[A6-2.5TDI AEL] Pekniety trojnik od nagrzewnicy-konsekwencje

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Ravi224
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2016-06-20, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlasie

[A6-2.5TDI AEL] Pekniety trojnik od nagrzewnicy-konsekwencje

Post autor: Ravi224 »

Hej. Sory za zla nazwe tematu ale do tej pory trzyma mnie niepokoj. Pekl trojnik z czujnikiem temp pod pompa paliwa(ten co laczy sie z nagrzewnica). Wywalilo caly plyn chlodniczy(jechalem tak z 2km na ok 2 tys obrotow na 6 biegu czyli bez katowania poki zobaczylem ze jest cos nie tak. W tym momencie zobaczylem ze temp oleju siegala 120*C a o dziwo plynu chlodzacego rowno 90*C po czym auto stracilo moc o polowe. Mozliwe ze mogly spuchnac tloki i auto w niedlugim czasie bedzie nadawalo sie do remontu albo wymiany uszczelki pod glowica? Dodam ze moc raczej trzyma ta sama. I dziwne bo nie zapalila sie zadna kontrolka od stanu plynu w zbiorniczku badz od przegrzania.
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

sprawdzić kopresje i jak ok to jeździć dalej. Jak śmigam pod 180 - 200 to temperatura cały czas się utrzymuję ok 120 st.

I przy okazji, przywitaj się w odpowiednim dziale
Ostatnio zmieniony 2017-09-27, 17:57 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
Ravi224
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2016-06-20, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlasie

Post autor: Ravi224 »

No ale o tym spadku mocy swiadczylo spuchniecie tlokow?
Ciman
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2017-04-02, 16:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: Ciman »

A ile jechałes kolego bez wody?
Ravi224
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2016-06-20, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlasie

Post autor: Ravi224 »

Na oko mniej wiecej 2 km to max, wczesniej zobaczylem ze samochod zaczal kopcic ale to przez to ze plyb chlodniczny zaczal kapac na wydech no i w koncu cale podwozie mialem mokre, temp plynu na zegarach rowno 90*C trzymala sie za to oleju na 120*C skoczyla. No i zauwazajac ze cos jest nie tak zredukowalem na 5 bieg i zauwazylem zenie ma mocy wiec od razu sie zatrzymalem i zobaczylem dym spod maski
Ciman
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2017-04-02, 16:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: Ciman »

Zrobiłeś trójnik? Jeśli tak i odpala,chodzi normalnie to jeździj i się nie przejmuj. Mi też walna trójnik z 2 razy raz przejechałem ~8km bez wody do pierwszego MOPa i nic się nie stało. Ogólnie po przegrzaniu pierwsze co pada to uszczelka pod głowica.
Ravi224
Adept
Adept
Posty: 43
Rejestracja: 2016-06-20, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlasie

Post autor: Ravi224 »

Tak chodzi normalnie, pali od strzala, kopci tak jak kopcil ;) patrze ze dowaliles swojemu jeszcze bardziej do pieca ;p dobra to najwyzej jak juz padnie uszczelka to wiadomo od czego .
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”