[A6 C4] Czujnik temperatury Klimatornic
-
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2017-01-26, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: wwl
[A6 C4] Czujnik temperatury Klimatornic
Witam, poszukuję od dłuższego czasu informacji nt. czujnika odpowiadającego za wskazania temperatury na 51 kanale klimatronika. Mam inną temperaturę na blacie, inna na klimie. Czy ktoś ma wiedzę gdzie go szukać, jakie oznaczenie itp.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
obstawiam ze to jest ten 3/4 pinowy.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2017-01-26, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: wwl
Właśnie chyba nie. Na blacie wskazówka leżała totalnie, wymieniłem ten dolny czujnik 3/4 pin na wężu, zegary ożyły (pokazuje 90*C) , ale na klimatroniku bez zmian - maksymalnie pokaże 80/82*C przy ciągłej jeździe z prędkościami ok. 180km/h, w czasie normalnej jazdy pokazuje od 70 do 75*C. Nie przejmowałbym się tym, gdyby nie problemu z ogrzewaniem wnętrza i tak doszukuję czy to nie problem jakiegoś czujnika.
Dodatkowe pytanie za co odpowiada niebieski czujnik wpięty w ukł. chłodzenia zaraz za pompą wtryskową?
Dodatkowe pytanie za co odpowiada niebieski czujnik wpięty w ukł. chłodzenia zaraz za pompą wtryskową?
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
wg mnie maszz wszystko oki.
a problemniedogrzania ael jest znany.
a problemniedogrzania ael jest znany.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
-
- Adept
- Posty: 26
- Rejestracja: 2015-01-07, 21:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Ten czujnik za pompą wtryskową na wężu wodnym jest właśnie od wskazania
temperatury na panelu. Ale jak u ciebie nie jest za ciepło w aucie to są tylko
dwie rzeczy,które mogły paść. Jedna to termostat albo nagrzewnica.
Skoro jednak silnik się nagrzewa,a w środku w kabinie wieje chłodnym
to masz to co ja miałem w swoim. Wymieniłem nagrzewnicę na oryginalną
Behr-Hella...koszt około 230 pln. W żadnym wypadku nie kupuj jakiegoś
taniego ścierwa bo potrafi się rozszczelnić nawet po kilku tygodniach.
https://www.noweczesci.pl/nagrzewnica-o ... 21-173242/
temperatury na panelu. Ale jak u ciebie nie jest za ciepło w aucie to są tylko
dwie rzeczy,które mogły paść. Jedna to termostat albo nagrzewnica.
Skoro jednak silnik się nagrzewa,a w środku w kabinie wieje chłodnym
to masz to co ja miałem w swoim. Wymieniłem nagrzewnicę na oryginalną
Behr-Hella...koszt około 230 pln. W żadnym wypadku nie kupuj jakiegoś
taniego ścierwa bo potrafi się rozszczelnić nawet po kilku tygodniach.
https://www.noweczesci.pl/nagrzewnica-o ... 21-173242/
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Przy takiej temperaturze jak teraz tj. +5C mi w aelu po 12 kilometrach na kanale 51 pokazuje 90'C - jazda normalna bez szalenstw, tyle ze jeźdze z tekturką - patent prosty ale skuteczny na krótkie dystanse
Oczywiście też mam tak ze najpierw na liczniku wskazówka wskoczy na 90 kiedy na kanale 51 pokaże ok 80 . Potem jeszcze trzeba poczekać z 4-5km jazdy aby temp na kanale 51 osiągneła 90.
PS ja obstawiam termostat - rok temu miałem cyrki z termostatami - w sumie po 2 verneta (otwierały sie za wczesnie - ok 75'C) , zdecydowałem sie na wahlera - 1 okazał sie dupniety - temp skakała jak chciała dopiero 2 zaczal działac dobrze - ale nie od razu tylko po jakis 2 tyg,
Teraz jestem bardzo zadowolony bo bardzo szybko łapie temp. i sie nie zawiesza.
Oczywiście też mam tak ze najpierw na liczniku wskazówka wskoczy na 90 kiedy na kanale 51 pokaże ok 80 . Potem jeszcze trzeba poczekać z 4-5km jazdy aby temp na kanale 51 osiągneła 90.
PS ja obstawiam termostat - rok temu miałem cyrki z termostatami - w sumie po 2 verneta (otwierały sie za wczesnie - ok 75'C) , zdecydowałem sie na wahlera - 1 okazał sie dupniety - temp skakała jak chciała dopiero 2 zaczal działac dobrze - ale nie od razu tylko po jakis 2 tyg,
Teraz jestem bardzo zadowolony bo bardzo szybko łapie temp. i sie nie zawiesza.
AEL INSIDE
-
- Adept
- Posty: 26
- Rejestracja: 2015-01-07, 21:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Weź wymień na początku jednak termostat.
Ale nie na Wahlera.
http://allegro.pl/behr-vw-t4-lt-crafter ... 82635.html
lub
http://allegro.pl/tx2587d-termostat-beh ... 91367.html
Chyba ze ci szkoda 35 zł
Ale nie na Wahlera.
http://allegro.pl/behr-vw-t4-lt-crafter ... 82635.html
lub
http://allegro.pl/tx2587d-termostat-beh ... 91367.html
Chyba ze ci szkoda 35 zł
Ostatnio zmieniony 2017-12-28, 10:48 przez zbynio4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
A odpowietrzanie? Na podszybiu masz zaworek z odpowietrznikiem - wykręcasz całkowicie to momentu aż nie siknie płyn, następnie zakręcasz lekko i znowu > gaz > popuszczasz > zakręcasz > puszczasz gaz itp.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2017-01-26, 14:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: wwl
Odpowietrzałem, jasne tylko tu jest dziwna rzecz (inna niż w dotychczasowych Audi/VW przy których majstrowałem) - otoż, gdy odkręcam korek przy nagrzewnicy nie leci nic (oczywiście auto 90*C, klimatronik na HI) , dam trochę obrotów (ok. 2500obr/min) zaczyna lecieć strumieniem by po kilku sekundach znowu przestać.
- waldemaister
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2017-07-01, 23:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Iława
Miałem kiedyś problem z ogrzewanie w swojej 2.8 pomijajac fakt że załozyłem podrube nagrzewnice i wpiete ogrzewanie reduktora.Wymieniłem na orginalna z 2.5 tdi (z nagrzewnica elektryczna jeszcze nie podłaczona) i dodatkowo założyłem elektryczna pompe obiegową na zasilaniu nagrzewnicy.Ogrzewanie jest teraz rewelacyjne dodatkowo mozna sie dogrzewac z godzine po zgaszeniu silnika wystarczy właczyć zapłon.Koszt ok 100zł.Polecem już kilku znajomych tak zrobiło i sobie chwala