[FWD] kłopot z tylnym zawiasem.

Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

[FWD] kłopot z tylnym zawiasem.

Post autor: Butterbean »

cześć...
strona pasażera siedzi mi niżej.
zamiana całych goleni nic nie dała.zamieniłem je miejscami prawa z lewą i nadal to samo po tej samej stronie.
Ciąłem ten drążek poprzeczny i spawałem.Żeby wyrównać koła,obniżający ośke wiedzą o co chodzi.
czy to może być przyczyną?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Niby nie ma nic do rzeczy. Jesteś pewien że wina nie leży z przodu a tył jest tylko tego efektem.
Na pewno amorki i sprężyny są OK, bo skoro zamieniłeś str i było tak samo, więc to że źle przyspawany/zamocowany jest talerz dolny na sprężynę w amorku odpada.

Weź na próbę odkręć z jednej str ten ten spawany drążek reakcyjny i zobacz czy powodował jakieś naprężenie by tak na to wpłynąć.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

problem rozwiazany.zmienilem na seryny drązek i wrocilo do normy.dodatkowo okazalo sie ze spring po wyzszej stronie byl poprostu obrócony w miejscu osadzenia na amorze.stąd rowniez bylo wyzej.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

czyli co? nie ciachac tego drazka?
Obrazek
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Mongolski, moj jeden drązek jest wlasnie przerabiany na srube rzymska wiec bedzie regulacja...
dam znac jak jest optymalnie dlugosc tego drazka przy obnizeniu 40mm.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

no ja własnie myslałem o rzymskiej
Obrazek
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

Post autor: Maszto »

Sorki ze odkopuje temat, ale aktualnie przerabiam ten problem u siebie.
Jaka jest optymalna długość tego drążka ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”