[FWD AUT-CRF 2.8 V6 - AAH] Na D zamiast 4... luz. Błąd 0652.

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

[FWD AUT-CRF 2.8 V6 - AAH] Na D zamiast 4... luz. Błąd 0652.

Post autor: radzio_g »

Cześć wszystkim Forumowiczom czytającym tego posta.
Ręce mi opadły (ostatnio). Dosłownie. I to w trasie.
W trakcie normalnego przyspieszania i automatycznej zmiany biegu z 3. na 4. "czwórka" wypadła... Objawy: skrzynia zachowała się jakby zamiast 4. wrzuciła N. Dodanie gazu - obroty w górę, noga z gazu - obroty w dół. Brak hamowania silnikiem. Po przestawieniu dźwigni zmiany biegów z D na 3 skrzynia wbiła "trójkę" (wbiła dosłownie), dalsza jazda wyłącznie w położeniu 3. Próba przestawienia na D - od razu "luz". Jadę więc dalej w położeniu "3" nie przekraczając 3000-3200 obr./min. Po jakichś 40 km jazdy autostradą z prędkością 90 km/h zjazd, zatrzymanie na rondzie, skrzynia wbiła "dwójkę"... i tak już zostało do domu (następne 50 km jazdy z prędkością 60 km/h).
Na drugi dzień rano uruchamiam samochód i objaw z "D" pozostał, tzn. jeśli ruszę na "D" to przy zmianie z 3. na 4. skrzynia wbija "luz" a nie bieg. Ale można jeździć z lewarkiem w położeniu "3", póki co nie zrzuca sama do "dwójki".
Co dalej: poziom oleju sprawdzony i jest ok, nie czuć oleju spalenizną. Sprawdzenie VAGiem: "Błąd 0652: drążek wyboru biegów nieprawidłowy sygnał. Stały sygnał". Drążek zmiany biegów przesuwa się płynnie (jak przed awarią), a zmiana jego położenia wyświetlana jest na desce rozdzielczej bezproblemowo. Każde możliwe położenie wyświetlane jest poprawnie, nic nie miga itp. Po zresetowaniu błędu próba i to samo: jadąc na "D" skrzynia zmienia bieg z 3. na 4. ale efekt wygląda jak "luz" i wyskakuje w/w błąd.
Czy to jest Waszym zdaniem usterka do naprawy czy do wymiany skrzyni?
Jeśli do naprawy - czy ktoś z Was może pomóc w tej sprawie? Mieszkam na Śląsku.
Jeśli do wymiany - czy ktoś z Was dysponuje (lub zna kogoś kto dysponuje) skrzynią automatyczną 4HP-18 Quattro z oznaczeniem CRF do sprzedania z gwarancją rozruchową?
Wszelkie merytoryczne komentarze są mile widziane.
Dziękuję.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Obrazek
Obrazek

A tu masz link do wydruku - jak sprawdzać bloki pomiarowe czasie pracy skrzyni.
http://docdro.id/XqDptF8
Ostatnio zmieniony 2018-01-03, 20:30 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: radzio_g »

Witaj,
czy tą procedurę testową trzeba robić w trakcie jazdy (dźwignia zmiany biegów musi zmieniać położenie) czy wystarczy przy pracującym silniku stale na "P" albo "N"?
Radek
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

radzio_g, ale jaką procedurę ?
pierwsze 2 obrazki to wyjasnienie błędu - co może być przyczyną i gdzie tego szukać - ktok po kroku eliminujemy poszczególne rzeczy, od strony czysto mechanicznej z tego co widzę jest tam opisany m.in chyba problem taki jak twój (1 obrazek)

a pdf to wyjaśnieni bloków pomiarowych- czyt, odczytów z czujników, solenoidów, i czego tam nie ma co nadzoruje od strony elektronicznej prace skrzyni. Poszczególne bloki sa podzielone na takie których wartości można odczytywać np jak auto stoi a inne dot. tylko sytucji jak auto jedzie - wszystko pisze czarno na białym.
Dzieki temu widzimy na laptopie odczyty z poszczególnych czujników w czasie rzeczywistym i możemy je porównać z wartościami wzorcowymi.
AEL INSIDE
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: radzio_g »

