cześć...
strona pasażera siedzi mi niżej.
zamiana całych goleni nic nie dała.zamieniłem je miejscami prawa z lewą i nadal to samo po tej samej stronie.
Ciąłem ten drążek poprzeczny i spawałem.Żeby wyrównać koła,obniżający ośke wiedzą o co chodzi.
czy to może być przyczyną?
[FWD] kłopot z tylnym zawiasem.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
[FWD] kłopot z tylnym zawiasem.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Niby nie ma nic do rzeczy. Jesteś pewien że wina nie leży z przodu a tył jest tylko tego efektem.
Na pewno amorki i sprężyny są OK, bo skoro zamieniłeś str i było tak samo, więc to że źle przyspawany/zamocowany jest talerz dolny na sprężynę w amorku odpada.
Weź na próbę odkręć z jednej str ten ten spawany drążek reakcyjny i zobacz czy powodował jakieś naprężenie by tak na to wpłynąć.
Na pewno amorki i sprężyny są OK, bo skoro zamieniłeś str i było tak samo, więc to że źle przyspawany/zamocowany jest talerz dolny na sprężynę w amorku odpada.
Weź na próbę odkręć z jednej str ten ten spawany drążek reakcyjny i zobacz czy powodował jakieś naprężenie by tak na to wpłynąć.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
problem rozwiazany.zmienilem na seryny drązek i wrocilo do normy.dodatkowo okazalo sie ze spring po wyzszej stronie byl poprostu obrócony w miejscu osadzenia na amorze.stąd rowniez bylo wyzej.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Mongolski, moj jeden drązek jest wlasnie przerabiany na srube rzymska wiec bedzie regulacja...
dam znac jak jest optymalnie dlugosc tego drazka przy obnizeniu 40mm.
dam znac jak jest optymalnie dlugosc tego drazka przy obnizeniu 40mm.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...