[A6 2.6 ABC] Odcinanie pompy paliwa

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
st4choo
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2017-11-17, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: częstochowa

[A6 2.6 ABC] Odcinanie pompy paliwa

Post autor: st4choo »

Witam,

Przeszukałem forum, internety i co się da, ale już nie mam pomysłu od czego zacząć szukać.

Problem pojawił się niespodziewanie, przejechaliśmy trasę 400km+, odstawiliśmy auto na parkingu, po 3-4h chcę odpalić auto. Rozrusznik kręci, napięcie wporzo, kluczyk od immo na desce gaśnie. Nie słychać zupełnie rozruchu pompy paliwa. To był pierwszy raz i zupełnie nie wiedziałem od czego, myślałem że to od kluczyka albo że aku padło. Ale po podłączeniu kabli z innego auta to bez zmian. Po 1,5h szukania, zdjąłem klemę z minusa, i po założeniu wróciło do normy. Pali od strzała. problem pojawia się od tego momentu, nieregularnie i nie wiadomo kiedy. Zdjęcie klemy na sekundę pomaga.

Zauważyłem, że problem pojawił się po próbie podłączenia grzania tylnych dupek. Widać ślady "pożarowe", ale podłączyłem i kanapa grzała. Zupełnie nie wiem czy może mieć to wpływ na problem jaki u mnie występuje, po prostu moja obserwacja od kiedy się zaczęło.

Zacząłem trochę patrzeć kable na klapie, bo mi się zamykało auto bez drzwi kierowcy przy otwieraniu klapy bagażnika. Były przerwane 3 kable, polutowałem. Problem zamykania się zamków zniknął.

Mam założony centralny z kluczyka z domykaniem szyb. Nie wiem czy ten alarm jest fabryczny, ale wątpię. Mam dwa kluczyki. Jeden z centralnym przyciskiem i miejscem na latarkę? (bo niestety tego nie mam) a w środku bateria i po lewej stronie jest rureczka, z tego co czytałem to do immo. Drugi kluczyk bez niczego z urwanym kawałkiem obudowy.

W razie czego mam kabel i vaga, także mogę sam coś szukać, tylko nie mam pomysłu już co sprawdzać.

Auto z instalacją LPG. Nie odłączałem jeszcze gazu ani nic.

Takie cuda mam pod tylną kanapą.

Obrazek
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

To cudo z czerwona kostka to sterownik fabrycznego alarmu
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
st4choo
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2017-11-17, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: częstochowa

Post autor: st4choo »

To, że od seryjnego alarmu to wiem :)

Ogólnie problem chyba się rozwiązał z odłączaniem pompy paliwa, a bardziej jej nie załączaniem.

Po operacji czyszczenia przepustnicy i krokowego, musiałem niedokładnie wpiąć kostkę zasilania przepustnicy, lub wypiąłem ją przy montowaniu czarnej plastikowej puszki do przepustnicy.

Obroty się ustabilizowały, spalanie raczej również, no i póki co od kilku dni nie pojawił się problem z odcięciem pompy paliwa.

Temat raczej zamknięty.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

nie wiem jak w abc ale w aah kiedys wypuscilem klienta wogole bez podpiecia tej kostki.nierowno chodzil ale chodzil.
oby to byla przyczyna.w abc jest inna wiazka wiec moze moze...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Rabsaris
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2019-01-30, 18:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3miasto

Post autor: Rabsaris »

Podepne się pod temat, bo mam podobny problem.

Auto nagle przestało odpalać, w piątek jeździł, odpalany był z 8 razy i za każdym razem bez problemu - od strzała, a w sobotę już nie chciał zaskoczyć. Rozrusznik kręci, iskra jest, ale pompa paliwa nie ma zasilania. Przejście na przewodach od bezpiecznika do pompy jest, od przekaźnika do bezpiecznika też, przekaźnik sprawdzony poza autem - działa, ale w aucie nie działa, bo nie dostaje sygnału na najmniejszą wtyczkę oznaczoną na przekaźniku jako T wobec czego nie puszcza zasilania na bezpiecznik i dalej do pompy. Przekopałem forum i internet, znalazłem jedynie, że tam przychodzi sterowanie z ECU. Taki cieniutki kabelek niebiesko-fioletowy. Dostałem się do komputera pod nogami pasażera, ale nie znalazłem tam takiego kabelka. Czy ktoś orientuje się może skąd przychodzi sygnał do przekaźnika na tym kabelku?

Dodatkowo nie mogę połączyć się z sterownikiem silnika przez VAGa, żeby obadać błędy. Mogę się połączyć jedynie z air-bagiem i immobiliser, więc interfejs jest raczej ok.

Sprawdziłem co jest przyczyną braku zasilania pompy paliwa. Okazało się, że padł czujnik Halla. Po wymianie auto odpaliło bez problemu.
Ostatnio zmieniony 2019-02-21, 18:57 przez Rabsaris, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”