Witaj,
pisząc procedurę miałem na myśli operację podłączenia VAGa i sczytania kompletu danych. Odpowiedziałeś na moje pytanie - część na postoju, część w trakcie jazdy.
Napisz jeszcze proszę czy takim urządzeniem https://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 połączę się z centralką A6 C4 i sczytam komplet danych z bloków pomiarowych wg zrzutów ekranu od Ciebie? Czy potrzebny jest jeszcze jakiś soft (poza tym, który dotrze wraz z interfejsem)? Swego czasu widziałem z jednych warsztatów soft do diagnostyki firmy DELPHI DS150E... Może polecisz mi jakiś inny interejs / soft? Dziękuję.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

radzio_g, podpiecie sie kablem i odczytanie błedów to każdy głupi potrafi, co innego przeanalizowanie odczytanych wartości z bloków pomiarowych i znalezienie w tych danych problemu......
kabel może byc - sam od nich kupowałem w sklepie w krk - są pewni .
do tego kabla musisz miec przesciówke z obd2 na obd1 - taki wtyk jest w c4 tu widać jak to wyglada taka przejscowka w tanszym zestawie
https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2 ... -obd1.html
Co do twojego problemu sprawdziłeś dokłądnie krok po kroku co tak jest opisane -przynajmneij początkowe punkty? wyrzuca tylko 1 bład w ASB ?
Ja tylko gdybam ale jeżeli nie katowałeś auta , olej był zmieniony i jego poziom był dobry a przed usterką nic sie nie działo ze skrzynią jako od strony jej pracy =tj nic nie zgrzytało przy wrzucaniu biegów P, R czy D na postoju i skrzynia nie szarpała/nieprzeciągała biegów - to wina leży raczej w lewarku -tj. w wybieraku bo skrzynia i silnik widzi pozycje N zamiast D i wrzuca na luz albo tym czujniku F125 - tj czujnik predkości obrotowej skrzyni. - tu potrzebny jest dobry elektronik który powinien ew .znaleść usterkę w wybieraku lub czujnikach / wiązce
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... place.html
http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1 ... d2be2a0b9d
http://doctorcar.pl/index.php?page=ster ... zyn-biegow
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3232966.html
Gdybyś mieszkał na podkarpaciu poleciłbym ci taniego , mega ogarnietego gościa który naprawi kazdą elektronikę w aucie, z lutowaniem zalanych sterowników włącznie.
AEL INSIDE
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: radzio_g »

Cześć,
aby odpowiedzieć na pytania z Twojego poprzedniego posta potrzebuję VAGa... za pierwszym razem skorzystałem gościnnie w zaprzyjaźnionym warsztacie ale niezręcznie mi tam jeździć co chwilę i zawracać głowę. Koszt VAGa do C4 nie jest znaczący, dlatego mam zamiar go kupić.
W ASB wyrzuca ten jeden błąd, tylko. Nie ma błędów dotyczących wprost G38 czy G68, ale zamierzam przyglądnąć się jutro przewodom, złączom itp. pod autem o ile będę w stanie się do w/w dostać bez demontowania ASB. Wyczytałem, że jeden z tych czujników to Vehicle Speed Sensor, a drugi Gearbox Speed Sensor ale gdzie dokładnie się znajdują? Nie znalazłem tego szukając poprzez "A6 C4 G38 / G68"... Może masz jakieś zdjęcie skrzyni CRF, na którym te dwa czujniki będą widoczne?
Auta nie katuję; pierwszy raz "czwórka" wypadła podczas przyspieszania tuż po wjeździe na autostradę: czyli wjeżdżam na biegu trzecim, przyspieszam, obroty dochodzą do ok. 4000 i nagle bieg wypadł, a obroty w górę. Od tego się zaczęło, parę dni temu. Poziom oleju jest ok, przed usterką skrzynia pracowała poprawnie z jednym wyjątkiem: brak świateł cofania (być może teraz chcąc nie chcąc będę musiał i nad tym się pochylić "przy okazji"). Poza tym: nie szarpała, nie przeciągała biegów, nie zgrzytało.
Pochodzę z Podkarpacia i tam bywam, mieszkam na Śląsku, a usterka zdarzyła się po wjechaniu na A4 w Tarnowie w stroną Krakowa... Wyślij mi proszę namiary na tego elektronika, spróbuję się może rozmówić chociaż mocno się zastanawiam czy jechać 250 km na trójce (znowu...).

