A6 C4 Avant

gugs1Z
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-20, 07:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: się to tu wzięło ?

A6 C4 Avant

Post autor: gugs1Z »

Jak wiadomo czas leci nieubłaganie , tak samo jak korozja w moim obecnym aucie,a mianowicie Passat B4.Była opcja reanimacji go ,ale rozum bierze górę nad kosztami .Korozja od podłogi,progów poprzez drzwi po dach także jak dla mnie remont mija się z celem.Tak więc nadszedł czas rozglądania się za kolejnym autem,po zacieśnieniu kręgu poszukiwań wybór stanął na A6 C4 w Avant'cie.Avant z racji praktyczności i hobby , wędkarstwa.Największy dylemat mam z jednostką silnikową , na starcie zaznaczam że DIESEL odpada z racji tego że do pracy mam 11km i zanim silnik osiągnie na dobre swoją roboczą temperaturę to już muszę wysiadać.Rozglądam się za 2.6 V6 lub 2.8 V6 chętnie w quattro ,nie koniecznie w manualnej skrzyni biegów lecz z LPG.Bo niby do pracy mam tylko 11km , jednak w skali roku tych kilometrów zrobi się z +40.000.Aktualnym autem zrobiłem 140.000km w niecałe 3lata. I teraz pytanie który silnik byłby lepszy pod względem eksploatacji, kosztów utrzymania,który lepiej znosi LPG?Na znalezienie auta mam w zasadzie czas do grudnia ,bo w grudniu kończy mi się OC i BT w Passacie.
q_dancer1
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: opolskie

Post autor: q_dancer1 »

Jeżdżę AELem do pracy 15km w jedną stronę. Średnie spalanie 7,2l/100km.
gugs1Z
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-20, 07:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: się to tu wzięło ?

Post autor: gugs1Z »

Fakt z tego co piszesz spalanie mało większe niż w moim 1Z , ale jednak odłóżmy TDI na bok , chyba że w moich pieniądzach znajdzie się jakiś ciekawy egzemplarz.A tak swoją drogą utrzymanie benzyniaka będzie tańsze w porównaniu z dieslem.
q_dancer1
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: opolskie

Post autor: q_dancer1 »

Oczywiście, jeżeli auto tylko do pracy to nawet w V-kę bym się nie pchał tylko 1,8 albo 2,0 ;)
gugs1Z
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-20, 07:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: się to tu wzięło ?

Post autor: gugs1Z »

Nie no 2.0 to już przesada bo spalanie praktycznie takie samo by było jak w 2.6.Jeżeli miałbym kupować auto tylko do pracy to kupiłbym SC w gazie i jeździłbym praktycznie za darmo :)
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

2,8 AAH są fajnymi bezproblemowymi jednostkami :ok:
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

2.6 lub 2.8 tu chyba nie ma znaczenia. Ważnym elementem jest to w jakim stanie będzie auto. Co znajdziesz lepszego kupuj.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
gugs1Z
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-20, 07:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: się to tu wzięło ?

Post autor: gugs1Z »

A jak wygląda sprawa tzw. "typowych bolączek".Bo podejrzewam że C4 ,tak jak każde inne auto je posiada.Mniejsze lub większe ,ale ma. Czego szukać przy oględzinach , na co zwracać szczególną uwagę?Nie ma co ukrywać że te auta nowe nie są ,ale jednak w moim przypadku 10.000-15.000 złotych piechotą nie chodzi i wywalenie takiej ilości gotówki w może nie tyle co skarbonke ,bo skarbonką jest praktycznie każde auto ,a po prostu do studni mija się z celem.
tomek83
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2016-12-01, 22:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: tomek83 »

gugs1Z pisze:A jak wygląda sprawa tzw. "typowych bolączek"
Główna bolączka to fakt, kto tym autem wcześniej jeździł. Niestety C4 są już w dużej mierze bardzo zajeżdżone i ciężko znaleźć lepszy egzemplarz.

Niestety utarło się w środowisku, że C4 jest lepszym autem od np. C5 i ludzie mający nawet zajeżdżone C4 żądają za nie astronomicznych kwot :-/

Ja np. obejrzałem sporo egzemplarzy C4, ale do tej pory nie znalazłem ładnego - niestety. Dodam że oglądałem auta z różnych kategorii cenowych i często te tańsze były bardziej warte uwagi niż wypicowane C4 za 13-15 tyś.
AdiGassler
Adept
Adept
Posty: 13
Rejestracja: 2015-12-12, 22:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kielecki

Post autor: AdiGassler »

Jeżeli z quattro i lpg to 2.8 lepiej. Mocniejsze od 2.6. Przy kupnie wartałoby sprawdzić jak się zachowuje na benzynie i na gazie, czy nie przecieka olej przez uszczelniacze itp. Z blacharskich największą bolączką są raczej oczywiste błotniki przednie. Gdy do swojej szukałem ori to albo były pojedyncze, albo tak zżarte że diabeł się cieszył i musiałem zamienniki kupić.
tomek83 pisze: często te tańsze były bardziej warte uwagi niż wypicowane C4 za 13-15 tyś.
Zgadzam się z tym :ok: Swoją kupiłem za 5,5tys pln, ale diesla.
A6 C4 AAT (wtryski AEL 0.210, kat out, K16)
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

marek remian
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2018-01-17, 15:30
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnów

Post autor: marek remian »

ja bym bral :ok: :mrgreen:
marek
gugs1Z
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2018-02-20, 07:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: się to tu wzięło ?

Post autor: gugs1Z »

Wypatrzyłem tą , w miare blisko.Sprzedający wysłał mi więcej zdjęć i przez telefon mówił że malował dół tylnych drzwi i sierp nadkola bo było otarte o jakiś słupek lub coś takiego.Ze zdjęć widać że błotniki przednie mają trochę inny odcień lakieru i na zdjęciach dokładniejszych widać na nich delikatne burchle
Chyba że może ktoś z forum ją oglądał i wie coś więcej ew. ma blisko aby obejrzeć

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-q ... xtor=SEC-8
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

gugs1Z pisze:Ze zdjęć widać że błotniki przednie mają trochę inny odcień lakieru i na zdjęciach dokładniejszych widać na nich delikatne burchle
Jeżeli ktoś nie robił ich wcześniej , to wyjdzie rdza - obecność gąbki.

gustav, kornikbp są z Białej Podlaskiej.
Ostatnio zmieniony 2018-03-04, 12:14 przez void, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

na tych zdjęciach jakoś zielono.... :) nie wiedziałem że w Białej już wiosna :shock:
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi A6 C4”