ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] wymiana wtryskiwaczy i filtra paliwa
Autor Wiadomość
GreenGreen 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Mariusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 33
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 179
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: |19 Lip 2017|, o 20:15   [A6-2.5TDI AEL] wymiana wtryskiwaczy i filtra paliwa

Hejka

Jestem na etapie wymiany wtryskiwaczy w swoim AELu zakupionych od kolei gustav'a i mam co do tego kilka pytań.

1. Naajpierw chcę wymienić filtr paliwa aby do nowych wtrysków poszło czyściutkie paliwko i tu moje pytanie: ponieważ filtr paliwa przypomina mi filtr oleju wraz z podstawą to wyciągnę go tak jak filtr oleju zwyczajnie wykręcając czy też muszę wszystkie te przewody i śruby od góry poodkręcać ? Czy uszczelkę na nowym filtrze smarować czymś czy zakręcać na sucho ?

2. Dwa wtryski mam ruszone ale pozostałe pewnie od nowości siedzą. Macie jakiś domowy sposób na wyciągnięcie ich bez specjalistycznego klucza/młotka do wtrysków na wyciągnięcie zapieczonych wtryskiwaczy ? Czy też można jak ktoś z forum a6 w c5 chwycić kluczem płaskim na zwężeniu i delikatnie kręcąc na boki poluzować wtrysk z nagaru ?

Jakieś dodatkowe ważne rady i zalecenia co do procedury oprócz zalania filtra paliwem przed montażem, wyczyszczeniem syfu dookoła wtrysków przed ich demontażem i po demontażu aby nic do środka nie wpadło i nie dokręcanie rurek wtrysków przy kręceniu silnikiem aby zapełnić je paliwem ?
 
     
Biedron 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Imię: Maciej
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 24
Skąd: Rogoźno Wlkp.
Wysłany: |4 Sie 2017|, o 13:39   

Filtr jest na gwincie. Najlepiej kluczem poluzować tą dużą śrubę od góry, a dalej już filtr rękoma. Nowy filtr zalej świeżym paliwem i tyle. Wtryski tak jak piszesz prawo, lewo obruszać i wyjdą. Przy zakładaniu oczyść gniazda i koniecznie nowe podkładki na wtryski. Dalej wstępne odpowietrzenie na poluzowanych rurkach przy wtryskach i jak poleci paliwo dokręcasz. Reszta samo się odpowietrzy.
 
     
jarek_audi 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jarek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 149
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |5 Sie 2017|, o 23:40   

Dokładnie tak jak kolega wyzej pisze ja robie tak samo ewentualnie zaleje coś pod wtrysk typu wd 40 chociaz mówią ze jeszcze lepsza jest czysta nafta jest tlusta i pelzajaca
Ostatnio zmieniony przez jarek_audi |5 Sie 2017|, o 23:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
GreenGreen 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Mariusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 33
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 179
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: |7 Sie 2017|, o 10:36   

super - dzięki za porady - dzisiaj postaram się ruszyć z tematem
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13