[A6 C4] Wiązka od czujnika zużycia klocków. Gdzie jej drugi

Sirbu
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2015-12-30, 11:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małaszewicze

[A6 C4] Wiązka od czujnika zużycia klocków. Gdzie jej drugi

Post autor: Sirbu »

Witam. Od pewnego czasu borykam się z problemem migającego wykyrzyknika (!). Czy ktoś z Was mógłby mi zobrazować(bądź napisać) gdzie idzie wiązka do której się wpina kostkę od klocka hamulcowego? Chodzi mi o drugi koniec wiązki(czy drugi koniec jest wpięty bezpośrednio do zegarów? a może gdzieś w komorze silnika?) Z góry dziękuje za pomoc.

Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem, ew proszę o przeniesienie, jeśli zły.

Pozdrawiam
q_dancer1
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: opolskie

Post autor: q_dancer1 »

Prawy czujnik- pasażer,
lewy czujnik- kierowca.

Z tego co pamiętam.
Masz dwa kable w czujniku.

Czarny kabel od czujnika pasażera idzie do czujnika kierowcy, skąd idą do licznika. Oba brązowe (masa) idą do słupka kierowcy.

Ogólnie ma być zrobiona pętla, po przerwaniu (przetarcie klocka) której licznik nie widzi masy i wywala błąd.

W C4 często w wiązce robi się zwarcie albo nie ma styku w kostkach przy kołach.

Na forum w dziale download są schematy i tam to na 100% jest.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

chyba raczej jest na odwrót - styk czujki w zrytym klocku z tarczą daje impuls.
jeżeli rozepniesz albo urwiesz przewody od czujnika zuzycia klocków nic nie bedzie swieciło na desce- wiem bo kiedys odpadł mi przewod od klocka i sobie dyndał (klocek był na kompletnym wykonczeniu)
AEL INSIDE
q_dancer1
Mechanik
Mechanik
Posty: 126
Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: opolskie

Post autor: q_dancer1 »

Raczej nie, bo ostatnio we wtyczce przy kole nie stykały mi piny i miałem błąd na liczniku. Po poprawieniu styku kontrolka zgasła.
Ostatnio zmieniony 2017-12-14, 07:31 przez q_dancer1, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Ma byc zamknięta pętla.
Wiazka pod błotnikiem wchodzi do nadwozia i pod plastikiem przy nodze lewej kietowcy i prawej pasażera łączy die z wiazka w aucie..mozna je dobie wymienić i dzieki temu na kolejne 20 lat zniknie problem niedziałającej kontroli i irytujących alarmów kontrolek itp.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Sirbu
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2015-12-30, 11:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małaszewicze

Post autor: Sirbu »

Problem rozwiązany. Dziękuję za podpowiedzi:) pozdrawiam:)
Łapicki
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2012-01-15, 20:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Łapicki »

Witam, sorry za odgrzebywanie ale co do schematu wiązki zużycia klocków może ktoś mógłby podesłać bo na forum jakoś nie mogłem odnależć, nie to że mi się nie chciało ...

Ogólnie sprawdzałem multimetrem na przejscie kable to w prawym kole przy wtyczce jest sygnał zamknietego obwodu a w lewym brak, czyli jakby coś od kierowcy było nie tak ...

Dlatego też sprawdziłem te 2 kable od wtyczki aż do słupka przy kierownicy to nigdzie nie widac zeby był uwalone.
Praktycznie wszedzie gdzie się nie dotknę pod kierownicą to pika przy tych bezpiecznikach, mieżąc od wtyczki bezpośrednio dotykając do instalacji ...

No i tak się zastanawiam co dalej gdzie idą te kable aby nie rozgrzebywać za dużo ...
Łapicki
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”