[ Dodano: |5 Sty 2018|, o 21:49 ]
PS Na dwóch printscreenach od Ciebie są "tabelki" dotyczące błędu 00652:
1. Incorrect encoding of engine control unit - fault remedy to link, ale na printscreenie nie da rady go kliknąć...
2. Engine speed or gearbox output speed defective and not recognised by self-diagnosis: ale ja dostaję tylko błąd 00652...
3. Multifunction switch F125 defective and not recognised by self-diagnosis: rozumiem, że F125 to jest selektor założony z lewej strony ASB na zębatej ośce wchodzącej do skrzyni, którego sterowanie to nic innego jak lewarek zmiany położenia P/N/D/3/2/1? Nie dostaję błędu 00293 (jak wspomniano w remedy)
4. Selector lever position N was engaged in during driving: no fault remedy (ale: ta "czwóka" nie wypadła dlatego, że z jakiegoś bliżej nieokreślonego powodu postanowiłem wrzucić N podczas przyspieszania na trójce... Natomiast pytanie czy jakieś zabrudzenie F125 czy uszkodzenie któregoś z przewodów tego czujnika mogło spowodować krótkotrwałe "poinformowanie" skrzyni, że dokonano zmiany położenia dźwigni z D na N...? W tej sytuacji warto byłoby rozebrać F125 i wyczyścić oraz przeglądnąć przewody... Tak?
5. ATF level not OK: to mamy OK akurat aczkolwiek olej nie był zmieniany tylko uzupełniłem jego poziom z rok temu po kupieniu auta i od tamtej pory jest (był...) spokój; poziom oleju sprawdzałem w warsztacie po awarii i jest ok, nie czuć go spalenizną
6. Defective or incorrect converter: czy to nie za daleko?
7. Valve body or solenoid valve defective: planuję przemierzyć rezystancje między pinami w gnieździe znajdującym się na tylnej ścianie ASB, nieco po lewej; jeśli dobrze doczytałem to jest złącze sterujące pracą zaworków, tak? Gdzieś miałem link z informacją ile powinna wynosić która rezystancja... może masz coś takiego pod ręką?
8. Clutches or brakes slipping - olej nie śmierdzi "frytkami"...
9. Open circuit between ABS control unit and speed sensor, fuse for ABS control unit defective / at least 2 speed sensors defective / incorrect ABS control unit installed - to chyba też dalsze kroki, jeśli okażą się konieczne?

[ Dodano: |5 Sty 2018|, o 22:33 ]
PS 2 Piszę na raty... Jeśli chodzi o wyświetlacz położenia dźwigni zmiany biegów znajdujący się na desce rozdzielczej to nigdy nie zauważyłem aby kiedykolwiek pokazywał inne położenie niż fizyczna lokalizacja dźwigni zmiany biegów, nigdy nie migał, nie zdarzyło się też by np. zaświeciły się wszystkie położenia jednocześnie.
Ostatnio zmieniony 2018-01-05, 21:52 przez radzio_g, łącznie zmieniany 3 razy.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

To wszystko jest z ELSY - mozesz sobie pobrać i poczytać w domu http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=13983 :ok:

Ogólnie ten cały kod 00652 - jest dlatego że sterownik ASB widzi rózne predkosci obrotowe pomiedzy obrotami skrzyni, silnika a tym jak szybko krecą sie koła w czasie jazdy (przez czujniki od ABS) - cos ześwirowało tylko niewiadomo gdzie, dlatego mówie znajdz sobie ogarnietego elektryka który znajdzie przyczyne, aby nie wymieniać pół samochodu.
Co do F125:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
AEL INSIDE
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: radzio_g »

Cześć,
jestem po demontażu i ponownym montażu selektora w skrzyni 4HP18 FLA CRF.
Finalnie nie rozwiercałem nitów ale to dlatego, że potrzebuję mieć auto na jakimkolwiek chodzie w tym tygodniu, a obawiałem się że nie zdążę wszystkiego zmontować do poniedziałku rano :/
Czyli: poza wnętrzem selektora kable przeglądnięte, wtyczka / gniazdo ośmiopinowe wyczyszczone, stety niestety nie znalazłem niczego niepokojącego. Wszystko było mocno zabrudzone smarem / olejem, toteż wyczyściłem części. Na pewno nauczyłem się demontować to ustrojstwo w ciągu no myślę może nawet godziny przy samochodzie stojącym na najazdach (bez kanału i warsztatowego podnośnika). Póki co mam skrzynię w trybie awaryjnym (przypadkowe rozpięcie wtyczki przy załączonym zapłonie). Przy okazji przemierzyłem rezystancje między pinami w gnieździe zasilania / sterowania zaworów skrzyni (gniazdo na tylnej ścianie skrzyni, po lewej stronie). Załączam fragment manuala do skrzyń 4HP18 FLA.
Obrazek

Rezystancje u mnie w podanych w manualu zakresach. Zakładam, że to oznacza, iż elektrozawory MV-1/MV-2/MV-3/EDS-1 oraz "TFT Sensor" są sprawne. Czy to właściwe założenie?

