[100-2.5TDI AAT] Zgasl silnik podczas jazdy i juz nie odpala
- PRZEMEK30
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2015-04-17, 21:59
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lodzkie
[100-2.5TDI AAT] Zgasl silnik podczas jazdy i juz nie odpala
Jak w temacie, zgasl mi silnik podczas jazdy. Z poczatku myslalem ze pekl mi pasek , ale po ogledzinach wszystko bylo na miejscu. Jakis czas temu pompa i nastawnik byly regenerowane, ustawiony kat wtrysku. Auto pieknie chodzilo. Audi padlo mi na a1 z ogledzin pompiarza i elektryka wszystko niby jest ok. Dodam,ze na plaku silnik lapie . Odcielo paliwo? Pomozcie ja uruchomic bo juz rozkladam rece.
Diesel kopci, diesel czadzi, ale nigdy Cie nie zdradzi!.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2014-04-21, 07:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
Na to wychodzi ,że pompa nie podaje paliwa.Spr czy na wtryski paliwo dochodzi poluzuj przewód wys ciśnienia co idzie na wtryskiwacz i zobacz czy paliwo podaje jak nie jak wyżej zaworek n108 na pompie,podaj napięcie musi cykać,jeżeli ni padł.Na plaku pracuje(po wtrysnieciu) czy tylko jak podajesz plak ciągle to pracuje?
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
1. moze być ze zdechł ci alarm lub immo i odcina paliwo -mi sie tak kiedys dzialo - ale jest na to sposób - wez kabel ok 50cm dl tak aby zapodać napiecie (plus od klemy pod maską do zaworka przy pompie) - na zaworku gdy silnik pracuje jest napiecie ( tzn ze słyszymy cyk jak odcinamy napiecie gasząc ze stacyjki) jak zapodasz napiecie do zaworka na krótko mozna sprobować odpalac ,
2. moze w baku nie masz paliwa - czujnik w baku sie zawiesił ty wyjeździłes do zera i jest kaplica
3 moze zapchał sie filtr paliwa - jak niewiadomo kiedy wymieniany to lepiej wymien moze to to.
3. moze zawadziłes gdzies podwoziem i urwalo przewody paliwa pod spodem...
4 zdechała pompa - w co raczej wątpie.
najbardziej podejrzewam pkt nr 1
2. moze w baku nie masz paliwa - czujnik w baku sie zawiesił ty wyjeździłes do zera i jest kaplica
3 moze zapchał sie filtr paliwa - jak niewiadomo kiedy wymieniany to lepiej wymien moze to to.
3. moze zawadziłes gdzies podwoziem i urwalo przewody paliwa pod spodem...
4 zdechała pompa - w co raczej wątpie.
najbardziej podejrzewam pkt nr 1
Ostatnio zmieniony 2017-10-30, 18:03 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
-
- Mechanik
- Posty: 121
- Rejestracja: 2016-08-12, 14:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Ja osobiście miałem przypadek że zapchał się filtr paliwa. radzę sprawdzić (możesz podać na krótko z pominięciem filtra, ja tak wróciłem z trasy około 250 km bo nie było opcji kupić nic sklepy zamknięte na amen). dalej to jak pisano wyżej poluzuj przewód i sprawdź czy psika paliwem. to jakaś wkurzająca pierdoła raczej nic poważnego. zerwanie czegokolwiek pod spodem auta bym wykluczył skoro rzecz stała się na autostradzie.
- Rico77
- Mechanik
- Posty: 116
- Rejestracja: 2015-05-03, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
2 dni temu i mnie to spotkało. Nagle niespodziewanie auto zgasło i koniec. Wcześniej żadnych objawów złej pracy, zero czerpania silnika, czy problemów z rozruchem.
Po podpięciu komputera wyrzuciło błąd czujnika wału. Po wymianie dalej nie odpala. Dzisiaj auto przerzuciłem do warsztatu specjalizującego się w vagu i we wtorek będą szukać przyczyny. Kręci, ale słychać, że nie dostaje paliwa. Pompa regenerowana 20 tkm temu i przy tym dany nowy nastawnik.
PRZEMEK30, co było przyczyną u Ciebie?
Po podpięciu komputera wyrzuciło błąd czujnika wału. Po wymianie dalej nie odpala. Dzisiaj auto przerzuciłem do warsztatu specjalizującego się w vagu i we wtorek będą szukać przyczyny. Kręci, ale słychać, że nie dostaje paliwa. Pompa regenerowana 20 tkm temu i przy tym dany nowy nastawnik.
PRZEMEK30, co było przyczyną u Ciebie?