrk

Post autor: matif482 »

Witam ma problem właśnie z podciśnieniami :D nie wiem który gdzie ma iść Regulator ciśnienia cały czas tyka może ktoś ma jakiś pomysł lub zdjęcie jak mają iść :D :-D :-D :-D
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

W etce masz wszystko opisane z obrazkami grupa 1 silnik , obrazki 131-016
https://ifinterface.com/prog/car/cp2/inprog.php
Pozatym dziwne masz wpisane dane auta bo nie było a6 c4 w 1992r. a tabele w etce są przypisane inne do 100 a inne do a6
AEL INSIDE
matif482
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2018-11-27, 19:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczyrk

Post autor: matif482 »

Czyli Audi 100 c4 tak ? :D Co do węży to już ogarnięte teraz kwestia pompa pompuje ropę ale nie dochodzi do wtrysków :/ popuszczałem śruby od przewodów metalowych do prowadzających rope do wtrysków i echo :/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”