Oprócz powyższego sprawdziłem które piny we wtyczce selektora są zwarte w poszczególnych (1/2/3/D/N/P) położeniach i u mnie wyszło tak:
1+2 i 5+6
1+2
1+2+3
1+2+3 i 5+6
1+3+4
1+4

Czy z powyższych można wyciągnąć jakieś sensowne wnioski? Umknęło mi sprawdzenie czy przy wrzuceniu R na skrzyni między pinami 7 i masą oraz 8 i masą pojawia się 12V (jak to opisano w poście http://bb3.audi-c4.pl/viewtopic.php?f=14&t=8846). Powinno tak być?

Kolejnym planowanym krokiem jest wykasowanie błędów w skrzyni i sprawdzenie czy sprzątanie dało cokolwiek, chociaż nie żywię z tym jakichś daleko idących nadziei.

Jeśli problem będzie nadal no to zostaje chyba

a) ponowny demontaż selektora, rozwiercenie nitów i jego dokładne wyczyszczenie wraz z lekkim przeszlifowaniem styków

b) demontaż, czyszczenie czujnika prędkości samochodu (wydedukowałem, że jest zlokalizowany w miejscu gdzie lewa przednia półoś wchodzi do skrzyni, od góry (załączam zdjęcie: Obrazek)

Czy to rzeczywiście ten czujnik?)

c) demontaż, czyszczenie czujnika prędkości w skrzyni biegów:

Obrazek

Czy to ten oznaczony numerem 2?
Ale ani pierwszy ani drugi czujnik nie generował kodu błędu w skrzyni tak wprost...

Korekta: czujnik oznaczony numerem 2 na powyższym rysunku to nic innego jak czujnik nad lewą przednią półosią z punktu b) powyżej. W samej skrzyni nie ma czujnik prędkości... Nie wiem jak to skorelować z przyczyną występowania błędu 00652 "Vehicle Speed Sensor (G68) dirty/faulty" czy też "Gearbox Speed Sensor (G38) dirty/faulty"....

Podaj mi proszę namiary na wspomnianego elektronika z Podkarpacia.
Ostatnio zmieniony 2018-01-21, 14:18 przez radzio_g, łącznie zmieniany 3 razy.
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: radzio_g »

Aktualizacja:
dzisiaj rano sczytałem błędy VAGiem i oprócz 00652 pojawił się jeszcze 00526 "Włącznik świateł STOP - zwarcie z masą - stały".
Sprawdziłem obydwa czujniki przy pedale hamulcowym:
a) czarny 811 907 343 B dwupinowy (przy luźnym pedale hamulca czujnik jest wciśnięty i obydwa piny są zwarte, przy wciśniętym pedale hamulca między pinami jest przerwa) z podłączonym gumowym wężykiem (czy ten wężyk to jest "awaryjne" otwarcie układu podciśnienia przy hamowaniu w samochodzie wyposażonym w tempomat? Wężyk biegnie do komory silnika, dalej między zbiorniczkiem płynu chłodniczego i płynu układu wspomagania nałożony jest na króciec pompki vacuum tempomatu:

Obrazek

oraz
b) biały 4A0 945 515 czteropinowy (przy luźnym pedale hamulca czujnik jest wciśnięty i między pinami 1 i 2 jest przerwa (te grubsze, większy prąd) natomiast piny 3 i 4 (cieńsze) są zwarte; po wciśnięciu pedału hamulce jest odwrotnie).

