Witajcie,
.
Moze od początku...
1. Samochód trochę przerywał czasem, podpiąłem VAG - wywaliło zwarcie 1 i 5 wtrysku, wiec zacząłem grzebać przy wiązce wtrysków. Jak zacząłem grzebać przestał pracować wtrysk nr1. Okazało sie ze pękły luty wiązki - mam instalacje lpg dla jasności. Wtrysk polutowalem.
2. Przy tej okazji zanim zlutowalem wtrysk jeden z kabelków zwarlo do dekla, samochod zgasł i juz nie odpalił. Jak sie okazało pompa paliwowa sie zwiesiła - juz jest nowa (mam wallbro).
3. Po zamontowaniu nowej pompy pojawił sie problem z prychaniem/strzelaniem w wydech na pełnym obciążeniu czy tez przy bucie w podłodze - nie wiem czy ma to cis wspólnego. Podpiąłem znowu VAG i wywaliło błąd czujnika G28 - nie ten standardowy na zgaszonym silniku. Był jeszcze jeden mówiący o niewłaściwym odczycie.
Teraz pytanie czy G28 moze mieć taki wpływ na zapłon/wtrysk ze samochod prycha?
Przy normalnej jeździe nic sie nie dzieje. Samochod śmiga, przyspiesza. Tylko jak dam buta w podłogę to strzela w wydech.
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
[S4 - 2.2T AAN] prycha/ strzela w wydech przy max obciążeniu
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-02-01, 01:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
[S4 - 2.2T AAN] prycha/ strzela w wydech przy max obciążeniu
Ostatnio zmieniony 2017-08-19, 11:26 przez Kajtek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Na LPG czy na PB ?.Kajtek pisze:Tylko jak dam buta w podłogę to strzela w wydech.
G28 i G4 (ten obok na wieńcu) są takie same, różni je kolor wtyczek. Zamień je fizycznie miejscami i sprawdź VAGiem czy błąd przeniósł się na G4.Kajtek pisze:błąd czujnika G28 - nie ten standardowy na zgaszonym silniku. Był jeszcze jeden mówiący o niewłaściwym odczycie.