[FWD] Układ hamulcowy, nowy?

Awatar użytkownika
MARO
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2016-03-30, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wałcz
Podziękował: 1 raz

[FWD] Układ hamulcowy, nowy?

Post autor: MARO »

Siema

Moja audiczka hamuje tak sobie... W sensie jak się przycisnie mocniej to owszem hamuje nawet nawet, ale w porównaniu z Toyota ojca no to słabo.
Moje pytanie brzmi czy wymiana pompy hamulca oraz przewodów sztywnych jak i miękkich + regeneracja zacisków (być może nowe tarcze i klocki) jest sens?
Ogólne jako poprawa hamowania i takie odnowienie całego układu żeby był sprawny w 100 %?
Audi 100 c4 92r
Jeszcze mam takie pytanie, jak są zamocowane półosie przednie w tym modelu? Mogę odkręcić bez problemu czy poleci olej?
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 2017-11-15, 13:50 przez MARO, łącznie zmieniany 1 raz.
bartek666666
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tarnów

Post autor: bartek666666 »

jeżeli nie ciekną i nie grzeją się zaciski to sama ich regeneracja może nic nie dać. po pierwsze dobre klocki i tarcze.
Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Wymiana tarcz i klocków anawet pompy w c4 nic nie daje.

Winne jest co inengo - serwo - tu lezy spooro zla) - na forum sa instrukcje jak wymieniac nasze serwo na takie od a4 chyba b6 lub b7 - po tym pedał hamulca robi sie ostry jak brzytwa (sam pedał - co powoduje ze precyzja hampli sie poprawia )

aby było jeszcze lepiej trzeba by wymieniać zaciski - na 4 tłoczkowe - po doświadczeniach w motorach wiem co daje z przodu kiepski zacisk 2 tłoczkowy (sciskajacy 1 strone klocków a co 4 tloczkowy zacisk - gdzie jakosc hamowania przy takiej samej srednicy tarcz jest niebo a ziemia.
Najtansze z najmocniejszych hamulców były w touaregach i cayenne (nawet 6 tłoki)
E38 - brembo 4 tłoczkowe
alfa 159 -(najmłodsze) brembo 4 tłoczkowe
Serwo to najtanszy i chyba jaklepszy tjun na poprawę tego co jest
AEL INSIDE
bartek666666
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2017-05-29, 14:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: tarnów

Post autor: bartek666666 »

Opel Ascona C Kombi 1.8 E R4 '86
BMW E23 735 3.5 R6 '88
Audi 100 C4 Avant 2.8 E V6 quattro '93
Awatar użytkownika
MARO
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2016-03-30, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wałcz
Podziękował: 1 raz

Post autor: MARO »

Czyli sądzicie że takie serwo :

http://allegro.pl/serwo-pompa-kpl-audi- ... ml#thumb/2

Nada się bez problemu?

Wracając jeszcze co do serwa, jak dobrze wyczytałem to benzynie nie ma pompy vacum, znajduje się ona tylko w dieslach.
Moje pytanie to czy te dwa serwa są takie same? Bo w dieslu jest otwór r na wężyk od pompy vacum. Można je stosować zamiennie?
Ostatnio zmieniony 2017-11-24, 11:45 przez MARO, łącznie zmieniany 1 raz.
Crayzol
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2016-09-01, 12:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krosno

Post autor: Crayzol »

Ja w benzynie mam serwo z diesla i jest wszystko ok. Serwo Lucas
Miałem nieszczelne a akurat była a6 c4 na szrocie 2.5tdi.
Ostatnio zmieniony 2017-11-27, 21:42 przez Crayzol, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”