Informacje na temat swap z 2.6ABC na 2.8ACK Quatro

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
lukasz18-24
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2012-02-26, 10:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mragowo

Informacje na temat swap z 2.6ABC na 2.8ACK Quatro

Post autor: lukasz18-24 »

Witam posiadam a6 c4 quatro 2.6 abc i przychodzi mi na myśl zmiany motoru na 2.8ACK jaki się z tym wiążą koszty jak skrzynia itd. Czy dużo się z tym wiąże pracy
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

jak nie latasz w trasy to naped zostwiasz ;)

najprosciej dawca w calosci niezarejestrowany...
roznic jest kilka... weze do chłodnicy i nagrzewnicy, wentylator i miejsce na wisko ( lub zostawiasz zestaw 2 wentylatory ) wiazka komp linka gazu , akumulator podcisnienia jest duzo wiekszy

ogólnie przerabialem w poprzedniej tutaj lekki opis http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=7706& ... c&start=30
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
lukasz18-24
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2012-02-26, 10:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mragowo

Post autor: lukasz18-24 »

Czyli mam na myśli że skrzynia zostaje ta sama

[ Dodano: |4 Sty 2018|, o 21:47 ]
A Pr, exe wszystkim jakie wrażenia z jazdy :-P
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

dół jak dół w wolnossaku ale po 4tys leci rowno do konca ;) przy Qauttro jak i w dawcy przy automacie nie bylo tragedi jak dorwiesz zdrowizne ze bedzie miał swoje NM to bedziesz zadowolony

ale jak ma byc elastycznie to tylko v8 ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”