Nie było i nie ma problemu ze świeceniem się świateł STOP, ale błąd się pojawił i to stały... Może on ma jakiś związek z głównym problemem? Czego szukać jeszcze skoro czujniki wydają się pracować poprawnie? Gdzie może być to zwarcie do masy?
Wspominałem wcześniej o problemie ze światłami cofania. Otóż zmierzyłem dzisiaj przekaźnik 369 (mam quattro) i na cewce, której zwora powoduje włączenie świateł cofania (sprawdziłem to, przy zwarciu styków światła cofania się zaświecają) przy wrzuceniu wstecznego najczęściej pojawia się około (tylko) 2,2-2,3V. Raz na dwadzieścia razy pojawi się 14V (przy uruchomionym silniku) i wtedy światła cofania zadziałają. Skąd dokładnie biegnie sygnał na ten przekaźnik przy wrzuceniu R? Czy może z... F125?

[ Dodano: |9 Sty 2018|, o 22:08 ]
Koledzy, nikt już nie pomoże?
Ostatnio zmieniony 2018-01-09, 21:39 przez radzio_g, łącznie zmieniany 6 razy.
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: radzio_g »

Zrzuty ekranu z VSCD na poszczególnych biegach (P->R->N->D->3->2->1)


Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

[ Dodano: |15 Sty 2018|, o 20:33 ]
W mojej skrzyni CRF (1995) nie ma innych grup danych. Załączyłem wszystko co wypluł VAG.
Czwórki jak nie było tak nie ma dalej.
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: radzio_g »

Forumowicze, tyle roboty i nikt nie pomoże?
Ktokolwiek zna się na "Measured values" w grupie dotyczącej skrzyń w VSCD?
Proszę o podzielenie się danymi.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

radzio_g, bloki pomiarowe masz opisane w tabelkach w pdfie w 1 poscie.
wydrukuj i porównaj - tam jest opisane co jak mierzyć czy na postoju z włączonym silnikiem czy na postoju bez właczonego silnika , czy w czasie jazdy.
wydrukuj i porównaj co tam jest z tym co masz na laptopie.
Czasami trzeba robic log dynamiczny - 2 osoba jedzie w aucie i na bierzaco odczytuje wartosci lub wlacza log
AEL INSIDE
radzio_g
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2017-03-09, 21:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: radzio_g »

Cześć,
tak to zrozumiałem. Ale u mnie w aucie jest tylko pięć grup, nie ma więcej. Od grupy 006 pojawia się opis "not available".
Opis z printscreenów, który załączyłeś do posta jest znacznie bogatszy - u mnie to wygląda tak, jakbym miał uboższą, wcześniejszą wersję softu sterownika skrzyni (?) bo interfejs nie czyta żadnych danych od grupy 006 wzwyż (ERROR: group 006 Not Available" (widać to na wklejonych przeze mnie wyżej zrzutach ekranu).
Szukałem dość długo opisu grup pomiarowych od 001 do 005 w internecie ale nie znalazłem. W tej chwili pobieram ELSA, może tam znajdę jakieś informacje?
Zrobiłem kilka filmików grup 001, 003, 004 czy 005 w czasie jazdy na "D" oraz na "3" (od ruszenia do "wysypania się" skrzyni przy zmianie z biegu 3 na 4): parametry się zmieniają ale komunikacja przez VAG wstrzymuje się mniej więcej w okolicach próby przełączenia się biegu skrzyni z "3" na "4" (przy jeździe na "D" przy około 50 km/h), czy to jest jakieś zabezpieczenie żeby nie robić testów w czasie jazdy czy jakiś problem sterownika skrzyni, który może mieć związek z moimi problemami?
Jestem bliski wywalenia skrzyni CRF z auta i zamiany na inną...

PS Gdyby ktoś zastanawiał się w jaki sposób zrobić serwis czujnika F125 (selektor) w A6 C4 ze skrzynią CRF (czytaj: zdemontować, rozebrać, wyczyścić, złożyć, zamontować) to służę pomocą, w tym zdjęciami.
Ostatnio zmieniony 2018-01-21, 14:22 przez radzio_g, łącznie zmieniany 3 razy.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

radzio_g pisze: bo interfejs nie czyta żadnych danych od grupy 006 wzwyż (ERROR: group 006 Not Available" (widać to na wklejonych przeze mnie wyżej zrzutach ekranu).

czasami winny jest program - przy testowych wersjach vagcoma czy VSDS nie można załadować np Basic settings wchodząc w silnik.
Jeżeli ma sie pełny (scrakowany) programik wszystko działa bezproblemu.
sprawdza sie tak
Obrazek
AEL INSIDE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”